1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom een xbox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lethal, 25 nov 2001.

  1. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg nu al een tijdje de gesprekken op deze forum en heb al verschillende tijdschriften gelezen over de xbox. Ook het officiele xbox uk magaziene met video heb ik gekeken en het ziet er inderdaad heel mooi uit.8)

    maar wat is het verschil met games op de pc? welke games zien er mooier uit en waarom moet ik nou kiezen voor een xbox en niet voor een nieuwe pc.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat ik nu een enorm verhaal neer kan zetten, voel me nie zo flex :) Moet nu ook enorm schijten :D

    Maar ik zal je vertellen wat mijn motivatie is..

    Ik heb eigenlijk nooit een console gehad tot 1,5 jaar geleden, toen kocht ik een DC met een snel groeiende verzameling games. Ik gamede toen op de DC en PC. Maar ook ik zag dat de DC erg slecht ging, vooral in Nederland en ongeveer 1 jaar terug begon te kijken wat er voor nieuws uitkwam, ik wou iniedergeval niet beginnen aan een PS2, deze was gewoon duur (ja de xbox ook :9) en had niet echt games die mij leuk leken. Ik heb me toen een beetje verdiept in de gamecube en xbox, de gamecube games vond ik nou niet echt leuk, en toen ik zag dat de Xbox games als Halo zou krijgen begon mijn hartje sneller te kloppen :) ik ben toen het nieuws gewoon gaan volgen blabla en ik wou een Xbox hebben, gewoon :p Ik ga nu eerst ff schijten.. ik kom zometeen nog wel ff terug :D
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zo.. :)

    Ook was ik niet echt een fan van al het nintendo gebeuren, zeker niet toen ik zag/hoorde wat waarschijnlijk de NGC launchgames werden..

    Als eerste werd ik toch wel behoorlijk aangetrokken door de specs van de xbox.. daar kan je gewoon niet omheen, dus ik informatie zoeken over alle games die zouden komen, En als je dan hoort dat ook de opvolger van MSR op de Xbox komt dan kan ik helaas niet meer terug en moet ik die xbox hebben ;)

    De xbox heeft ook veel potentie als het gaat om het gamen via de breedband dmv de ingebouwde ethernetkaart, dat stond me ook wel aan omdat dat met de DC helemaal geflopt is hier in nederland..
     
  4. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    gamen via internet kan ook op de pc dus dat is voor mij geen reden om een xbox te kopen (waarschijnlijk koop ik hem wel hoor wat het is wel gaaf z'n ding:9 en ik ben gewoon een beetje MS geil sorry denk niet dat iedereen daar blij mee is in console land) maar wat ik bedoel met, waarom een xbox, is welke games zijn mooier om te zien die van een pc of van een xbox.
    wat is het verschil tussen games op een console met een pc.

    p.s. een gamecube :r wordt het zeker niet heb het een beetje gehad met dat kids gedoe
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Oeioei met die laatste reactie krijg je nog problemen met Nintendofan ;)

    maar de Xbox is misschien ook een soort verrijking van je pc : Er komen ONGEVEER dezelfde soort games op uit, maar toch anders :) en je propt er een dvdtje in en je kan meteen spelen ! binnen 10 sec zit je in een game ! Lekker voor de TV.. of als de PC bezet is ga je op de Xbox..
     
  6. Xboxxtreme

    Xboxxtreme Xbox Live Enabled

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal maar oppassen met die reacties want hier komen ook game:rcube fans
     
  7. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hoorde ik daar mijn naam?
    waarom zetten jullie eigenlijk altijd en :r voor het woord Gamecube, zijn jullie gefrustreerd of gewoon kinderachtig?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik sta niet in voor de acties van personen als XboxXtreme, Lethal en ander van dat soort gespuis, ik ben het ook niet met al hun standpunten eens :)
     
  9. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zei ik ook niet maar ik zou verwachten dat ze wel iets intelligentere praat zouden uitkramen...
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik het ook een beetje onzin vind om die :r erbij te zetten..
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    hier bij Xboxworld.nl zijn we niet kinderachtig. dit is een heel volwassen site :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jazeker wel, met een gemiddelde leeftijd van 16 :)
     
  13. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok ik zal geen :r meer bij de gamecube zetten. ik probeer gewoon een paar mensen te jennen omdat de xbox eraan komt en dat iedereen daar toch wel erg benieuwd naar is en heel nieuwsgierig hoe het dan in gameconsole land zal gaan.
    op andere sites (vooral de sites over playstation 2) lees je berichten dat ze niets willen weten van de xbox omdat ze het maar niets vinden dat MS zich ook op in console land gaan begeven en wensen MS dan ook alle pech van de wereld toe. Dat vind ik ook nergens op slaan dus vandaar misschien mijn onbesuisde reactie over de gamecube.
    Iedere console maker maakt mooi en leuke games. Maar je hebt zo je voorkeur en mijn voorkeur gaat nu uit naar de xbox.

    Maar daar ging mijn geplaatste berichtje niet over. Het gaat over waarom een xbox en niet een nieuwe pc waar ik die nieuwe mooie games ook (online) kan spelen. Wat is grafisch het verschil tussen een xbox en een pc game? zijn de games op een xbox mooier (om te zien), sneller en beter als de pc games? En waarom een xbox en geen playstation 2 want wat ik zo in magazines en op tv zie zijn daar ook erg mooie games op te spelen en over een tijdje ook online te spelen.

    ok ok ik ben al een MS freak dus die xbox zal er toch wel komen maar ik twijfel tussen een nieuwe pc of een xbox.
    (die xbox ziet er toch wel erg kick uit 8) 8) 8) )

    OVERTUIG ME!!!!
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij de Xbox heb je niette maken met systeemeisen, elk spel draait erop, je hebt ook geen uitbreidingen nodig oid.

    De Xbox games zijn denk ik op dit moment mooier dan op de PC, omdat de Xbox games helemaal gemaakt kunnen worden op die specs, terwijl pc developers het toch niet kunnen wagen om NU een game uit te brengen met minimale specs van een 733mhz met een Geforce III..

    Bij de Xbox stop je er een game in en binnen 10 seconde loop je te fraggen :)
     
  15. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    :D OK VERKOCHT
     
  16. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Een pc is heel erg tijdsgebonden, om het half jaar moet je ene nieuwe videokaart kopen een nieuwe processor enz enz.. Anders kun je de laatse games niet meer draaien..Bij een Console speel je alle games..en heb je gelijk fun met Console-Concept, geen pc kan daar tegenop..En tjah ga je voor een console dan is het verder eigen smaak wat je wil hebben..Maar ik denk dat de PC gewoon te tijdsgebonden is en daarom teveel onderhoud kost terwijl je een Console maar een in de zoveel jaar slijt..de Phun die je drmee hebt vinnik ook meer als op n PC..:)
     

Deel Deze Pagina