1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok.. heb na wat vertraging eindelijk (vorige week) m'n geheugen reepjes binnen. Na de installatie starte Windows gewoon op, maar na een paar reboots kreeg ik constant BSOD's welke terug te herleiden waren tot het geheugen. Logisch, maar wellicht was iets anders defect of verkeerd of whatever.

    Anyways, nu zit reepje 4 in bankje 3 en vice versa en lijkt alles goed te draaien. Ik denk dat ik binnenkort iets kan vervangen, want die BSOD komt niet zomaar:p. Maar goed... heb ik m'n geheugen verwend met een compleet nutteloze OCZ XTC Cooler. Alhoewel ik niks heb overclocked leek het me wel vet:+.

    Kwa prestaties merk ik eigenlijk niks. Windows start er niet sneller door of sluit er sneller door af ofzo. Vista geeft nu een memory index van 5.9 mee, weet niet of dat dat ook bij 2GB was, maar ziet er wel grappig uit zo. Wel kan ik (en daarvoor heb ik het ook gekocht) kan ik een stuk meer virtual machines tegelijkertijd draaien zonder dat je out of memory komt. Heb nu gewoon 1GB voor Windows Vista en 3GB vrij voor vrituele shit, en dat loopt wel :)

    Ik heb een G15, ben erg tevreden over het keyboard als keyboardzijnde. Maar heb tot nu toe nog geen gebruikgemaakt van de G-toetsen als ik eerlijk ben. Maar het oplichten van alle toetsen is wel vet en een klokje op je keyboard is erg lache.
    Wat betreft van die spawn tijden kan ik je niet helpen, buiten het feit dat maar een beperkt aantal spellen het officieel ondersteun.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb toch een switch gemaakt.
    Ik ga de 'Razer Deathadder' kopen en een ander toetsenbord, voornamenlijk omdat ik alleen maar FPS ga spelen, en dan heb je niet echt veel aan die G toetsen heb ik gelezen.
    En het scheelt ook nog is wat geld.
    Nu zoek ik een ander toetsenbord, vind die van Razer erg vet, alleen beetje prijzig....8)
    Met die Deathadder, OMG, dat logo gaat zo aan en uit, hoe vet is dat dan :+
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik vond voor mijn fps op internet mijn benq 10 euro toetsenbord heerlijk :cool: :+
    Ik zou voor mij zelf liever een goede muis + goede muismat kiezen dan echt specifiek zo'n gametoetsenbord erbij.
    Misschien hoog pats gehalte maar wie gaat er nou achter je zitten als je een vette game aan het spelen bent??
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    inderdaad killaz,
    ik zou ook gewoon een toetsenbord van twee tientjes (Logitech Media Keyboard Elite ofzo) kopen en dan 'n goede muis (Deathadder/G5) en klaar. Gametoetsenbord is beetje duur (en zo'n LCD scherm op je toetsenbord is toch dikke onzin, je kan beter op je monitor kijken tijdens het gamen:9)
     
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ErroX, jammer. Ik had gehoopt dat het verschil tussen 2 en 4 gb echt een prestatieboost zou geven. Helemaal qua opstartijd.

    Over die muisen en toetsenborden heb ik nooit zo begrepen. Muis moet gewoonlekker in de hand liggen voor mij en er een beetje leuk uitzien. Muismat is veel belangrijker. Bij een toetsenbord gaat het er mij vooral om dat de knoppen in een standaard uitvoering zitten. Zo hebben we op school toetsenborden waarvan de backspace even groot is als een normale letter, bloedirritant.
     
  7. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat voor toetsenbord moet je eigenlijk, internationale / USA / NL?! 8)
    Wat is gewoon de normale zegmaar ( wat is de normale?! )
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    usa volgens mij. Anders krijg je als je op ; drukt ofzo bijvoorbeeld andere tekens.

    Qua toetsen maakt het niet uit (zolang het qwerty borden zijn), maar wel wat ze op je scherm toveren.

    NL werkt bij mij iig niet goed.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Over die andere toetsen: dat ligt aan je instelling in je windows....qua toetsenborden heb je een azerty en qwerty verschil en natuurlijk taalgebonden tekens (Duiste S, Spaanse c voor de handigheid even zo genoemd...) etc. Meeste toetsenborden in Europa worden verkocht als qwerty toetsenbord. De indeling die meeste mensen gebruiken om te typen is verenigde staten
    (kan je switchen door op Cntrl+Shift te drukken)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina