1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Assassin’s Creed III Liberation

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 5 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]

    ||
    Platforms
    PS Vita
    ~
    Uitgever
    Ubisoft
    ~
    Developer
    Ubisoft
    ~
    Genre
    Open World Prik Mensen in hun Lichaam
    ~
    Release datum
    30 oktober 2012


    [​IMG]


    Het is het jaar 1765. Terwijl het aan de vooravond van de Amerikaanse revolutie broeit in het noorden, bereiden in het zuiden Spaanse troepen zich voor op het innemen van Louisiana... maar dan moeten ze eerst langs Aveline, een dodelijke sluipmoordenaar die al haar wapens en vaardigheden inzet voor de vrijheid van haar land en haar volk.

    Aveline voert geluidloze kill-reeksen uit in slow motion en lokt haar vijanden in dodelijke vallen. Elke vijand die zich op haar pad bevindt, leeft in doodsangst.

    Als sluipmoordenaar maakt Aveline een onvergetelijke reis die haar van de drukke straten in New Orleans naar voodoo-moerassen en oude Maya-ruïnes leidt. Ze speelt een belangrijke rol in de geboorte van een nieuwe natie, terwijl ze vecht voor haar vrijheid en die van haar medeburgers.

    EXCLUSIEF VOOR HET PlayStation®Vita-systeem. Maak gebruik van het touchscreen, het achter-touchpad, de bewegingssensorfunctie en de ingebouwde camera om moordreeksen in slow motion uit te voeren, argeloze slachtoffers te zakkenrollen en vijanden te achtervolgen in een kano. Deze adembenemende game is speciaal ontworpen voor het PS Vita-system.

    [​IMG]
    Assassin’s Creed III Liberation introduceert Aveline, een nieuwe en zeer bedreven sluipmoordenaar van Frans-Afrikaanse afkomst.


    Ze gebruikt haar vaardigheden, instinct en wapens (waaronder een kapmes, een blaaspijp met gifpijltjes en dubbele pistolen) om haar vijanden op te jagen en uit te schakelen.

    [​IMG]
    OP AVONTUUR IN EEN LEVENSECHTE WERELD – De game bevat een nieuw vechtsysteem en dankzij de revolutionaire physics en animaties komt de wereld tot in het kleinste detail tot leven.


    Verplaats je op een innovatieve manier van boom tot boom door de moerassen van Louisiana en schakel je vijanden met dodelijke precisie uit. Duik diep onder water om Maya-schatten te zoeken, maar blijf alert: de gevaarlijke wildernis en de dampende moerassen zitten vol wilde dieren.




    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]











    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Geweldig _O_ Een unieke AC game voor de Vita. Vrouwelijke assassin. Gewoon open world. Prachtige handheld graphics.
    Animaties zien er iets houteriger uit dan bij de console broertjes, maar damn... Als je niet beter wist zou je gewoon zeggen dat dit een console titel is.

    Zal wel vreemd worden om een AC game op een Sony console te spelen, maar fuck it. Ik wen er wel aan. Gezien dit een prequel is zal de 'echte' ACIII even moeten wachten.

    Ik ben serieus teleurgesteld dat ik nog nergens kan pre-orderen. :+


    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geen fan geweest van deze serie maar wie weet haal ik hem wel op de vita.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Hoezo zou je willen preoderen, snap dat nooit 8)
    Als groot AC fan lijkt me deze AC dus niks. :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom lijkt deze je niks? 8) Omdat het op de Vita is? Als deze op de 360 was en verder precies hetzelfde was zou je em geweldig vinden. :p
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Neen, die vrouwelijke hoofdpersoon vind ik gewoon niks. + het voelt toch als een soort ripoff aan.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vrouwelijke personage vind ik juist wel verfrissend. Maar goed, dat is persoonlijke voorkeur.
    En een ripoff kan het nooit zijn. Hoe kan Ubisoft dat bij zijn eigen franchise doen? Het zou een ripoff zijn als EA met een game zou komen wat vrijwel hetzelfde is als AC. :+
    Uitmelkerij ben ik het ook niet mee eens (mocht je dat bedoelen). De DS en PSP games waren veel meer uitmelkerij (een AC game is niet goed mogelijk op die consoles en toch doen ze het), maar dit is/lijkt gewoon een volwaardige AC game te zijn. Geen snelle cash-in.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Nee geen ripoff, spinoff bedoel ik. En ik hou niet van spinoffs.
    Vrouwelijke personage is idd verfrissend, maar dat neemt niet weg dat ik er nog steeds niet van kan houden. :+ Ik weet het gewoon niet. Vind deel 3 10x doper ogen. Ik zou precies hetzelfde zeggen als deze ook naar de 360 zou komen.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ieder zijn eigen ding dan. Ik vind het er heerlijk uitzien en kan niet wachten. Zou bijna zeggen dat ik deze er juist leuker uit vind zien dan de 'echte' ACIII, maar laat ik dat nog maar niet doen. Eerst meer zien van deze. :p

    Sowieso is de ACIII setting een achteruitgang tov AC 1 en 2.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Assasin’s Creed on Vita Manages To Make Combat Easier, Yet Harder. It’s Complicated.

    I've just had a chance to see a hands-off demo of Assassin's Creed: Liberation, the new Assassin's Creed game exclusive to Sony's handheld Vita. I've complained in the past that Assassin's Creed combat is way too easy, and yet this newest iteration in the franchise manages to make combat even easier.

    Though well, it also makes combat harder. Let me explain.

    In broad strokes, the game plays similarly to other Assassin's Creed games. As I watched, the protagonist, a Creole woman named Aveline, crept along a rooftop above some Spanish guards—in the game's setting of New Orleans, the Spanish and French are fighting, and the Spanish are the Templar bad guys. In true Assassin's Creed fashion, Aveline took a couple of them down in one flying leap.

    What happened next was a surprise, though. The action paused, the color faded, and icons lit up over the remaining soldiers. My demonstrator then tagged the soldiers using the Vita's touch screen, and Aveline automatically wiped them out, one at a time.

    This power, called a "chain kill," isn't some one-time-only superpower; it's something players can do whenever they want, and is designed to let players who don't want to deal with long swordfights bypass them.
    Of course, it's optional, so if you want a more challenging experience, you can forgo the chain kills. Interestingly enough, the chain kills seem to have been added because the core combat has (actually!) been made more difficult. Ubisoft giveth, and Ubisoft taketh away.

    The added difficulty comes because there's no longer a perpetual block button—players can't just hold down the button and then mash the "counter" button to do an instakill. Instead, you have to feint and draw opponents out, then perform counters while remaining vulnerable to attack. I didn't have a chance to play the game, but as I watched my demonstrator get his ass kicked by some spanish guards, it became clear that he was unable to do the old Assassin's Creed block-parry two-step.
    A few other things I noticed about the game:

    • Liberation has a dedicated jump button, the X button. The right trigger runs, but doesn't automatically jump at ledges—instead, you have to press X to jump. That's a big change from a series that typically hasn't had a real jump button.
    • I watched a sequence similar to more recent console games' horse and buggy chase sequences; the demonstrator tapped the touch screen to increase the horses' speed and held his finger down to make them slow down. I'm unsold on how fun this would be, but then, I didn't like those sequences in the console games either.
    • The game will have an economy like in the console games, though it will be different and "exclusive to the Vita," whatever that means.
    • We have confirmation on the alligators in the bayou sections. There will be alligators. Alligators!
    • The top devs did the requisite fact-finding trip to New Orleans, and a lot of the city's famous buildings are looking mighty nice.
    • Aveline's animations are totally new, and use the same animation tools as Assassin's Creed III; Aveline has a lot of Connor's moves, including pulling up an enemy as a human shield when faced with gunmen.
    • Aveline has a machete, which I didn't see used, and a blow-gun, which I did. While she was in one of the series' ubiquitous haystacks, she fired off a dart that poisoned one guard, luring another over to his location for a good neck-stabbing.
    • The characters in the game are all based on real historical figures, with the exception of Aveline herself; she's an amalgamation. If a character in the game dies, they died in real life at the same time.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand enig idee wat de kosten zullen zijn van deze witte Vita met AC: Liberation en waar deze al te pre orderen is?


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het rond de 250 euro zal liggen voor een WiFi only model. Maar komt die uitgave wel naar Europa?

    Persoonlijk wil ik nog wel een poging wagen aan deze Assassin's Creed.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Extended trailer


    Jammer dat ze de trailer niet gewoon fullscreen laten zien, maar dat die domme Vita de hele tijd in beeld moet. Ik weet hoe dat ding eruitziet, haal het weg! :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ach ik vind die witte wel wat hebben hoor haha
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ik geef Dulle wel gelijk. Aan de ene kant snap ik het wel dat het beeld kleiner wordt gepresenteerd bij een handheld (als het allemaal fullscreen was kan het er wellicht lelijker uit komen te zien), echter is de PsVita nu zo krachtig dat je het nu wel net zo goed fullscreen kan doen..
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het meer is bedoeld om je een soort van "indruk te geven" van hoe het voor jou er dan uit ziet.
     
  16. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt,
    Hm zo te zien komt er ook een witte vita uit?:+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom laten ze dan geen grote TV zien bij trailers van reguliere games? :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is er in de game ook Nederlandse ondertiteling mogelijk ? Omdat je in het filmpje Duitse ondertiteling ziet.
     

Deel Deze Pagina