1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    lol nick en simon....
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    heeeeee, ik heb hem vanavond al :D
     
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het alsjeblieft zo zijn :D
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Sure.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info zou wel leuk zijn.. maar volgens mij lul je gewoon uit je nek.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zal wel weer om illegale shit gaan,..

    heeft er nog iemand mediamarkt alexandrium aan de lijn kunnen krijgen? anders ga ik zo in mn rookpauze ff bellen
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgenmiddag wel even kijken bij de Dixons, die schijnen er nogal schijt aan te hebben. Had mario kart ook al heel wat eerder dus :D
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Rockstar en Microsoft gaan toch mensen straffen als je de game eerder speelt ofzo?
    Maar als je niet ingelogd bent op xbox live kunnen ze dat toch niet merken?:9

    Ik ga morgen wel even bij de dixons en de nedgame langs, en vrijdag ook, toch heel wat tussenuurtjes.
     
  9. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach zulke winkels kunnen me aan m'n reet roesten maar dit is bij iemand die ik ken. En die ga ik niet keihard naaien.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik gok een illegale versie die vandaag toevallig op het net beland is.

    Dus boatfreak, ik hou je in de gaten :)
     
  14. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gok dat deze mensen 'm illegaal spelen. Al is het gerucht ook dat de Ausie's de game al ergens kunnen kopen geloof ik.
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat is wel zo, en daarom zeg ik ook 'gaan ze dan t internet af?'. want zodra er 1 winkel begint, gaan anderen t ook doen. en de 1e winkel kan t ook ontkennen. dan moet R* dat toch echt eerst bewijzen.

    en wie geeft die boetes eigenlijk? lijkt me heel vreemd dat een commercieel bedrijf boetes gaat uitdelen aan andere commerciële bedrijven? lijkt me logischer als ze vervolg-leveringen staken oid?


    overigens wel jammer dat al die gameplay filmpjes verwijderd worden. ik wil best even zien hoe alles loopt. net even een stukje PS3 gezien op youtube, maar ik wist niet of er spoilers in zaten, dus ben maar gestopt met kijken.

    @hierboven: dat is bijna zekerde illegale versie. vind dat wel jammer, dat mensen zelfs console games gaan rippen en op internet zetten:mad: ik hoop dat ze gepakt worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0


    Oh dat is makkelijk hoor, als een winkel begint met verkopen en andere winkels in de buurt merken het, zullen ze het melden en dan wordt het onderzocht. Als blijkt dat er inderdaad verkocht wordt mogen de andere winkels in de buurt ook verkopen. De winkel die begon krijgt een boete en waarschijnlijk bij nieuwe spellen zullen ze voortaan later geleverd krijgen e.d. En boete geven kan makkelijk, want ze hebben een embargo contract ondertekent waarin staat dat ze niet voor 29 april mogen verkopen.
     
  17. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    MITS ze erachter kunnen komen van welke winkel de game afkomstig is.

    En dat kan alleen als het via via gemeld wordt of als een winkelier dom genoeg is om nou al een bon uit te draaien.
     
  18. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen ze toch heel wat mensen mogen aannemen om dit wereldwijd allemaal te cheken hoor .....
    Hoeveel gameshop of winkels zouden er bestaan denk je :b:
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    lol....dát het onderzocht wordt lijtk me duidelijk. de vraag is hóe doen ze dat in godsnaam? is toch onbegonnen werk om elke shop in bijna elk land te controleren? zelfs al check elk gelokaliseerde R* afdeling 1 specifiek land, dan nog...er zijn honderden shops in NL...

    gaan ze dan echt bellen naar de winkel? willen ze dan bonnen zien? geruchten op internet, zelfs al zie je op alle bekende koopjes sites dat staan, dan nog moet R*/T2 wel met iets meer komen lijkt mij?
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen denk ik alleen onderzoeken als ze informatie krijgen dat een bepaalde winkel al verkoopt. Ze zullen heus niet alles controleren, zullen vast winkels zijn die er mee weg komen. Maar de kans op een boete is voor veel winkels al genoeg om niet te verkopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina