1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat een begrip

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door fred1958, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waarom geen zorgverzekering betalen? Met zorgtoeslag valt het best mee en als je onder een auto beland en je bent niet verzekerd heb je een gigantisch probleem. Zoek maar eens uit wat operaties en dergelijke kosten... Ben je de rest van je leven bezig met terugbetalen. Boete kan ook lekker aantikken btw dus zie het voordeel er niet van in. Maak me er ook niet druk om hoor, just a word of advice :thumbs:
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap echt niet dat je het hem gaat uitleggen. Hij kent de risico's heus wel, het is een weloverwogen keuze. Ik vind het dom, jij vindt het dom, wij vinden het dom en hij niet. Is zijn probleem verder. Ik heb iig geen medelijden als hij een operatie nodig heeft en dat zelf moet betalen. Een nachtje ziekenhuis kost je al snel € 1.000,00. Als je niet weet wat je met je geld moet, dan is dit een hele snelle manier om eraf te komen. Ik koop liever een dikke auto, hij geeft het liever aan het ziekenhuis. Ieder zijn ding toch?
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik probeer helemaal niets uit te lokken, ik wil alleen duidelijk maken dat mensen zich niet druk hoeven te maken als jij een groep gaat beledigen terwijl je zelf tot een uniek domme groep behoort.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo uniek is die groep niet hoor. Althans, de groep die niet verzekerd is kan het vaak ook echt niet betalen. Als je het wel kunt betalen dan..... Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, het is een vrij unieke groep. Ik was abuis :+
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En weer gaat een topic nergens over na een aantal posts..
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh sorry, het topic was van origine natuurlijk heel veelbelovend ;)
     
  7. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop jongens, hoe oud zijn we hier nou? Kunnen we niet even wat volwassener zijn dan dit? Als nieuwe members gelijk ''uitgekaft'' worden na 1 topic, snap ik dat ze niet terug willen komen hier...
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    We mogen toch wel gewoon een discussie houden... Als we dit in de normale topics doen worden we meteen gewaarschuwd door een mod, maar aangezien dit topic toch binnenkort al dicht gaat kunnen we dit mooi gebruiken om ruzie met elkaar te maken:thumbs:
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja goed idee, laten we er een gigantische haat topic van maken..
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Strak plan! Klootzak!
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe er maar een slotje op. Onderlinge ruzies regelen jullie maar per PM, niet hier. Een beetje respect voor elkaar is ver te zoeken hier in ieder geval.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina