1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vraagje over zoekfunctie eigen threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kernkopf, 24 sep 2009.

  1. kernkopf

    kernkopf SU KERNKOPF

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik ben nog een beetje uit aan het zoeken hoe het hier allemaal werkt en ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om de threads waar je zelf in hebt gepost in 1 keer op te vragen?
    Momenteel ga ik naar zoeken, geavanceerd zoeken en dan op threadstarter mezelf zoeken...
    Is er een minder omslachtige manier die ik gewoon nog niet gevonden heb ofzo?
    alvast bedankt voor de info!

    grtz.

    SU KERNKOPF 8)

    PS. ik weet dat als ik mijn naam links van een bericht klik, ik kan kiezen om andere berichten op te vragen, maar dan moet je al in een thread zitten.. kan dit ook vanaf bijv. de startpagina?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gewoon bij "Gebruikersinstelling" staat de lijst met alle topics waarin je gepost hebt én recent gepost is. Staat er niets dan moet je op "Bekijk alle discussies met abonnement" drukken want dat wil zeggen dat in x tijd niet meer in die thread is gepost.
     
  3. kernkopf

    kernkopf SU KERNKOPF

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    daar staat bij mij niks...
    ook niet als ik klik op "bekijk alle discussies"
    "lijst is leeg" staat er.

    en toch heb ik bijv. een topic geopend om spellen te ruilen, maar die krijg ik dus niet te zien.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. kernkopf

    kernkopf SU KERNKOPF

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nog maar in de bazaar gepost volgens mij ja..
    dat verklaart een hoop :)

    bedankt!

    PS. deze thread zie ik ook niet terug hoor.. als ik op jouw link klik, krijg ik "Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. "
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O vaag. Dus als je op je naam drukt dan openbaar profiel kiest en dan "zoek alle discussies die gestart zijn door kernkopf" zie je niks? :)
     
  7. kernkopf

    kernkopf SU KERNKOPF

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dan krijg ik idd vanalles te zien.
    maar dan moet je al wel in een thread zitten.
    als ik op het forum kom en ik wil een lijst met mijn berichten, moet ik alsnog eerst via de zoekfuntie zoeken.

    ach laat ook maar :)
    ik zal gewoon een thread van mezelf als favoriet instellen in mn browser, dan ben ik er ook! :
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoekresultaten linken werkt niet ;)
     
  10. kernkopf

    kernkopf SU KERNKOPF

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik idd achter gekomen :)
    het werkt een paar minuten ofzo, vanuit cache oid.
     

Deel Deze Pagina