1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is er gebeurt met... (cancelled games)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 3 aug 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oké, ik zat er al een poos aan te denken om een topic over het volgende onderwerp te maken maar door gebrek aan tijd is het er elke keer niet van gekomen.

    Dit topic gaat over games die ooit groots aangekondigd werden maar waar wij later niks meer van vernomen hebben en dus in de vergetelheid geraakt zijn. Denk hierbij aan games die gecancelled zijn om allerlei redenen: Te duur, opgeheven studio's etc etc. Omdat ik dit soms erg jammer vindt en om wat duidelijkheid hierover te scheppen daar is dit topic dus bedoeld voor. Ik ga hieronder nu even een paar voorbeelden geven van games die in de vergetelheid zijn geraakt maar waar jullie misschien wel benieuwd naar waren; het hoe en waarom er nooit meer wat van die 'indrukwekkende' games is vernomen. Al moet ik wel zeggen dat dat soms erg lastig terug te vinden is bijvoorbeeld in het geval van Huxley (zie hieronder).

    Uiteraard kan je voor elke game zelf op zoek gaan naar het antwoord maar misschien is het wel een goed idee om dit centraal in een topic te kunnen zetten om het voor iedereen duidelijk te maken. Ik zal zorgen dat deze begin post dan geupdate wordt met de informatie over het hoe en waarom een game niet meer uit gaat komen/is uitgekomen. :)

    Zelf vond ik het een goed idee om hier een topic over te maken, ben benieuwd of jullie dat ook vinden?! Ik weet alleen niet of de topic in het Xbox 360 games gedeelte moet staan of ergens anders. Mocht hij hier niet goed staan dan kan hij verplaatst worden.

    Here we go...

    Warhound
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360 / PC

    Reden van canceled :
    Dat was 2009, in 2013 is er niks meer van de game vernomen. Waarschijnlijk stopgezet omdat Techland zich op Dead Island ging richten.

    Project Offset
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360, PS3 en PC

    Reden van cancelled :
    Indiana Jones
    Forum topic : ?
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360, PS3

    Reden van cancelled :
    Huxley
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360 en PC

    Reden van verdwijnen :
    Frame City Killer
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360

    Reden van cancelled :
    PotC : Armada the Damned
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360, PS3 en PC.

    Reden van cancelled :
    Prey 2
    Forum topic : HIER
    Platforms voor aankondiging : Xbox 360, PS3 en PC.

    Reden van cancelled :

    Dat was het even voor nu, ik ga de topic nog even wat mooier maken en zal alle titels die jullie hier posten erin zetten. :) Ik had het forum doorzocht maar kon geen gelijkwaardige topic vinden dus vandaar nu dan.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    [​IMG]

    gebeurd*
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    :mad::mad:

    En Prey 2, maar het lot van die game blijft wat onduidelijk.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja die gaat er wel komen, ook na al die jaren! :p

    @Dulle
    Ik zal ze toevoegen (Prey 2 + Pirates), als Prey 2 later toch nog uitkomt dan kan dat natuurlijk gewoon aangepast worden.
     

Deel Deze Pagina