1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[virus]Win32.Startpage.KF

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Angelus, 21 dec 2004.

  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb blijkbaar een virus gekregen genaamd Win32.Startpage.KF. Hij staat in de map c:/windows/system32/djstyle.dll. Ik krijg dit bestand niet verwijderd en hij wil hem ook niet in quarentaine zetten.
    Ik gebruik trend micro internet security als virus scanner. Maar die kan het bestand niet verwijderen. Weet iemand misschien een oplossing tegen dit probleem?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Veilige modus starten?
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt ook niet, dan zegt hij nog dat het bestand in gebruik is.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    spybot gebropeerd anders ad awere offeh hijackthis (laatste is aleen als je verstand hebt van windows en pc`s gaat namelijk heel diep om dingen te verwijderen)
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ctrl-alt-delete
    En dan bij tabblad processen kijken of het bestand er tussen staat. Het bestand sluit je af door het proces te beƫindigen. Probeer het nu nog eens.

    Mocht het bestand er niet tussen staan download dan ff een 30 trial van Norton Antivirus 2005 op download.com, misschien dat Norton het wel weg krijgt.
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
  7. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff kijken op norton.com ofzo, misschien dat daar iets staat over het virus
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    De handige Symantec virus-database_O_.

    Hier staat ie jammer genoeg niet bij tussen. Ik denk dat het eraan ligt dat jij een andere virusscanner hebt en dat hij daar een andere benaming krijgt. Misschien weet de site van jou virusscanner wel meer over het virus.

    Er zijn een aantal virussen die niet via de virusscanner te wissen zijn. Hier zijn aparte truukjes voor of voor sommigen moet je een undo-programma downloaden en die laten lopen. Bij symantec kan ik hem niet vinden, dus daar krijg ik geen informatie van. Probeer de site van jou virusscanner, da's mijn advies
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer avast antivirus, 14 maanden gratis. je hoeft je maar 1malig aan te melden...
    zeer goeie scanner, neemt minder geheugen in dan norton en scant zeer diep ;)
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal bedankt voor jullie hulp! Ik heb het virus verwijderd.
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik die ene kwijt en heb ik er weer 3 nieuwe op staan. Norton zegt dat hij ze niet kan verwijderen omdat ze er simpel weg niet zijn, terwijl ze wel op m'n pc staan :confused:. Deze zijn het:
    Trojan.ByteVerify ook wel bekend als Exploit-ByteVerify [McAfee], Exploit.Java.Bytverify [KAV], JAVA_BYTVERIFY.A [Trend]
    MHTMLRedir.Exploit
    Download.Trojan
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Spybot of Adaware eens.
     

Deel Deze Pagina