1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat een begrip

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door fred1958, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fred1958

    fred1958 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb wel in de gaten dat ik hier niet voor vragen moet zijn.
    commentaar leveren is makkelijk,maar ja wat wil je met de zogenaamde gamers,moeilijke taal om elkaar te overtroeven,maar een antwoord op een vraag is blijkbaar te moeilijk voor doorgewinterde gamers die overal een antwoord op hebben behalve bij serieuze vragen gaat het haar rechtop staan.
    bedankt en tot ziens:mad:_0/
    goeie reklame voor jullie site
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Beste fred1958,

    De eerste posts in je topic waren zeker behulpzaam. Dat daarna een paar man de discussie om zeep helpt, is iets waar wij als XBW natuurlijk niet achterstaan. Helaas gebeurt dat nog wel eens met nieuwe leden of threads die eigenlijk niet op de goede plek staan. Ik raad je dan ook aan -voordat je XBW afschrijft- om eens een kijkje te nemen in alle bestaande threads die hier al zijn. In de geordende discussies kun je al vaak al zelf je gezochte oplossingen vinden en zoniet, dan krijg je daar vaak wel snel en duidelijk antwoord. :)
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @fredfenster:

    Hij bedoeld natuurlijk het COD topic. Ergens vind ik het ook wel logisch dat hij een nieuw topic opent. zo'n beetje elk nieuw member dat hier komt start met dat te doen. Simpel weg omdat de FAQ niet gelezen wordt. Of naderhand pas als er op gewezen wordt. Om eerlijk te zijn heb ik de FAQ ook pas later gelezen.

    Mischien moet er een soort van pop up scherm komen als je net een profiel heb aangemaakt ofzo. Dat dan de belangrijkste dingen duidelijk worden.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Geef je groot gelijk. Oke je post was niet zoals die hoort, maar geef een nieuw iemand aan hoe die de post wel moet maken en een link waar die moet wezen.

    Dat kinderachtige gedoe van sommige hier om nieuwe mensen af te kraken of belachelijk te maken slaat ook nergens op!

    Maar trek je daar gewoon niks van aan, als je het mij vraagt is dit het beste xbox forum waar je de meeste informatie kan krijgen. Kijk het nog ff aan zou ik zeggen. :)
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ach, volgens mij is wel gerefereerd aan het CoD topic. Als er dan wat mensen geinig willen zijn, dan hoef je toch niet meteen gillend weg te rennen?
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje logica mag ook wel tegenwoordig.

    Volledig in capslock een rare zin neerzetten welke weinig informatie geeft is ook niet handig. Net als een volledig stuk tekst in 1 lange zin neerkwakken. En na 1 vraag gelijk zo'n klaagtopic.

    Hoe mensen reageren ff terzijde.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    We kunnen nu wel hier gaan discussiëren, maar hoe groot is de kans dat hij hier nog is gaat kijken? 8)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    We lost him. :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Gasten,


    Fred 1958 was mijn vader van 52..
    Ik heb hem deze site laten zien omdat hij vast zat in Call of Duty.

    Jammer dat jullie zo moesten reageren, mijn vader heeft nu een account aangemaakt op Fok!
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Oude mensen horen ook niet thuis op het internet Tyrant:9
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar zal hij hartelijk onthaald worden :'-( :lol: :'-(

    Een spelfout en je wordt gestenigd daar. (bij wijze van spreken).
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt te triest voor woorden dit. Iemand stelt een vraag en een paar puberale kinderen gaan direct bashen om stoer gevonden te worden.
    [​IMG]
    Ik durf te wedden dat het merendeel van jullie nog nooit een vriendin heeft gehad, maar dat terzijde :9.
    Laat die man in zijn waarde.
    Beantwoord zijn vraag of reageer niet, en als je er last van hebt druk dan gewoon op de report knop, dan zal een mod het wel op een normale manier uitleggen aan een nieuwe member hoe het werkt.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat slaat dus echt nergens op. Het feit dat jij daar een waarde oordeel aanhangt zegt meer over jou dan over de relatie-loze mensen hier. Maar dat terzijde ;)

    Verder ben ik het wel met je eens hoor. Heb het topic net even gelezen, en ik vind het ook vrij kinderachtig hoe er daar gereageerd wordt. Of je helpt iemand, of je wijst hem netjes op een fout die hij maakt, maar dat zinloze gebash is nergens voor nodig.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zijn vraag gewoon beantwoord gisteren. Dat kan toch ook lijkt me?!
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha, de wijze oude man :emo:, jij doet nu precies hetzelfde met die suggestie..
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het verschil is dat ik niemand persoonlijk aanval.
    Ach weet je wat ik ga er niet eens op in, het gaat hier niet over mij.
    I rest my case.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Je valt wel een hele groep aan, door de mensen die naar jouw mening ongepast gereageerd hebben op een beledigende manier ervan 'te beschuldigen' geen relatie te hebben. Dat is volgens mij een persoonlijke aanval..
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach van Mastat hoef je niets zinnigs te verwachten , die denkt dat het slim is om een jaar lang geen zorgverzekering te nemen omdat hem toch niets overkomt.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hahaha what an idiot :lol: Kan hem veel geld gaan kosten.

     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee hoor, ik zei het merendeel, dus niet de hele groep. Maar als ik met die opmerking mensen heb gekwetst neem ik het bij deze terug, mijn excuses voor de opmerking.

    Jou neem ik altijd met een korreltje zout, dus hier ga ik niet op in. En je probeert iets uit te lokken, helaas voor jou hap ik niet.

    Idd, dat risico neem ik, daar hoef jij je niet druk om te maken.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina