1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tijman, 5 jun 2001.

  1. BrAiN

    BrAiN Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!!! nu ga ik dus echt X-Box kopen!!!!!
     
  2. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok xbox gaat floppen we krijgen allemaal tomb raider games.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tomb Raider sucked..

    games als Project Gotham, Amped, Halo, Medal of Honnour en nog veeeeeeel meer games zijn het toch wel waard denk ik.. ok Halo komt ff later ook op de pc uit en medal of honnor ook :D maar al zou je kiezen tussen PS2, NGC en Xbox.. Ik heb al veel PS2/NGC/Xbox discussies gezien en de Xbox komt er vaak goed uit.. kan zijn dat ik teveel op forumz lees waar Xbox liefhebbers zitten.. maar ik kom niet op andere xbox forums..
     
  4. BrAiN

    BrAiN Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar gamecube mario ownt nog steeds
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    1 spel en je beslist meteen welke console je neemt... ik vind dat de xbox het beste spellenaanbod heeft dus ik ga voor de xbox
     
  6. BrAiN

    BrAiN Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  7. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    de X in Xbox zal wel samenhangen met DirectX (directX 8 is in aangepaste versie aanwezig in de box).

    Waar de X in DirectX voor staat weet ik niet precies, maar volgens mij is de X dan de onbekende (zoals onbekende, steeds wisselende game-hardware in je PC).
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm zou zo kunnen zijn.. maar om je console nou te noemen naar dat directx...

    x van directx zal wel staan voor het universele gebruik ervan ofzow, dus voor alle kaarten etc
     
  9. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    X van universeel zou kunen, maar dan zou je dat toch niet voor een console gebruiken omdat niemand er een andere vkaart in kan steken...

    Consoles zijn zo snel omdat ze niet met directx hoeven te werken enzo.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees wat er staat :) het ging mij erom dus wat de X van directX betekende en NIET wat de X van XBOX betekende :)

    toch denk ik nog steeds dat de X van Xbox komt van het 'geheime' het 'onbekende' zoals in x-files enzow..
     
  11. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouter ik doelde ook helemaal niet op jou reacite.
    Ik wou alleen maar zeggen dat dat van tave nog wat niet klopte.

    Ik denk persoonlijk dat ie de xbox heet omdat er een x op de doos van de console zelf staat...
     

Deel Deze Pagina