1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Watch Dogs 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2016.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan doe je absoluut een goed aankoop, is een hele mooie titel.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toffe video. Jammer alleen dat ze nou net niet HET aspect tonen waar WD2 zwaar wint.



    En WD versus WD2

     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2016
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vraag mij af op welk platform GTA in het filmpje wordt gespeeld.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    PC overduidelijk. Zeker te zien aan hoe clean het eruitziet. En WD2 is overduidelijk op PS4 Pro.

    Fuck,..... echt fuck die laatste Kart race. Welke bloedmongool bij Ubi is verantwoordelijk voor de besturing van die karts? Man man man.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zou de PC versie kunnen zijn, maar dan wel met zeer karige instellingen. Draw-distance, schaduwen, scherpte van textures, drukte qua verkeer en de hoeveelheid vegetatie komt echt niet in de buurt van wat er wel mogelijk is in GTA V wanneer men de settings volledig opendraait.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Allang blij dat er geen trophy is om een race te winnen. Met alle upgrades kwam ik niet verder dan 5e.

    Trouwens is het iemand al gelukt om multiplayer te doen, kan maar geen matches vinden. Met andere games heb ik daar geen last van.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hebben jullie zoveel moeite met die races? Je moet die skil hebben dat je boost kunt gebruiken, gisteren die kart races gedaan en allemaal in een keer gehaald met de eerste plaats.

    En btw ubi servers voor wd2 zijn down, als sinds het begin, hopelijk komen deze weer deze week up.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien dan toch console. In Youtube video's zie je sowieso niet heel snel kartelranden, dus het kan zeker console zijn in dat geval.

    Dat is zeker fijn, dat wist ik niet. Maar ik wil eigenlijk voor alles gaan in de game. Ik wil de hele map leeg van iconen hebben uiteindelijk. :)

    Alle races gingen prima, vooral dankzij de boost. Maar de laatste is echt erg. Ik weet niet wat het is, maar het stuurt zo idioot snel en raar. Voelt heel slecht aan. Het begon mijn geduld goed op de proef te stellen en toen maar lekker gestopt met die race.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Probeer het vandaag opnieuw en het gaat je lukken:) en je de besturing slaat echt nergens op dat is echt slecht gedaan met die karts


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Die kart races voor die missie heb ik allemaal zonder boost gedaan gewoon.
    Jullie hebben het over nog latere races ofzo?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game ook al, alleen ff opgestart om te kijken. Vond het er strak uit zien. Ik heb dus de Pro, maar kon nergens een Pro-setting vinden. Gaat dat automatisch? Maw, krijg ik op 1080p 4k supersampled beeld ?
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als je instellingen op je PlayStation 4 goed staan gaat dit gewoon automatisch. Als een game grafische opties heeft (weet niet of dat bij Watch Dogs 2 het geval is) dan kun je dit gewoon in de instellingen terugvinden.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In de instellingen van WD2 is dus niks terug te vinden over de Pro. Maar de game schijnt supersampling te gebruiken en als ik naar de strakheid van de gfx kijk lijkt dat ook zeer zeker het geval.

    Ga der zo maar eens aan beginnen :)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Begin gemaakt! Ziet er ERG strak uit, nice! Speelt ook wel lekker, denk dat ik me er prima mee ga vermaken. Heb de moeilijkheidsgraad wel omhoog gezet om mezelf echt te dwingen zoveel mogelijk stealth en non lethal te gaan. Dit is geen game voor gunplay :)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Inderdaad, heb alleen nog m'n melee wapen gebruikt en de omgeving/hacks. Vermaak me er op die manier heel erg mee :D
     
    Gakkie en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh man laatste 911 missie dat was echt vet gedaan.
    Ubisoft absoluut een geweldige game afgeleverd!

    En Wrench is gewoon een baas
     
    Olijke Poffer en fredfenster vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zucht.. en ik moet echt gewoon nog wachten met deze game..:'-(
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren ook een begin gemaakt. Erg vet allemaal en je merkt dat ubi een game met sfeer wilt neerzetten. Aan het begin als je bij die chick thuis wakker wordt en naar buiten gaat...echt grafisch gruwelijk. Story tot nu geeft me een mr.robot vibe () met oa dat clubje van diverse personages. Tof begin in ieder geval! Alleen de besturing van auto's is net zoals deel 1 heel slecht, net of ik ficking A2 racer speel :/
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wtf. Ik ga hem ook bestellen ook. Zet ik straks even de kerstboom neer. Kan ik hem er onderleggen en vier ik kerst wel wat vroeger.
     
    Xandorra, Reckuuza, Niels_x360 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik twijfel ook om m te halen xd
     

Deel Deze Pagina