1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar zijn de mods gebleven?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Leis, 10 okt 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    1. Winterslaap.
    2. Geen zin meer?
    3. Geen tijd meer om voor Xboxworld te zorgen?
    4. Vul zelf maar in?

    Het is mij opgevallen dat de laatste tijd, niet veel meer gekeken wordt in de Xbar en andere topics. Het is toch belangrijk dat het goed opgeschoond wordt? Vroeger kon je geen 1 foute topic aan maken, en het werd per direct gesloten. Nu maakt het tegenwoordig niks meer uit? :+


    Dit is geen aanval op de " mods " of wat dan ook!
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is al heulll lang zo dat veel foute topics/titels blijven bestaan. Het is dweilen met de kraan open en het houdt eens op. Ik had er op een gegeven moment ook aardig de P over in aangezien er niemand was die luisterde, V4 zal hier wel verandering in brengen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vreesde er al voor, maar tot die tijd is het nu eenmaal niets anders (imo). Het is gewoon geen doen zo, de kickregels etc. worden nog wel gewoon gehandhaafd maar die titels inderdaad niet en daar kan ik helaas goed inkomen.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er zat er toch ook eentje op Ibiza :+
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zullen wij samen maar weer een forum oprichten, Cookie? :) Nostalgie met het pretentieuze karakter dat vroeger alles beter was. :p

    Dedicated XBazar mods was een van de beste besluiten die we ooit genomen hebben. Dat werkte als een trein!
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Tegen de tijd dat XBW op V4 draait is V6 alweer zwaar outdated :+.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja ik baal er wel van. Dit was eigenlijk ook de hoofdreden dat ik ben weggegaan, puur het uitstellen van V4 elke keer. Ik heb het in ieder geval altijd graag gedaan en het is enorm jammer dat er rotte appels tussen zitten die het gewoon verdommen om een simpele titel erbij te gooien want die Bazar ziet er gewoon niet uit nu terwijl er zoveel tijd in de opzet zit en tevens ook in het onderhoud ervan. Het is niet gezond hoeveel (vrije) tijd je als (vrijwillige) moderator in die Bazar moet proppen en in mijn ogen heeft XBW nog altijd verreweg de beste Bazar van welke Nederlandstalige gamesite dan ook en het is zo zonde dat het zo onoverzichtelijk wordt op deze manier, want inhoudelijk klopt alles imo.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    True, ik heb veel plezier gehad hier aan de vele aangeboden games en games die ik juist weer verkocht of ruilde :). Vroeger eigenlijk niet bij stilgestaan, maar het is iets behoorlijk unieks. Veel andere sites zou ik er niet aan moeten denken om geld over te maken zonder het spel eerst te ontvangen :p
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je weet nooit!
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het niet mee eens, het ziet er redelijk uit. Oke, sommige titels kloppen niet, maar het blijft netjes zonder illegale dingen etc. Niet zo zeuren dus.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Je merkt het niet alleen aan de mods, forum kakt sowieso keihard in de laatste maanden. Waar de frontpage eindelijk baby stapjes maakt om het gezonken schip te verlaten, zakt nu het forum keihard in. Zonde, gezien het hart van XBW juist het forum is met een gigantische gezellige community en bazaar. Maar zowel het forum als de Green Mile en Bazaar zijn al maanden niet meer wat het ooit is geweest. Sure, mensen worden ouder en krijgen andere interesses, maar nieuw bloed is er ook niet. V4 komt er waarschijnlijk ook niet, dus zie het alleen maar minderen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Helemaal mee eens :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    En dan is Mastat ook nog weg. Het begin van het einde.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een ander nadeel is ook de lange levenscyclus van de xbox. Ik merk zelf ook dat ik niet meer in game-topics kijk want het kan me eigenlijk niet veel meer schelen op dit moment want er komt niet veel bijzonders meer aan.

    Zodra de xbox 3 aangekondigd (en gereleased) wordt, komen mensen voor informatie en worden ze lid, en die zullen dan ook de ASEL,bazar en andere delen gaan bezoeken. Hier blijft waarschijnlijk een gedeelte hangen voor de goede community( Ik hou van jullie! <3) en leeft het forum waarschijnlijk weer een beetje op.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zodra de xbox Durango wordt aangekondigd in maart ben ik ook weer wat actiever :+
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik stel nog steeds voor dat er wellicht nieuwe mods worden aangesteld die hier dagelijks komen, XBW een warm hart toedragen en een goed voorbeeld zijn (members als Fiasco bijvoorbeeld).
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    I vote for Dyonko as moderator!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat het forum dan binnen 2 maanden ten onder gaat. :+
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    'Sounds like that time my greatgrandfather got a job on the Titanic..'


    Family Guy mode 8)
     

Deel Deze Pagina