1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is prima, helemaal voor het geld :).
    Vriend van me heeft m ook icm met een 8800GTX, draait MW3 met 2 monitoren (een met desktop) prima op high.
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch maar besloten om geen nieuwe desktop samen te stellen. Computer die ik nu heb voldoet eigenlijk toch best wel voor de standaarddingen en gamen kan doe ik wel op m'n 360, beetje zonde om daarvoor gelijk een nieuwe desktop aan te schaffen. Ik wil eigenlijk m'n werkgeheugen wel uitbreiden, als er nu DDR3 in m'n mobo zit, kan ik dan zonder problemen ipv 4GB er 8GB inzetten of trekt m'n mobo/processor (of iets anders) dat niet?
     
  3. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja wel hoor, je kan geheugen gewoon uitbreiden.

    Welke moederbord en cpu heb je?

    Ik let nooit op me cpu en moederbord, en heb nog nooit problemen gehad met uitbreiden.

    Kan zijn dat je geen 1866 of hoger geheugen kan gebruiken maar 1333 of 1600.

    edit: aaaah neeee, voeding krijg ik pas zaterdag :mad:
    En heb ook nog een Crysis 3 mp alpha key kunnen bemachtigen.

    Erg jammer, nu kan ik die pas Zaterdag spelen, en volgensmij stopt het Zondag avond of Maandag avond.

    edit2: Awww nee, de tnt meneer kwam al om 14;30 en was ik op moment net boven, en de bel doet het niet.
    De man heeft niet eens geklopt sjesus... want dat hoor je makkelijk boven bij ons.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb geen idee waar ik dit moet neergooien maar ik doe het maar hier. Ik zoek een nieuwe printer en ik zit nu bij deze 2:
    http://www.mycom.nl/Product/Printen...nter-en-All-in-One/Canon-PIXMA-MG6350/1365604
    http://www.mycom.nl/Product/Printen...en-All-in-One/HP-Photosmart-6520-eAIO/1365416

    Zijn deze een beetje oké? Van de Canon kan ik niet echt reviews vinden en op printer gebied ben ik een leek. Ik zoek in ieder geval een printer die naast kleur printen ook kan scannen en kopieren. Met een budget tot 200 euro. Iemand nog tips?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb betere ervaringen met Canon en dan ook de Pixma serie. Heb nu ook een HP maar is niet echt geweldig (ook wifi / kleur/ scan/print/kopie) maar de volgende zal weer een Canon worden.
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    FF een vraagje over monitoren: merk je bij 27 inch veel verschil tussen 1920x1080 en 2560x1440?
     
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Je merkt wel verschil, maar houd er rekening mee dat je videokaart wel heel goed moet zijn, wil je het op die hoge resolutie spelen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oke klinkt goed :) Ik wilde eigenlijk een Samsung (omdat ik echt Samsung geil ben) maar die zijn overal of uitverkocht of enkel beschikbaar in zwart wit dus dat schiet niet op. Die van Canon zag er ook wel leuk uit.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Best wel ja.
    Ik weet niet waar je je PC voor gebruikt maar ik denk dat je voor het geld van een 27 inch 2560x1440 monitor beter 3 kleinere 2560x1440 monitors kan kopen.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die resolutie is niet echt geschikt om meet gamen, wel als je je PC voor je werk gebruikt. Denk bijv aan grafisch design of programmeren, bij beide is veel schermruimte een grote plus.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor gamen was het idd niet de bedoeling, ging me meer er om of het handiger is wanneer ik bijvoorbeeld aan een essay werk dat ik dan meer scherm ruimte heb.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je het geld er voor hebt, sure. Maar het is de meerprijs niet waard als je hem alleen voor school gaat gebruiken. Een 24" 1920x1080 scherm heb je al voor ~125 euro, wil je een scherm met 2560x1440 (en dan laten we 2560x1600 nog maar buiten beschouwing) betaal je al snel 500 euro.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer ik m'n muziek niet afspeel op m'n boxen en ik heb ze wel aan staan, dan lijkt het net alsof ik heel zacht m'n radio ontvang op de boxen. Dit terwijl ik totaal geen FM ontvanger in de buurt heb staan. Volgens mij hebben we dat niet eens ergens aangesloten in huis :+ Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zoiets heb ik wel eens eerder gehoord, geen idee wat je er aan kan doen eigenlijk :9.
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan komen door slecht afgeschermde kabels die opgerold zijn of in een lus liggen. Dat creëerd dan een antenne effect waardoor je een heel zwak radio signalen ontvangt.

    Tenminste er staat mij bij dat ik zoiets ooit eens gelezen heb.
     
  16. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik gebruik een 300n wifi adapter op mijn computer, maar de signaal is erg slecht.

    Ik download slechts met 1mb/s, we hebben 60mb internet van Ziggo.

    Ik heb nu 3 balkjes signaal, is er een manier om dit te verbeteren?
    Als ik beneden zit download ik makkelijk met 6 tot 7mb/s.

    Ik zit vlak boven de modem op me kamer.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja. Flikker dat WiFi ding weg, en koop een setje Powerline Adapters. 60mbit is terug :)
    Wireless op een computer is echt nutteloos en alleen maar traag, het is alleen handig voor als je mobiel wil zijn (zoals met een telefoon of laptop).
     
  18. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Is niet anders, er is geen lan kabel aanwezig boven.

    Wat is dat dan Powerline adapters? Is dat ook draadloos iets?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Powerline is een LAN netwerk via je stroomkabels. Het werkt echt prima, gebruik het zelf ook.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben nog steeds opzoek naar een nieuwe processor koelert.

    Is dit wat? Gelid Solutions Silent Spirit

    En ik heb momenteel één Corsair 4 GB DDR3-1600, kan ik er gewoon eenzelfde naast prikken dan? :b:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012

Deel Deze Pagina