1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wat vinden jullie ervan dat je alleen met kabel/dsl kan internette?

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 16 mrt 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De X-Box zal geen analoge modem hebben maar aleen breedband. Dus je kan met je bestaande kabel (a)dsl verbinding internetten met de xbox, zonder telefoontikken dus. Dit hebben ze gedaan omdat er anders te grote gaten zouden zitten tussen de analoge en breedband gamers. Zijn jullie het er mee eens dat er geen analoge modem bij de xbox zit om bovenstaande reden? discuss :D

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  2. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het logisch want er zullen grote hoeveelheden data heen en weer geslingerd moeten worden en dat trekt een analoge modem/verbinding gewoon niet.En misschien komt er later alsnog een analoog modem. Dan kan Bill weer dikke cash daarvoor vangen.

    ------------------
    to be or not to be..
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal gelijk over de data.. maar denk neit dat bill met een analoge modem komt.. het had dan handiger geweest om eerst met een analoge te komen en later met een breedband modem omdat die dan toch wel gekocht wordt. Nu internet ik ook niet met de dreamcast omdat me dat gewoon geld kost (analoog)... ik heb voor normaal internet via de pc een kabel aansluiting dus ik ga dan geen telefoonkosten betalen voor de dreamcast... maar MSN Gaming Zone gaat het online gamen doen met de xbox en ik heb wel goede ervaring met die gasten duzz...

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Was de MSN Gaming Zone niet zo'n dienst waar je elke maand voor moest betalen?

    ------------------
    to be or not to be..
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    eh eh :) ben niet zon pc-online-gamer meer... klote pc ook altijd, en dan heb je een leuke pc en dan is de kabelprovider weer helemaal naar de klote..

    maar ach. je hebt er inderdaad wel kans op dat microsoft een vergoeding vraagt voor het online gamen per maand.. maar het is aan jezelf de keus of jij wilt online gamen of niet

    Maar denk niet dat de echte gamer niet online gamed omdat hij het een en ander moet betalen.. want zoveel zal het nou ook weer niet zijn. Wat zouden jullie doen als het inderdaad geld gaatkosten

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name

    [This message has been edited by WouteR (edited 16-03-2001).]
     
  6. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Of was het zo'n dienst dat als je een origineel spel koopt er een bon met een code bij zit waarmee je daar in kan loggen? Dat zou een goede beveiliging zijn tegen illegale kopiƫn

    ------------------
    to be or not to be..

    [This message has been edited by Mental-M (edited 16-03-2001).]

    [This message has been edited by Mental-M (edited 16-03-2001).]
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    PS2 gaat dat inderdaad al doen. elke game heeft een aparte code, als die code meer dan 2 keer is ingelogt (via een andere ps2) dan werkt die cd niet meer.... online dan denk ik. dus tsja.. tweedehands ps2 games kopen zit er dan ook niet meer bij. en als dta zo bij de xbox zou gaan is dat flink fucked up :)

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  8. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou al zouden ze dat doen er zijn wel altijd mensen op de wereld die er wel iets op vinde dus maak je geen zorgen.
    En je ziet het bij dvd ging het ook zo je kon het moeilijk brande maar ja nu kunnen ze hem op een gewonen cd zetten dus dat je hem als nog makkelijk kan branden.
    Het komt allemaal goed maak je maar geen zorgen.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    O? DVD branden? brander is duur en lege DVDtjes zijn duur en hebben zon dummie code ofzow weet er ook niet alles vanaf maar volgens mij kan je niet echt al te makkelijk dvd films branden. en een dvd op een normale cd zetten? divx ;-) bedoel je? kwaliteitsverlies is toch enorm groot... enne hoe wil je dat doen dan, om die code heen gaan. Kijk die beveileging werkt alleen tegen de mensen die dan online willen spelen.. dus als jij lekker offline gamez wilt spelen en ook al is het dan een kopie hoort dat geen probleem te zijn, maar al zorgen de game developers en/of microsoft nou ff voor een paar testexemplaartje voor ons ben ik allang blij :D

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  10. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic

    [​IMG]

    Maar zo een code zou wel goed idee zijn, alleen dan moeten de spellen niet te duur zijn, maar daar gaat deze topic niet over :)

    Wat mental m al zei gaat het spelen veel te traag met analoog dus das wel best
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar misschien komt er toch een 56k modem... al dan niet ingebouwd of apart verkrijgbaar

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  12. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar heb je dan niet een veel hogere ping dan iemand die met adsl zit?????

    ------------------
    to be or not to be..boardplanet
    [​IMG] BA is vet
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    klopt, maar daar zetten ze dan speciale servers voor op..

    ------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name
     
  14. Darkwonderer

    Darkwonderer Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit begrijp ik dan niet zo goed wordt het dan enkel de kabel inpluggen op de box en hopla je bent online ???
    Je moet geen internetaansluiting gehad hebben op je pc ofzo?? :confused:
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je koopt zon broadband adapter.. daar pleur je denk die kabel in, bbadapter op Xbox, und fertig

    Het is nog niet zeker of die adapter al bij de Xbox zal zitten, waarschijnlijk toch NIET, weetnie zeker
     
  16. RedFox

    RedFox Guest

    uhm...wouter? bedoel jij dat je een aparte breedband adapter moet kopen?
    dat is dus niet waar, er zit een ethernet controller in de xbox waardoor je het kabeltje van de kabel gewoon in je xbox kan doen en meteen kan spelen.
     
  17. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat direct vanuit de muur.
    Of moet er dan nog een kabel modem tussen?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat die BB Apapter als kabel modem fungeert
     
  19. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies lijkt me dat er toch iets tussen moet, is natuurlijk wel anders of je er een adsl lijn of een kabel lijn instopt.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn 2 adapters volgens mij, 1 voor ADSl en 1 voor kabel dacht ik, Kabel kan je gewoon hebben zonder n kabelmodem (dus zonder dta je met de kabel internet via een PC) en dan spelen via Xbox, maar ADSL heb je denk alleen voor het internetten..
     

Deel Deze Pagina