1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

VGX 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het maar een raar en on-enthousiast gebeuren. Vorig jaar zat er tocht een publiek bij? Er was geen enkele enthousiasme bij de aankondigingen van de winnaars, weird allemaal. Quantum Break is een game die heel uniek lijkt te worden, maar ook overduidelijk dat deze nog LANG niet uit gaat komen. Q2 2015 vind ik zelf geen slechte voorspelling. Als dit een 2014 titel was geweest, hadden ze meer kunnen tonen. Then again...Halo 5 komt ook in 2014 en daar hebben we zero van gezien nog.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja zoveel games komen eind 2014 uit waar we bijna nog niks van gezien hebben. :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat je pas tijdens de E3 met enige zekerheid kan zeggen welke spellen nog wel dit jaar uit komen en welke pas in 2015. Alleen omdat ze nu nog niet veel hebben laten zien betekend niet dat QB pas in 2015 uitkomt. Denk ook niet dat het door MS als een grote systemseller (zoals Halo) wordt gezien en ze daarom ook nog niet echt met de marketing gaan beginnen als hij toch op z'n vroegst pas over een jaar uit komt.

    Grafisch vond ik trouwens The Witcher 3, The Division en QB (ook in die volgorde) er echt goed uitzien alleen jammer dat mij alle 3 qua gameplay (nog) niet kunnen boeien :+
     
  4. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het ook dat er een nieuwe tales of game word aangekondigd op VGX? Ik hoorde gister de titels tales of borderlands voorbijkomen en ik was zo van wut? Maar het bleek een spel van de borderlands franchise te zijn. Dacht ik eerst ook wel, want de naam klonk totaal niet als een tales of game. Symphonia, Vesperia, Xillia, Eternia, Borderlands? Naaah...
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee geen Tales of game geloof ik. Dus geen Vesperia/ Eternia etc games
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een paar weken terug las ik dat in Japan tijdens een evenement een nieuwe Tales of game aangekondigd zal gaan worden. Maar bij de VGX was er idd niets nee.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedoel, waar was dit nou weer voor nodig?!

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij een sequel zou het al irritant zijn, maar bij een remake van precies dezelfde game? Niet eens een jaar later?
    Ik zit me er serieus al de hele tijd aan te irriteren, en als er 1 reden is waarom ik de game eventueel niet koop is het dit. :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, die facelift is echt lame en onnodig...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    No Man's Sky was voor mij de verrassing van de show. Game ziet er echt tof uit en het stijltje spreekt me enorm aan. Concept achter de game lijkt daarnaast ook erg interessant.

    Ook tof dat Tomb Raider naar de next-gens komt! Vond het een van de beste games van de last-gens. Gezien de droogte qua gamereleases is deze next-gen remake zeer welkom!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    YOU DONE FKD IT UP! :lol::lol:


     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lara is niet cute meer...simpel zat. Da fuck Crystal Dynamics?

    Angry Joe heeft echt prima punten, op die manier kun je zo'n show gigantisch verbeteren. Ben het niet met hem eens dat Joel grappig was, want ik vond het echt 3x niks en uitermate vervelend dat hij die shit ook bij developers uithaalde. Dus mja..leuk dat ie Geoff 'afmaakte' met grappen, ze faalden keihard vond ik.

    Verder waren die dudes buiten bij het GTA V concert echt te triest en hersenloos voor woorden idd. Shoulder pads...i can shoot the walls...dat is....humor? My god.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    De grappen waren ook meer dan slecht.

    Joe heeft een slecht verleden met Geoff vandaar dat hij wel om de grappen kon lachen, als een soort van wraak lach :p
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat gezeik over dat gezicht van Lara vind ik nog hilarischer dan de hele show. :lol:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de show niet gekeken, dus ik kan het niet vergelijken. :+

    Maar waarom het gezicht uberhaupt veranderen? Slaat ook gewoon nergens op.
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    VGX was echt met geen pen te beschrijven hoe slecht het was en ik heb het live zitten kijken... Suchs a waste of sleepy time...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is het ieder jaar weer. Snap niet dat mensen niet gewoon wachten tot de volgende dag en dan alleen de reveal trailers bekijken 8)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nieuwe Tomb Raider film met een actrice die daar op lijkt, jeweetzelluf!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige leuke aan de show is dat scenes uit games aanpassen.
    Vorig jaar was het awesome met Jackson.

     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Komt er een nieuwe film? Of zit je maar wat te lullen? :+
     

Deel Deze Pagina