1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol? '12

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jorrie, 15 jan 2012.

?

Wie is....de Mol?

  1. Anne-Marie Jung

    10,6%
  2. Frits Huffnagel

    8,5%
  3. Hadewych Minis

    8,5%
  4. Liesbeth Staats

    21,3%
  5. Maarten van der Weijden

    6,4%
  6. Marit van Bohemen

    31,9%
  7. Tim Kamps

    8,5%
  8. William Henri Tom Spaaij

    4,3%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962

    [gb]Info[/gb]
    [​IMG]
    Wie is de Mol? is vanaf 7 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 15 uur op Nederland 2 te zien.

    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

    Officiële website
    http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/

    [gb]Kandidaten[/gb]

    Anne-Marie Jung (1976) is een Nederlandse actrice en zangeres. Zij speelde in musicals als Tjechov, Foxtrot en Petticoat, is regelmatig te zien in Het Klokhuis en staat nu als leading lady naast André van Duin in zijn nieuwe theatershow.
    [​IMG]
    Dio (1988), is een Nederlandse rapper. Hij groeide op als Diorno Braaf en had naar eigen zeggen in z’n jeugd veel houvast aan muziek.
    [​IMG]
    Frits Huffnagel (1968) is VVD-politicus, TV-commentator en radio-presentator.

    Hadewych Minis (1977) studeerde in 1999 af aan de Toneelacademie in Maastricht. Na de toneelschool vertrok zij naar New York om daar vier maanden Method Acting te studeren aan het Lee Strasberg Theatre Institute.

    Liesbeth Staats (1974), studeerde van 1992 tot 1998 aan de Universiteit van Amsterdam en tussendoor ook een jaar aan de Sorbonne in Parijs.

    Maarten van der Weijden (1981)
    is Olympisch zwemkampioen.

    Marion Pauw (197:cool: is schrijfster van fictieboeken.

    Marit van Bohemen (1971) is presentatrice en actrice. Na haar middelbareschooltijd volgde Marit een toneelopleiding aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, waar ze in 1994 eindexamen deed als actrice.

    Tim Kamps (1977) is cabaretier en muzikant.

    William Henri Tom Spaaij (198:cool: is musicalacteur, zanger en danser.

    [gb]Vorige Delen[/gb]
    Wie is de Mol? '07
    Wie is de Mol? '08
    Wie is de Mol? '09
    Wie is de Mol? '10
    Wie is de Mol? '11



    Plaatjes volgen nog.. Misschien :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zo, mooi 2 weken te laat, maargoed.. Nu wachten op een poll :+
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Komt er aan!
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Aflevering 2 gaf voor mij dezelfde conclusie: Wat is die William toch een verschrikkelijke, irritante, oerstomme deelnemer.

    En ik begin te twijfelen bij Maarten. Hij is intelligent en rustig en daarmee een goede kandidaat, maar dat kan natuurlijk ook een uitstekende dekmantel zijn. Ik ben sceptisch. Verder houd ik Marit en Liesbeth in het oog.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    William is inderdaad een idioot, hij (en de anderen) schatten hem veel te hoog in. Moet je m'n broer eens horen over hem :+
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    william is die met dat petje toch? Links op die foto?
    Ja wat een flippo is dat :mad: Irritant als de pest..
    Ik weet het eerlijk gezegd niet, dit is namelijk een van de slechtste widm-groepen ever :+
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Stomme executie. :mad:
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje lacherig doen over statistiek, zelf begrijpen ze het niet eens.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Marit heeft nogal gefaald als Mol deze week!

    Maarten zei voor de grootste groep gekozen te hebben in de test. Marit zat iedere keer in de kleinste... Dus het kan nog steeds! :+
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Die executie was echt zo voorspelbaar geworden vandaag. Maarten vd Weijden zei al de hele dag op twitter dat hij geen rood scherm wilde hebben. 8)
    Zonde, was een leuke kandidaat.

    @Furies De Mol zegt het ook in het dagboek he. :+
    Hij was tijdens de test in ieder geval niet slim met z’n theorie over de grootste groep. Blijkbaar zat ik niet altijd in de grootste groep?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heerlijk 8)

    Net wat deze groep verdient!
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn zeg. Spannende executie, maar die Marit is echt zò opzichtig de Mol dat het me ook weer niets zou verbazen als ze het niet is. Met dat fietsen is ze 3 keer verkeerd gereden. Daarnaast zei ze aan het einde "helaas voor de pot" zo obvious als een Mol..

    Pfff.. Wat een mindfucking programma :+.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zo dacht ik er ook precies over.. Marit wordt echt te opzichtig neer gezet als Mol.. Dat kan betekenen dat ze het niet is :+, ben benieuwd :eek:, vind het toch achteraf wel een leuk seizoen worden! Ook leuk dat ze weer naar een ander land gaan, in ieder geval een warm land :+
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    De winnaar van het spel gaat dit jaar echt met 100 euro naar huis :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Marit is niet überhaupt niet eens te overwegen als mol. Volgens mij probeerde ze deze aflevering wat te mollen, omdat ze vorige week juist zo haar best deed. Als ze de mol was, dan had ze daar op die toren in Rejkjavik destijds zeker weten het spel laten mislukken. Maar integendeel, ze vroeg Tim haar woorden aan de telefoon hard op te herhalen zodat de groep het ook zou horen. Dat is zo slim, dat had een mol nooit gedaan.
    Dus ik keek deze aflevering al niet eens meer op die manier naar haar.

    Ik heb Tim op 1, Liesbeth op 2.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik gok op Anna-Marie, vooral omdat ze totaal niet opvalt, Tim heb ik ook wel als verdachte..
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft juist wel op die toren geprobeerd om alles te laten mislukken. Die eilandjes had ze fout, de tonen van dat muziekgeval, ze zei alleen dat ze de toren niet op mochten, terwijl ze er ook niet in mochten. Ze had de pech dat Maarten erbij stond. Aan de andere kant, ze was inderdaad zo opzichtig bij die fietsopdracht. Ze was wel weer de eerste die haar hand opstak bij de zwemopdracht, erg makkelijk om te mollen als jij bepaald welke foto waar komt te staan, en dan de schuld bij de andere kandidaten leggen.

    Ik vond Liesbeth ook wel heel verdacht bij die laatste opdracht, zij was uiteindelijk diegene die iedereen op een ander plan bracht.

    edit: Ik vind die dagboeken ook altijd zo verwarrend. ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Daar gaat jullie mol qua verborgen hints :cool:
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Whaaaaa! Ze komt terug, dat moet wel! :+
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben weinig wijzer geworden in deze aflevering. Mijn verdenkingen van Tim zijn sterker geworden. Uit tunnelvisie ben ik daarnaast bang dat de onopvallende Hadewych meer doet dan ik zie.
     

Deel Deze Pagina