1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vraag] Review Exemplaren

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Egamer, 22 jun 2004.

  1. hutkofer

    hutkofer Guest

    Geen kwestie van mazzel. Je moet goed zijn :) (en er met plaats zijn, duh;))
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry hoor Ekamentus, maar als je aankomt met een site als de jouwe wordt je absoluut uitgelachen bij game-uitgevers. Ik lees de eerste zin van jouw Harry Potter review en ik schiet al in de lach:

    Er schort al van alles aan de site zelf, om over de artikelen nog maar te zwijgen.

    Persoonlijk snap ik niet dat er zoveel moeite wordt gedaan om internetonwaardige sites op de been te houden terwijl er al een aantal heersende xboxsites zijn die vele malen groter zijn en vele malen betere kwaliteit bieden.

    Dit klinkt misschien hard, maar misschien is het beter om de ogen te openen en te beseffen dat jouw geweldige website geen enkele kans van slagen heeft om tot de 'groten' te behoren. Focus je liever op iets nieuws, maar bedenk voordat je een nieuws- of fansite start of er niet al een website is die het vele malen beter doet, en of je zelf wel over de journalistieke capaciteiten beschikt. Vooral over het laatste heb ik in jouw geval zeer sterk mijn twijfels.
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, want iedereen hier kon op zn twaalfde al zooo goed schrijven natuurlijk :confused: Wat niet is ken nog komen; je hebt toch niet in één keer een goede site gevonden? Leer van je fouten en zoek een betere site op waar je verder kunt... Laat die knul lekker zn best doen op zn reviews, oefening baart kunst. Toch?
     
  4. hutkofer

    hutkofer Guest

    Zie zijn profiel, we hebben het hier over een 12 jarig rakkertje :)

    Maar ik vind het leuk datr jullie je best doen, dat doen wij ook. En trouwens Darkwing, ze oden het misschien wel helemaal niet om de roem. Maybe vinden ze het wel gewoon heel leuk, en dan houd nets ze tegen te stoppen, of hun ogen open te doen.
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6

    Dat vind ik een beetje bot om te zeggen, want dat ze niet de grootste zouden worden begrijpen die mensen die zoiets opstarten ook wel. Maar je kan zo'n site ook gewoon opstarten voor de liefde voor je hobby (Xboxen) of bijvoorbeeld eigen stukjes schrijven. Niet alles hoeft meteen groot te zijn en als dat dan niet zo is, dan is het nog niet meteen ''mislukt''. Het kan namelijk zo zijn dat er best verfrissende ideeen uit voort komen. Niet iedereen hoeft per se het grootste beste of mooiste te zijn. Hoe verklaar je anders dat, om een zijstraat te noemen, clubs als RBC, Twente en Groningen nog bestaan. Dat heeft toch met passie te maken. Maar darkwing, je hebt zeker gelijk dat het slimmer zou zijn geweest als gestart was met iets nieuws, waar ook originele dingen uit zullen komen.

    Qua reviewexemplaren, dat wordt lastig ja :)
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je alsnog de mazzel hebben om opgemerkt te worden. Dat bedoel ik.
     
  7. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjuus gek, gaan we het over de site houden en niet over die review exemplaren. :{

    Kan mij dat schelen wat jullie meningen zijn over de site, het gaat over een vraag, en dat hoort in deze forum, anders kunnen jullie beter zelf een Forum aanmaken voor: "Eigen Sites"
    Ik was alleen benieuwd hoe jullie eraan kwamen, want ik wil heel veel doen voor jullie en ook voor NLXBox.
     
  8. hutkofer

    hutkofer Guest

    Voor mij dus ook? Volg een paar extra lessen Nederlands!
    :)
     
  9. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo? :confused:
    Ik bedoel via het games gebied. ;)
     
  10. hutkofer

    hutkofer Guest

    Ik denk dat ze jouw reviews niet echt serieus nemen. Waarom niet? Die quote hier boven zegt genoeg :+

    Ach, niets persoonlijks hoor. en vind het heel leuk dat je er zo vroeg bij bent. Maar ik denk niet dat je je zorgen moet gaan maken om review games :)
     
  11. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, maar heel veel sites maken mij juist jaloers om dat, en daarom ben ik zo nieuwsgierig. ;)
     
  12. hutkofer

    hutkofer Guest

    info@microsoft.nl

    Mail hun maar, en leg alles uit. Wie weet kom je er :)

    Het PR E-mail van MS weet ik niet uit mijn hoofd, maar je word meestal wel doorgestuurd naar de juiste plek.
     
  13. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg bedankt. :)
    Wat mij betreft, deze topic mag op slot. :)
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat mij betreft niet :)
    Als het antwoord gegeven is hoeft een thread niet gelijk op slot. Als iemand hier later nog iets aan toe te voegen heeft moet die gelegenheid daar zijn. Slotjes zijn uiterste redmiddelen, en in dit geval absoluut niet nodig.
     
  15. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, want daar moet je ook niet mee gaan strooien, die adressen staan niet voor niks niet vermeld op de sites.
     
  16. hutkofer

    hutkofer Guest

    Denk je nou serieus dat ik hem echt niet weet? ;)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach zo stoer is het niet om dat te weten hoor :{

    Beetje raar over en weer gepats dit.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mja idd, maja Hutkofer heeft nog een lange weg te gaan om zo groot te worden als Daanos (Xboxarena toch?) :)
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik nog een lange weg om zo groot te worden als Mirik met Xboxworld! Baas boven baas! ;)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    bazin boven baas :D
     

Deel Deze Pagina