1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de beste (online) gameshop??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Super Cooper, 18 dec 2003.

  1. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    OK XBW collega's, ik ben benieuwd naar jullie mening weten over de (online) gameshops.

    Dus met welke shops hebben jullie goede ervaringen? Welke is het goedkoopst? welke heeft het grootste aanbod?
     
  2. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    http://www.play.com is de beste+ geodkoopste. Het duurt alleen best lang voordat je de shit in huis hebt.
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor Play.com heb je wel een CC nodig, voor mensen zonder CC is www.gcshop.nl erg goed.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zéér goede ervaringen met Nedgame en Dimplus
    Maar wil je graag met acceptgiro betalen dan zou je kunnen denken aan Bol.com hier heb ik nu GTA3 en Price of Persia bestelt.
     
  5. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook goede ervaringen met dvdcrave.com

    Is een Australische site (daar gebruiken ze ook pal) maar je hebt het spel binnen 5 werkdagen binnen. Spellen kosten daar rond de 45 euro. Ook hier heb je wel een creditcard nodig...
     
  6. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dude en de verzendkosten uit australie dan? |:- ik haal ze bij gcshop goedkoop alleen bij mij duurt het erg lang...zal wel verschil tussen de 2 banken zijn ofzo...dim plus is kut...vooral de echte winkels (1tje hiero in doetinchem = BAGGER)
     
  7. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verzendkosten zijn bijna niks bij dvdcrave|:- !
     
  8. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Gamerelease.nl is ook wel goed alleen net al bij GC Shop.nl lang wachten op populaire titels...
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou voor www.play.com gaan als je cc hebt, spellen zijn niet duurder dan €48 (INCL. Verzendkosten)

    Als je geen cc hebt kan je het beste voor www.gcshop.nl gaan, echt top zaakje :)

    www.nedgame.nl is opzicht niet super goedkoop en er komt ook nog €7,50 verzendkosten overheen :eek:
     
  10. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat lange wachten wel meevallen bij gcshop. Als je games pre orderd krijg ik ze altijd op de release dag of eerder. Dus gcshop hoef je nie echt lang te wachten.
     
  11. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    waT? eerder? ik kreeg van de week max payne 3 dagen later als de release!
     
  12. MCK

    MCK Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    gcshop, altijd daar besteld en na het lezen van berichten hier één keer bij een concurrent. Doe ik nooit meer, blijf dus bij gcshop!
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
  14. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind zelf lopen naar de FRS makkelijk :), met kortingskaart komt je vaak dicht in de buurt van een online prijs, maarja als je langer wilt wachten is een online shop toch wel voordeliger


    __________________
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    online:
    www.gamerelease.nl en www.gcshop.nl, beide betrouwbaar en best snel.

    irl: Next level, gezellig, leuke ambiance, en mensen met verstand van games achter de toonbank.
     
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeer goede service en heel goedkoop (vooral omdat er geen (!) verzendkosten zijn) is www.cd-wow.com.hk Heb er de music mixer en PGR 2 (beide 41 euro) besteld en ze kwamen braaf na vier dagen in de brievenbus...
     
  17. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    @chandler:hoe zit het dan met credit card??

    gamerelease heb ik ook goede ervaringen mee, heb ik top spin besteld, kwam binnen 5 dagen binnen.
    Ze zijn ook heel klantvriendelijk, sturen mailtjes altijd binnen 1 dag terug en op een hele goede manier.
     

Deel Deze Pagina