1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom wordt Microsoft zo gehaat

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 3 apr 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, Waarom? ik snap het niet hoor. leg het me eens uit
     
  2. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ze hun monopoly-positie misbruiken. En als er een ander bedrijf komt wat hun zou kunnen gaan bedreigen dat vaak opkopen
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    das waar, maar ze hebben wel fucking veel gedaan qua programmas enzow
     
  4. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet wat sommige hebben. Ik vind Microsoft echt goed na de programa's die ze gemaakt hebben enzo.
    En wat ze nu maken de xbox vind ik ook goed hoor voor een bedrijf die nog nooit een console heeft gemaakt(al lijkt die veel op een pc).
    Dus conclusie ik haat Microsoft niet.
     
  5. MarkintheDark

    MarkintheDark muhaha :D

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Milad eens.. want microsoft Levert Goede software.. Ik snap dus ook niet waarom ze zo gehaat worden
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ze leveren wel software maar ze kopen echt elk bedrijf op dat in hun weg komt
     
  7. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En goeie software? Valt reuze mee tenminste de oude os'en liepen vaak vast. Dat zei je ook wel als je kijkt naar computers die betrouwbaar moeten zijn, die draaien haast nooit windows.

    Verder tsja ze doen het vrij aardig maar hebben beetje monopoli positie.
     
  8. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heeft tijmen weer gelijk in, maar je moet toegeve dat meerdere deels van de computers op de wereld windows gebruiken.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja heheh :) als jij naar de dixons loopt en je neemt een packard bell dan zit daar windows op :) en dat is bij elke pc die je koopt van dat soort merken.. maar voor oorlogsapparatuur wordt geen windows gebruikt... linux of nog zon ander OS
     

Deel Deze Pagina