1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal wel als nietige member gezien worden, maar toch wil ik ff iets zeggen O-)

    *zucht*...als je de post van Darkwing niks vind, zou ik niet zo reageren. Ik vind de post van jou niet erg...uuuh...subtiel. Darkwing had misschien wat anders kunnen reageren, maar de bovenstaande post is ook niet echt bevorderend voor dit forum. Praat het op een normale manier uit, zoals NatureGoneWild voorstelt te doen. Discussieer met elkaar. Maar ga geen negatieve dingen posten op deze manier! Negatief mag, maar wel inhoudelijk op iets ingaan en in een fatsoenlijke, respecterende context.

    Als ik hier sommige posts lees, hoop ik dat ik dit nog mag zeggen als 16-jarige en in 2003 aangemelde member. :{
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3

    Edit:
    Sta daar dan boven!

    Edit 2: Oeps :eek: Vergeet bijna de 3 mensen succes te wensen. Bij deze...

    Edit 3: uuuh...snorry voor deze gare dubbelpost. Ik denk dat ik op quote geklikt heb i.p.v. edit.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar waar de hammer op de kop slaat is dat darkwing en de gang, in hun handtekening: 'de "aanstellerij" van een ex-adming zetten. En dat lokt indirect een reactie uit van: 'Kijk wij zijn het er niet mee eens, dus gaan wij weg en proberen dan het forum te verzieken.' Zo, komt het bij mij dan over. En duidelijk is de darkwing club nog steeds boos op dat kleine kinderachtige gebeuren.

    Ik kan best in komen dat Kobold dingen wilt doen op zijn eigen manier, hij zou heus niet de ultimate adlof hitler zijn die naar niemand luisterd, het is toch tenslotte 'zijn' site en staat hij toch bovenaan.

    Voor de rest zal ik nu ECHT niet meer off-topic posten.
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik sta er ook boven maar ik kan niet gewoon toekijken hoe er zo denigerend gepraat wordt over iemand die ze nog niet eens de kans hebben gegeven. Heb respect en wens ze gewoon succes. Als niemand wat zegt lijkt het net alsof het wel ok is om dat te doen.
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb nu wel genoeg gezeik over die affaire gehoord. Kunnen we verder gaan met feliciteren? ;)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gefeliciteert:+
     
  7. Prospect

    Prospect Guest

    Die Darkwing is gewoon jaloers op die knakkers die het nu wel goed gaan doen, kan die eend nog een puntje aan zuigen met zijn dicatuur!
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice, Hordo. Maar als er dan toch verder gegaan mag worden;

    Er wordt de hele tijd gevraagd om die oude koeien te laten liggen en dan begin je er zelf weer over. En ook niet helemaal correct om die 'groep' weer van stempels te voorzien zonder dat zij zichzelf kunnen verdedigen ivm bans. Imo.

    Gefeliciteerd.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wie vraagt word overgeslaagd :+
     
  10. Merel

    Merel Half

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    5
    Gefeliciteerd jongens!
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Welkom en veel succes!
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Had ik hun trouwens al gefelicteerd :+
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    8), En ja ik verveel me :+
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ohjaa!! feli E en cygnum! :+
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    - onze lieve heer verbied wat hier stond
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg, deze thread is hier niet om te flamen of te praten over dat soort dingen..
    heb je ruzie? Praat het uit met elkaar over PM of stap naar SBS of Talpa ofzo en vertel je verhaal, maar doe het niet hier.
     
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    lala, ik hou al op
    -edit: ik vind het trouwens niet kunnen dat hij over mijn moeder begint.. ik heb die post ook niet met een grote glimlach gelezen
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Was als geintje bedoeld. Please No hard feelings ok... Pm me maar wat je te zeggen hebt.
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Gefeliciteerd jongens.
     
  20. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!!

    Ik vond Darkwing echt niet slecht als admin hoor, maar misschien had hij zijn reacties in deze thread beter achterwegen kunnen laten, aangezien de mods en admins zijn mening zo onderhand wel weten over volkoren enzo.

    De nieuwe mods moeten gewoon een eerlijke kans krijgen te laten zien dat ze het goed kunnen.

    Succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina