1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voorkomen van LAG in ghost recon

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TeT NL, 6 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Om lag te voorkomen tijdens een potje GR, moet tijdens het loaden vd game niemand praten, als de game eenmaal geladen is 10 tot 15 seconden niet bewegen.
    Hierna heb je totaal geen LAG!!
    Dit is natuurlijk bestwel belangrijk als met een hoog aantal mensen (bij mij boven de 8) aan het knallen bent.

    Ik zou zeggen probeer het eens, en vertel op deze thread wat je ervaringen zijn met lag._O_
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik praat nooit. maar 15 secs wachten!?!

    Dat zal moeilijk gaan orden. als het de docks is ga ik iig niet wachten. dan ben je dood voordat je gelopen hebt. maar in grote levels zal ik het eens proberen.
     
  3. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft geen nu als jij in je eentje gaat zitten wachten, uiteraard wordt er sfgesproken dat iedereen voor 10-15 sec niets doet.

    Overigens heeft de 10 sec rule (zoals het stilstaan wordt genoemd) geen nut, het niet praten tijdens de loading daarentegen is wel heel belangrijk.
     
  4. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat is ook zo met Halo, dan moet je die counter van 30 seconden niet versneller heb je ook minder lag.
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina