1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Webhosting - Cillix]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Offtrack, 18 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeey beste xbw mensen.

    Omdat jullie zo'n prachtige banner van ze hebben, ben ik ook maar klant bij ze geworden.

    Alleen nou heb ik een probleem. Ik probeer een phpnuke te installeren. Maar ik kan geen phpmyadmin vinden, of iets wat daar op lijkt.
    Bij site administrator, site summary staat er ook geen vinkje bij.
    Maar ik heb natuurlijk wel een mysql database, die heb ik laten aanzetten.
    Maar hoe kan ik die bewerken dan?
    Aangezien jullie ook een soort nuke draaien.. (kdurf het bijna niet te zeggen, misschien hebben jullie hem zelf geschreven deze site...)
    Zouden jullie misschien weten hoe et werkt?

    Ik heb trouwens cillix al een mailtje gestuurd. En ook heb ik Marinus via een pm om raad gevraagd. En op een dutchphpnuke forum. Maar of ik krijg geen reactie, of ze kunnen me niet helpen.

    Als jullie (waarschijnlijk alleen WouteR of andere Crew) hier ff naar willen kijken, heel graag.

    Alvast bedankt!

    (Ksnap ook wel dat jullie niet ieders website problemen kunnen gaan oplossen hier, maar ik heb al aardig wat geprobeerd. En het is een beetje frustrerend dat ik niet verder kan. En anders verwijder je de thread maar...)
     
  2. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb ook een account bij Cillix, en ik zat met hetzelfde probleem, je zult PhpMyAdmin zelf moeten instaleren.

    op Cillix.nl kan je bij support vragen hoe dit precies zit.
     
  3. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Sterker nog: dit is geen Cillix helpdesk, zij hebben zelf contactinformatie en een helpsysteem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina