1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

VGX 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 nov 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wow, briljante shit zeg. Had het nog niet gezien maar dit is wel geniaal!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Destijds alleen die van Walking Dead gezien. Sam _O_
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vorig jaar was echt geweldig met hem ja. Ik begrijp dan ook niet hoe ze zo konden falen dit jaar.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook geen award show ofzo. Maak het dan zoals de Oscars of vorig jaar. Bouw wat spanning op wie er gaat winnen. En ondertussen World Premieres en grappige filmpjes. Snap deze opzet ook niet echt.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    2010 met Neil Patrick was classic. 2011 met Zachary Levi was echt drama, vorig jaar met Samuel Jackson was qua host tof maar voor de rest niet echt bijzonder. Dit jaar was zonder twijfel dieptepunt. :lol:

    [yt]al12n_Z-_0w[/yt]

    Gewoon altijd posten. :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom altijd die 'beroemde' hosts? Geoff kan het prima alleen, en dat zou ik ook liever hebben dan die andere gasten wat net doen alsof ze games leuk vinden.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom zou je een full priced game kopen als Tomb Raider voor de andere platformen al spotgoedkoop is? Vorige week een tientje op steam, was zelfs 14 euro voor alle tien de delen. Met de kerstsales zal dit geheid nog een keer gebeuren. De Definitive Edition is sowieso overbodig. Als je interesse hebt in Tomb Raider, dan heb je het spel allang gespeeld. Ik heb hem al uitgespeeld voor de PC en Xbox 360.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hypothese verworpen. Ik heb de game nog niet gespeeld, maar wil dat wel zeker doen. :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij hebt em uitgespeeld voor de PC en 360, ik wil em uitspelen voor 360 en PS4. Niks mis mee, toch? :+
    Alleen die prijs ja...
    En dat gezicht. :p
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, maar je zal geen PS4 versie voor 65 euro kopen als hetzelfde spel voor een tientje op te pikken is voor andere platformen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik verwacht ook niet dat de game full price gaat worden. Anders inderdaad niet. (Of is het al aangekondigd dat de game voor de volle pond in de winkels ligt?)
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het zal me niks verbazen hoor. Dan kijken ze hoeveel gekken er zijn, daarna zal de prijs inderdaad wel snel zakken.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tomb Raider op de huidige gen was ook binnen no time afgeprijsd, doet Square Enix heel snel. Snijden in hun eigen vingers als ze de game nu full priced in de winkels doen (helemaal gezien next-gen games vooralsnog echt full full priced in de winkels zijn :+). €44,99/€49,99 me thinks. Nog steeds veel.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als hij full price is dan wacht ik wel op een price drop.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso ga ik deze generatie minder snel full priced games kopen. Deed ik ook al een beetje op het einde van de vorige generatie. Full priced games haal ik alleen als ik zeker weet dat ik er veel tijd in ga steken. Dus vooral MP games of grote open wereld games.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ook. Ik heb eigenlijk in de afgelopen 1.5 jaar stapels topgames gekocht voor de prijs van 2 full priced topgames.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    TR gaat full price worden. Kijk alleen naar hoe ze de game marketen...reborn.rebuilt.remade for next-gen. Zoiets.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is niet erg , kan deze keer wel een half jaartje wachten op een price drop :+

    blijft een hele vette game
     
  19. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja aan het begin van de generatie zakken games ook minder snel in prijs toch dat was het in ieder geval met ps3 en xbox 360 en de generaties ervoor al moet ik zeggen ik importeer pas sinds 2010 dus kan zijn dat het in het buitenland sneller ging.

    ik houd amazon en zavvi wel in de gaten maar ja wacht zelf met tomb raider tot ie onder de 30 zal zitten.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556

Deel Deze Pagina