1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over een deal binnen de ruil/verkoop thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DON EL CORLEONE, 8 jan 2010.

  1. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys,

    Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.

    Ik was net eens aan het kijken bij de trustedlist members, helemaal onderin staan dus personen die zich niet aan een bepaalde afspraak hebben gehouden.
    Wat kun je hiermee doen, ik bedoel zou je die gene mogen opzoeken en hem verrot stompen, of kun je hier politiewerk van maken ?

    Of ben je dus gewoon in die zin genaaid door iemand, en heb je pech als een deal niet volgens afspraak verloopt
     
  2. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij verstandig, dat je die lijst vergelijkt met diegene met wie jij een deal wil sluiten. Zodat je kan zien of hij niet eerder afspraken, niet na is gekomen. Dan lijkt het me dus niet de bedoeling om die gast dan op te gaan zoeken, maar goed als je hem weet te vinden.... Politie doet er iig niets mee. Het is meer een waarschuwingslijst.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het gaat om een ruildeal kan je niet bewijzen dat de persoon het niet heeft verstuurd, dus politie heeft dan geen zin. Iemand letsel toebrengen kan natuurlijk al helemaal niet, we zijn namelijk geen holbewoners meer.
    Denk dus dat je dan gewoon genaaid bent, het blijft een risico wat je neemt omdat niet iedereen betrouwbaar is.
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke hebben jullie wel gelijk in, ik vind het alleen sneu om te zien voor bepaalde mede members, dat ze in precipe gewoon hard genaaid zijn. En al met al dus niks kunnen/mogen doen
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het is een lijst om mensen te behoeden van slechte deals. Dus een waarschuwingslijst. Het is niet de bedoeling om de lijst te interpreteren als een afwerk lijst voor de xbox knokploeg.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    huh maar in het modhok zei je nog...........







    :+
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja oké dat begrijp ik, wou eigenlijk alleen weten wat je er nu tegen kon doen, als je slachtoffer was van een slechte deal. (niet veel dus)

    Anyway,
    kan wat mij betreft een slotje op :eek:
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Proberen er samen uit te komen
    Politiewerk van maken. Zou sowieso aangifte doen als je er niet samen uitkomt.:)
    Of de politie er iets mee doet is een tweede...
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als het een ruildeal is heb je zijn adres, en kan je 'm natuurlijk altijd even opzoeken :+.
    Al is naar de andere kant van het land reizen voor een spelletje van 20 euro niet echt rendabel qua benzine/reiskosten..
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje pech nemen ze je aangifte niet eens serieus en lachen ze je uit als je voor dat naar de politie gaat...
     
  11. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook gelijk in ja !
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat om het principe. Diefstal is diefstal.:) Tuurlijk doen ze er niks mee... al zou dat natuurlijk wel moeten.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Thank god for OV-studentenpas:+

    Moraal van dit verhaal. Licht geen studenten op
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice.. zou ik dan gebruik van maken, maja mij kennende als iemand mij oplicht O-) god bless him
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga je een grote mond tegen m hebben?!:emo:
     
  17. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nee dat niet
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    OV jaarkaart jonge *)
    Ofja..OV chipkaart met studentenzut erop vanaf nu.
     

Deel Deze Pagina