1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ha ha :{ .. te flauw..
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ach hij heeft wel de humor instelling om een mod te zijn...
     
  3. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een negativiteit hier zeg. :eek:
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    geef ze nou is gewoon een kans om te laten zien wat ze kunnen. Je kan pas zeggen als ze het niet goed doen als je ze eerst een kans geeft, al mag je ze vanaf het begin al niet dan zal dat ook niet veranderen.
     
  5. Merel

    Merel Half

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    5
    De grootste fout van dit forum is dat jij niet bent gebant.. Kom op hou je eens in, man. Darkwing, ik stuur je wel even een berichtje over hoe mensen zich horen te gedragen tegenover andere mensen.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat heet een mening.En over een mening mag je niet twisten...
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    _O__O_

    Meneer vind zichzelf heel wat omdat hij het als admin ''goed deed'', maar omdat hij en ruud&co het voor de mods en admins een zware tijd maken, kunnen ze minder goed presteren omdat ze dan tog weer gezeik van jullie krijgen. Al doen jullie nou is normaal, kan het misschien nog weer leuk worden hier. |:-
     
  8. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, als het zo door gaat zal het nog een tijd onrustig blijven.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kom we gaan het even over de grootste fout van dit forum hebben. Het lijkt me duidelijke dat mijn ban de grootste fout ooit was!!! De grootste fout in de geschiedenis van de wereld!!! 8)

    Voor de rest we zien wel hoe het gaat :+. Ik heb in elk geval geen zin mensen op voorhand te veroordelen. Maar mocht iemand op een gegeven moment op- of aanmerkingen hebben op het beleid, dan vind ik wel dat zoiets besproken moet kunnen worden. Ja ook gewoon in WSPO ja, want op die manier kan gewoon iedereen het zien en zijn of haar eigen oordeel vormen. Vaak gaat het immers iedereen gewoon aan imo ;)
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het gaat hier zoiezo erg onrustig worden....
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Amen to that.


    Ik ben best voor een discussie maar dan moet het op een normale manier gaan, maar nu niet. Post over dit onderwerp zullen na deze post verwijderd worden, net zoals een week terug. We doen echt wat met de feedback die jullie hebben gegeven, en binnenkort zullen jullie er ook meer van horen. Maar vooralsnog gaan we het op de manier doen die 1 week geleden ook gelde.

    Dit topic is er om Mr. E en Cygnum te feliciteren, en niet om weer een rel te starten!
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mr. E en Cygnum, beide gefeliciteerd.

    @Cygnum: jij bent Gouda's pride, jij vertegenwoordigd ons. Je mag dan nu wel een mod zijn, maar vergeet je roots niet (gouda) ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik ben niet voor een rel..Ik ben voor revolutie :+

    Ik hoop alleen dat jullie snel met wat concreten andwoorden komen.Want het is en blijft een XBW soap...

    Oja felicitatie...
    Gefelicflapstaart en nog vele jaren
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de komende maanden zal ik de naam Gouda nog met trots voeren, daarna wordt het echter Berkel en Rodenrijs wat mijn woonplaats gaat worden...
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg.. mr. E heeft een thread gesloten vanwegen een half uur te vroeg kicken.. dat is echt overdreven, ik bedoel die kickregel is er zodat je niet de hele dag blijft kicken, maar een half uur te vroeg!!?? zeg dan gewoon in zn thread dat ie op moet passen :confused:
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is al jaren de normaalste gang van zaken, als je het niet mee eens bent gebruik dan deze thread. Maar het is totaal gerechtvaardigd slotje.
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb zo mijn ??? bij deze nieuwe mods als ik de Posts en onderwerpen van deze personen bekijk.

    Maar des al niet te min, gefeliciteerd
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Welkom jongens! :)

    En Luuk jongen, ik had niet anders van je verwacht :) Waarom blijf je niet bij je eigen 'coole' forum als je toch geen goed ding te zeggen hebt? Aan één zin met een :{ hebben we, en zeker de nieuwe modjes, niets, waarom zeg je uberhaupt iets? Later begin je dan te krijsen dat je kritiek mag hebben, terwijl je niet eens begonnen bent met het uiten van je onderbouwde kritiek maar gewoon één miezerig zinnetje. Hoe jij ooit aan het roer hebt gestaan...
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oe harde diss! _O_
    Maar dat lokt wel weer de négatieve reacties uit, Laat hun maar lekker bij het 'oncoole' forum blijven en laat Luuk maar depriesive tekst schrijven over admins.
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja maarja dan moeten we niks zeggen, als je terugkijkt naar het begin zie je pas echt hoe triest die groep gasten tewerk gaat. Gewoon kinderachtig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina