1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagtekens bij regels XBW

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robinxb360, 14 jan 2013.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kloontje komt om zijn loontje :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik wil bij deze toch even mijn waardering voor Graveheart uitspreken :)
    Toen de 'oorlog' in volle gang was zat ik nog op mijn werk, maar ik heb het zojuist een beetje nagelezen allemaal en het viel me weer op, wat me eigenlijk al langere tijd opvalt, hoe prettig het is dat er een mod is die snel, juist en kordaat optreedt tegen dit soort koter die blijkbaar alleen maar kunnen schelden en zich niet normaal kunnen gedragen. Er zijn natuurlijk meer mods die goed optreden, maar bij deze toch even mijn appreciatie richting Graveheart, want dit mag ook weleens gezegd worden. :thumbs: Keep up the good work.
    Ben het er overigens volledig mee eens dat dit de enige manier is om met dit soort ventjes om te gaan en het viel me gewoon op dat wanneer het echt uit de hand loopt hij er wel vaker is en het op deze manier ook gewoon meteen klaar is. Prima werk.

    GH for president _O_
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De mods hier kregen ook een compliment van hun dat ze tenminste wel adequaat optreden en er snel bij zijn :) mooi om te horen
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Omdat hier zoveel mongolen rondhangen zeiden ze er bij :+
     

Deel Deze Pagina