1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[VISTA] Ati kaart in conflict met driver van scanner?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 11 aug 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb gisteren bij mijn vader de drivers geinstalleerd van zijn scanner (Canon 9900FS geloof ik), die ik rechtstreeks van de Canon site heb gehaald.

    Vandaag kreeg mijn vader problemen met zijn videokaart en de catalyst van ati (Ati Radeon HD 2400 Pro) werkte niet goed.

    Hij bellen met Dell en de klantenservice van Dell beweert nu dat het een conflict is met de net geinstalleerde driver van de scanner. Kan dit uberhaupt? Ik heb nog nooit zoiets vaags gehoord :confused:
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan wel degelijk hoor, Canon moet voor goede drivers zorgen. Er was eerst ook een probleem met Flash, maar dat heeft Adobe aangepast nu werkt Flash goed in Vista.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar waarom dan pas vandaag de foutmelding en niet direct gisteren na het rebooten? Gisteren werkte alles prima.....
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerst en vooral: wat is de foutmelding?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Twain-driver staat toch helemaal los van een video-driver ?!?!

    Zelf zit ik nu al >1 jaar te klooien met een niet goed werkende Nvidia driver op mijn Acer laptop.
    Wordt van het kastje naar de muur gestuurd , zowel Nvidia , M$ als Acer geven geen oplossing.
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tweakers.net hebben ze mij geleerd dat ik Nvidia drivers voor een Acer (van mijn broertje) laptop via laptop2go moest downloaden. Hoe het precies werkte weet ik niet meer, maar uiteindelijk was het vrij simpel. Dat zou je eens moeten nakijken.

    Als je drivers probeert te downloaden via de Acer website, dan kom je zo vast te zitten. Als je op die vage website al een driver voor de videokaart weet te vinden, dan is het vaak ook nog eens een hele oude.

    Ik begrijp er overigens echt helemaal niets van dat drivers voor Laptops zo ontzettend slecht ondersteund worden.

    @ Kevf, wat gebeurd er als je de Drivers van de Videokaart eraf gooit en weer update?
     

Deel Deze Pagina