1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk niet zo vaak oude games, behalve Halo, die is echt veel beter dan dat loze halo 2. De gameplay is geweldig daar!!! heerlijk die assault rifle! Naja voor de rest speel ik PES 4 ook nog wel en met halo 2 film ik......
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP2. _O_ werkt zeer verslavend :D al zal ik die de komende tijd een stuk minder gaan spelen met Gran Turismo 4 op komst :cool:
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, speel vrijwel altijd nog alle spellen in mn sig. Uizonderingen zijn Medal of Honor; Frontline en Ghost Recon Island Thunder. De rest wordt bijna dagelijks gespeeld (ben nou eenmaal een race fan :D) Oude games als; halo, beyond good and evil, motogp2 en midtown madness 3 worden zeker vaak in de xbox lade geschoven ;).
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag bijna Max Payne 2 opnieuw uitgespeeld. Erg leuk nog! Ik vind het misschien nog wel het mooiste spel op de XBOX!! Mijn oogjes moeten nog even rusten. Verder speel ik nu Morrowind en Colin Mcrae rally 2005 maar dat komt omdat ik die niet zo lang heb.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo, omdat die gewoon geweldig blijft.
    Fable, omdat die gewoon geweldig blijft.
    En DTM 2, vroeger kon het afstellen van wagens met niet zoveel schelen, ik dacht altijd dat je het verschil toch niet merkt in een spel maar dat blijkt dus wel anders, zeker volle races met je afgestelde wagen zijn erg leuk. Ook speel ik Mercenaries vaak in korte stintjes als ik me een tijd verveel of ik ergens op moet wachten, een tv-programma o.i.d. Mercenaries is daar een erg geschikt spel voor, gewoon even een kwartiertje knallen. :)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'speel nu Full Spectrum Warrior !

    Ff geleend van Ruttyx ... de sfeer, actie, omgeving enzo zijn echt prachtig :)
     
  7. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de komende weken Forza Motorsport. Maar heb heel erg veel Halo 2 gespeeld en dat ga ik in de toekomst ook nog doen.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Gran Turismo 4 _O_ , daarvoor........Gran Turismo 3 :+
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    speel af en toe nog eens Halo 1 SP, wat een fun, met het goede oude pistoltje! _O_

    en niet te vergeten PGR2, SoF II (live) en RBS3 (redelijk oud imo)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Niet echt een super oud spel maar ik speel nog wel wekelijks mijn potjes PES4 en dat waarschijnlijk ook nog wel zo lang tot dat PES5 uitkomt ;)

    Zal de komende tijd misschien wel iets minder worden ivm Forza :)
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij blijft wel lang open zeg. Ik rapporteer wel even. ;)
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    You are so totally reading my mind! :p

    Vice City is een spel wat ik gewoon eens in de zoveel tijd MOET spelen. De sfeer is gewoonweg niet te beschrijven. Nu wachten op San Andreas...
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Ninja Gaiden. Mischien niet zo oud maar het blijft verslavend en hoe vaak je een level ook overnieuw doet, het blijft leuk._O_
     
  14. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer van die periodes waarin ik opeens heel lang een oud spel speel. Bijvoorbeeld Buffy (deel 1 want deel 2 sucks) en die speel ik dan 3 weken ofzo...ehum laatst ook nog DOA Extreme Beach Volleybal, samen met me broertje en laatst een keer Soul Calibur II, maar daar ben ik toch wel op uit gekeken ;)
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel SC:CT de laatste tijd en ook NG geregeld. Het zijn gwoon 2 topspellen die heerlijk wegspelen.
     
  16. timmy

    timmy Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable speel ik vandaag de dag nog wel vaak en pgr 2 omdat het egt lang duurt voordat je nou al die auto's hebt (zonder het gebruiken van cheats)
     
  17. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik speel alleen halo 2. als ik een ander spel koop dan blijft halko tog te verslavend.
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    halo 2 nu er bijna geen cheaters meer zijn.
     
  19. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd ik moet alles uitspelen ook al sta ik vast dus het meest speel ik nu spellen die ik nog niet uit heb zoals ninja gaiden, call of duty en tony hawk underground 2 is gewoon zo leuk met bam en steve o
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro evolution Soccer 4 speel ik nog steeds vaak. doe ook mee met een competitie... en Forza Motorsports.. die is net nieuw, de rest van me spellen heb ik verkocht
     

Deel Deze Pagina