1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voor een nieuwe laptop of toch een desktop?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hunt3r 410, 15 jun 2012.

  1. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    De laatste tijd zit ik iedere dag met ergernis achter mijn laptop, het is dan ook een packard bell van 5 jaar geleden. Toen gekocht bij de dixons voor 450 euro. Ik moet toegeven dat deze laptop het de afgelopen 5 jaar echt goed heeft gedaan. Nooit crashes of vastlopers. Ik heb er een tijdje op kunnen gamen, ik ben een fanaat van de pro cycling manager serie. Echter heb ik de afgelopen 4 versies niet kunnen draaien op mijn laptop. En sinds 3 maanden draait mijn laptop ook niet meer de versie uit 2007.

    Mede daarom wil ik een nieuwe laptop/desktop aanschaffen.
    Ik heb totaal geen verstand van laptops of desktops en heb dan ook geen idee waar ik op zou moeten letten. Ik heb een aantal eisen waar die aan moet voldoen.

    Eisen:
    -Budget van max 600

    -Moet de nieuwste versie van pro cycling manager kunnen draaien.
    Dit zijn de specs van het spel:
    OS: Windows XP SP2 / Vista SP1 / Win7
    CPU: Pentium 4 2.2GHz / AthlonXP 2800+ or higher Processor
    RAM: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista)
    Graphics Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X700 or higher, 128 MB, DirectX 9.0 and Shaders 2.0 compatible
    Internet: Internet connection required for online game
    Sound Card: DirectX 9.0 compatible
    Hard Disk Space: 6 GB

    -Blu ray speler is zeker niet noodzakelijk maar ik zou wel blij zijn als die er in zit.

    -Voorderest wil ik mijn laptop/desktop gebruiken voor de usual things internetten,office 2010, muziek luisteren en films kijken.