1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Website maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jan 2014.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    2GB per file? 2MB bedoel je denk ik ;). En dat is waarschijnlijk de limiet van wordpress of iets dergelijks. Je kan je plaatjes toch wel wat verkleinen tot iets van 1920x1080, dan zal het altijd passen en dan kan iedereen het ook wel fullscreen zien.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je het lokaal draait kun je het een en ander aanpassen in php config, maar zodra je van een host afhankelijk bent wordt het een ander verhaal en passen ze niet zo graag config files aan.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dat zou kunnen, al zijn dat er gigantisch veel, als het allemaal in een keer kon zou het handig zijn.

    Okay, dus dan is verkleinen eigenlijk de enige mogelijkheid zodra ik online ga.

    Dus dan zou ik sowieso ook voor webhosting moeten gaan met onbeperkte opslagruimte.
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Kan je toch gewoon allemaal exporteren via Lightroom, als je dan de exportsettings goed zet, heb je al je foto's dezelfde grootte.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Er zijn genoeg software oplossingen voor die batch resizing kunnen doen. Ik heb het ooit gedaan via Gimp met een plugin die dan een hele map tegelijk kan resizen. En dat is gewoon een open source oplossing.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Photoshop > make a task with tor settings > automate > geef input path and output path aan en selecteer je taak en klaar.
     

Deel Deze Pagina