1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verpaupering van het forum; Feedback!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 16 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    T-Box pikt het verkeerde GoT forum eruit. Wij bedoelen Stuffis Generalis. Dat forum is niet voor iedereen zichtbaar (alleen als je ingelogd bent geloof ik)

    Stuffis Generalis
    Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.


    Best interessant om daar eens rond te kijken; Stuffis Generalis @ GoT.

    Uiteraard boor je daar een compleet andere doelgroep mee aan, maar dat is juist de bedoeling! :D

    Poll komt eraan, vanavond, of anders morgenochtend.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dan, de mensen in Off-TOpic hebben het grotendeels voor zichzelf verpest. Loze topics in een evt nieuw, serieus, forum worden uiteraard keihard afgestrafd.
     
  3. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe okeej dan de zweep derover :+

    maar threads als wat voor film is dit enzo, vinden dus ook huin nieuwe thuis in 'stuffis generalis'?
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik was de :D vergeten.
    ben ik het niet me eens. als er in een offtopic forum geen strenge en duidelijke regels gelden vind ik niet dat je iedereen mag afstraffen. Als je inderdaad 2 fora krijgt moet je de situatie opnieuw bekijken, maar jij bent meer voor afschaffing hoor ik.
    Wacht op de poll dan maar:)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2003
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het moge duidelijk zijn dat mocht dat nieuwe serieuze forum er komt dat er een uitgebreid beleid wordt geschreven en dat dat aan iedereen duidelijk wordt gemaakt.
     
  6. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard, maar ruimte voor loze-topics word er dus niet meer gegeven of zit ik ernaast? met loze-topics, bedoel ik ook topics als de battle-topics, en de we-gaan-een-spelletje-spelen threads.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die vind ik wel aardig loos ja. Misschien dat daar ruimte voor komt, maar dan moeten we duidelijk vast-stellen wat wel en niet mag in een dergelijk topic en dat het duidelijk is dat dat het enige topic is waar we wat losser kunnen zijn.

    Andere kant; Je moet consequent zijn en voor dat soort domme spelletjes kan je ook terecht op een ander, algemener, forum. We zijn hier immers voor de xbox en niet voor rap-battles.
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet. er zijn genoeg xboxfora hier. En als er een PS2 en een Cube forum is, waarom niet een offtopic?
    Je moet een beetje een 'totaalpakket' bieden hier en niet alleen xbox. De nadruk moet er wel liggen, maar door dat elitesysteem in te voeren hou je mensen die enkel daar posten buiten de deur.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, daarom hebben we ook een Off-Topic forum en steken we er nu toch veel tijd in om dat goed te regelen. Nougoed, ik kan er nu even niet verder op in gaan. Vanavond post ik die poll en dan zien we wat de rest van de bezoekers graag zien.
     
  10. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom geen splitsing van de diverse fora? dus behalve off-topic ook de rest van de non xbox fora apart. de "nieuwe" members komen in hoofdzaak voor de xbox, en als men dan aan de gestelde criteria voldoet (aantal post of .......) ook toegang tot de rest van de fora.
     
  11. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind dat er lol gemaakt moet kunnen worden die niet over xbox gaat, ik zie ook niet in waarom dat helemaal weg zou moeten.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees topic nog maar eens door en dan vooral de stukjes waarin ik het heb over de bron van de verpaupering 3(
     
  13. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je dat weghaalt infesteert zich dat toch in andere topics, en die straf je dan wel af, maar ze komen er toch.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee waarom zou dat in andere fora terecht komen? Wie is er zo dom om iets dat totaal niet met xbox te maken heeft in een xbox forum te plaatsen? Daar hebben we een heel mooi 'close' knopje voor.
     
  15. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    tja je hebt van die gasten, maar kun je topics nie helemaal verwijderen laat maar zeggen, want ook al zijn ze dicht, ze staan er wel, en dat geeft toch een indruk van niveau, ofzo
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Is dat juist niet educatief? Het laat zien wat wel en niet mag en ik hoop dat mensen daar iets van leren.
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Sorry hoor, maar ik vind dus het Battle-rap gedoe en ik wil spelletje spelen niet echt nutteloos, dat maakt het forum nou net zo compleet, members gaan daardoor een stuk beter met elkaar om voor zover dat kan, zo iets zou niet gebeuren door alleen maar over Xbox te praten lijkt me..

    wat ik eerder loze threads vind zijn die als: Ik zoek een html-proggie, of "waar woon je"
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben te manipuleren, ik weet zelf ook nog niet wat ik het beste vind, morgen ff die poll aan maken, denk dat dat vandaag niet meer gaat lukken.
     
  19. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ja exactly my point, waarom moet een xbox forum per se alleen over xbox gaan, lol met elkaar zonder xbox moet kunnen IMO

    daarom is de poll een goed idee, kijken wat iedereen ervan vind: THE POLL KNOWS ALL
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2003
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    het is ook zeker niet de bedoeling geweest om te manipuleren hoor, ik wou alleen ff me mening geven, doe dit morgen ook wel ff in de poll :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina