1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weinig nieuws op de frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 jun 2011.

  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet al te onbeleefd doen, en ik bedoel het niet negatief ofzo, maar het valt me op dat er al 2 dagen niets aan nieuws is gepost. Heeft dit een reden of hebben mensen de brui er aan gegeven? :)
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8)

    Ik heb vernomen dat Josh en Daan proberen de site over te nemen. www.duivenslaanmeteenhockeystick.nl wordt de nieuwe naam geloof ik. Gaat morgen online.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gast, relax! Close your buttcheeks! Dat gebeurt wel vaker hoor. :confused: Er is ook niet altijd (interessant) nieuws.
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik relax hem de pan uit hoor, no worries. Het viel me gewoon op en dat XBW steeds vaker heel laat is met het posten van dingen. Vandaar dat de vraag was wat er aan de hand is.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De site wordt gemaakt door het forum joh, niemand komt hier om het nieuws te checken.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Misschien is Mirik een chick aan het hosselen ofzo.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mirik is de enige die nieuws plaatst op de mainpage, die zal ook niet altijd tijd hebben. Misschien de mogelijkheid geven om de andere redactie leden ook wat nieuws te laten posten als ze dat al niet kunnen.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kijkt er dan weleens iemand naar? No offence t.o.v. het werk van Miriik, maar ik kijk daar echt nooit naar als ik op xboxworld kom. Ik ga gelijk het forum op eigenlijk. Volgens mij doet het gros van de vaste leden dat ook? But maybe I'm wrong hoor.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ook, sporadisch kijk ik op Xboxworld (behalve als er prijsvragen zijn :+)
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hmm ik kijk nog elke dag op de frontpage. Niet dat ik nog echt in de gamescene zit maar ik vind de manier waarop Mirik schrijft altijd wel boeiend. :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik check altijd wel even de frontpage voordat ik op 't forum ga, puur om te kijken of er nog iets interessants geplaatst is. Maar goed, zoals anderen ook al zeiden, Mirik heeft ook niet altijd de tijd om de site up-to-date te houden wat betreft nieuwtjes.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen :confused: Volgens mij wordt er minstens elke week wel een aantal dagen niets gepost. 2 dagen is ook echt niet veel voor XBW. Heb wel vaker gezien dat er week niets gepost werd. Kijk alleen al ff op de Frontpage. Van de 11e tot de 14e is er ook niets gepost bijvoorbeeld. Hartstikke normaal voor XBW :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En wanneer kunnen we een nieuwe XBW The Comic verwachten? The Comic: Reach, of The Comic ODST misschien? Of The Comic 5th aniversary remake?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Wow heeft XBW een frontpage? :eek:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om even wat perspectief aan de zaak toe te voegen. :+

    Het aantal gasten dat online is op de frontpage, is ongeveer het achtvoudige van het aantal geregistreerde bezoekers. Dat betekent dat er wel degelijk een groot aantal mensen is dat de frontpage bezoekt. Zij doen dat echter alleen om nieuws te lezen of om video's en screenshots te bekijken, niet om mee te doen in de discussie. Dat wordt vooral op het forum gedaan.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik moet het eerlijk toegeven dat ik al vrij lang niet op de frontpage ben geweest. Alle nieuwtjes en overige info bekijk ik op mijn iPhone of iPad met de apps:

    -Gamer.nl
    -Gamekings
    -IGN
    -Machinima

    Heb ook geen trigger om naar de frontpage te gaan. Is er nog meer i fo eruit te halen? Zoals b
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Idd die IGN app doet tegenwoordig al het nieuws voor me :p.
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen (ja ik bekijk de Fp wel eens) de frontpage richt zich in mijn ogen steeds meer op de gebruikers die al aanwezig zijn en niet op de nieuwkomers die op deze site komen via bijvoorbeeld andere sites of zoekmachines. Er wordt teveel vanuit gegaan dat lezers het een en ander al begrijpen bij het lezen van een nieuwsbericht.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213

Deel Deze Pagina