1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wii, 360 of PS3?

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door MIWB, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIWB

    MIWB Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Mijn broer heeft een PS3 en ik heb een Xbox 360 (defect, maar wordt hersteld door Microsoft)...
    Ik zou nog een wii kunnen kopen of een PS3, maar ik twijfel heel erg daar tussen. Op de PS3 komen namelijk de meeste spellen ook uit op de 360.

    Dus ik zit 55 % aan de kant van de Wii om die te gaan halen..

    Nu vraag k wat jullie zouden doen!

    Ik ben benieuwd!
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Mwa dat vind ik niet helemaal waar. De games die dan JUIST niet op de X360 komen en wel op de PS3 zijn echt de moeite waard ;). Denk alleen al aan Metal Gear Solid 4, Uncharted serie, Killzone 2, Infamous, Resistance, Ratchet en Motorstorm en nog veel meer. Daarnaast komen ook nog toppers uit zoals GT5, Heavy Rain, MAG, The Last Guardian en natuurlijk God of War III!
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de Wii gegaan.
    Maar als ik jou was zou ik gewoon even een lijstje maken van welke games je op Ps3 wilt spelen en welke op de Wii, en van daaruit een beslissing maken.
     
  4. MIWB

    MIWB Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor jullie reactie :D,
    Dee0342 welke spellen heb je op de wii eigenlijk?
    En hoe bevalt de wii?:p
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ding ook nog maar een paar dagen hoor, maar op het moment heb ik No More Heroes en Mad World.

    Mad World moet ik nog proberen, maar No More Heroes is echt tof en maakt ook goed gebruik van de afstandsbediening.
    Maar deze game komt nu ook op 360 en Ps3, en ziet er erg goed uit.
    Gelukkig is er een deel 2 in de ontwikkeling voor de Wii *)

    Ik wil nog wel Super Mario Galaxy gaan halen binnenkort, die moet ook erg tof wezen.

    Het grote nadeel van de Wii is dat er een groot assortiment is aan troep jammer genoeg, maar ik heb er 1 genomen voor Super Mario games, Metroid Prime Trilogy en aankomende Zelda game.
    Dit soort games speel ik toch veel liever dan het exclusieve aanbod van de Ps3.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerst een vraagje;
    je broer heeft een PS3, jij een 360.
    Tenzij je vaak ruzie hebt met je broer, lijkt mij een Wii de beste keuze, gezien je positie.

    Ik heb ze alle 3.

    Mijn Wii word het meeste gebruikt door....mijn vrouw.:+
    Wii sports, Wii fit....ze vind het echt leuk.


    Mario Galaxy en Zelda Twilight Princess? Echt GROTE tegenvallers in mijn mening.
    De nieuwe Super Mario Bros game voor de Wii is echter geniaal goed.
    (mario 3D vind ik gewoon niet veel aan...speelt niet lekker, en de powerups zijn nu juist het leuke van een mario game, en die zijn nogal beperkt aanwezig in een 3d Mario game).
    Mario Party is ook echt lachen met een paar mensen!

    En natuurlijk is het downloaden van de oude NES/SNES/N64 games ook een leuke toevoeging, maar voor de rest is het gamesaanbod voor de 'echte' gamer zeer beperkt.

    Als ik alleen een 360 had, en zou moeten kiezen, dan was de keus erg simpel; een PS3!
    Die heeft gewoon een paar echte must haves voor de 'echte' gamer.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor dit soort vragen bestaat de volgende thread: klik

    Je kunt ook nog 17 delen van die thread doorspitten om discussies over de verschillende consoles te lezen ;)

    Deze is dubbelop en gaat op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina