1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in Melee ook al zo, alleen moest je het daar unlocken. :9

    Maar toch mooi dat ze het er dit keer gewoon gelijk in hebben gestopt, aangezien ik het nog best vaak gebruik.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vorige week op een 2.5meter beamerscherm met zijn 4-en gedaan. Echt lachen :D Eentje was picachu en die riep echt constant: picachu picachu picachu picachu picachu picachu picachu picachu 8)
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren voor mijn vriendin deze maar gekocht, maar ik vind er tot nu toe weinig aan. De besturing is nog steeds chaotisch en ik heb nog steeds het idee dat ik mijn personages niet 100% onder controle heb.

    Ik geef de game natuurlijk nog wel even een kans, maar ik snap tot nu toe de hype niet.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe versla je ooit zero suit samus?
    Mijn broertje speelt met haar en is echt super irritant. Samus heeft een ziekelijk bereik met die elektrische slang van d'r... Met bijv. Link leg je het ALTIJD af van bovenaf.. je kan nooit die sterke attack doen van bovenaf aanvallen.. gewoon weg omdat de zero suit samus attack naar boven enorm bereik heeft waardoor deze jou altijd eerder raakt dan jij haar... Dat ding is bijna 2 zwaarden lang...

    Daarnaast begint samus min of meer met 3 throwable items.. ofwel als ze die meteen gooit heeft ze dikke damage voordeel..
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zero Suit Samus is echt 1 van de slechtere chars :)
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel blocken en van een afstandje onder schot nemen zodat je haar dwingt dichterbij te komen. Als je als Fox of Falco vecht kan je de -> + B move gebruiken.

    De 'hype' (hoewel ik die wel mee vond vallen) is dat het een enorm compleet spel is waar iedere Nintendo-fan van zal genieten omdat het om de gevechten heen nog zoveel meer biedt. Verder vind ik de besturing prima (ik gebruik een GC controller als dat uitmaakt), en kunnen andere vechtspellen een puntje zuigen aan de tactische diepgang die de besturing, de arena's en het concept als geheel bieden.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Met pit kan ik 'm makkelijk aan.. toch handig die strategy guide.. idd hele tijd pijlen schieten..

    Nou geloof mij met die paralyze kan die toch zeeeer vervelend zijn..
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De hele Smash Bros tactiek bestaat juist uit niet de B knop gebruiken. Bijna alle zoniet alle B moves zijn crap. Pijlen schieten heeft alleen zin tegen slechte spelers aangezien hun ze niet kunnen reflecteren.
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ook met reactiesnelheid te maken, aangezien bijvoorbeeld de pijlen van Pit behoorlijk snel zijn, zijn ze moeilijk te ontwijken zelfs al weet je hoe. Ik speelde laatst ook tegen een toernooispeler en hoewel ik vrij kansloos was vond hij het toch vrij irritant dat ik als Fox de hele tijd met een laserpistooltje op hem aan het knallen was als hij terugkwam van een val.

    Daarnaast kan een -> + B move handig zijn omdat did bij sommige characters een grab move is wat dus betekent dat verdedigen (R knop) geen zin heeft. Gisteren hielp het nog weleens opeens die move te gebruiken toen ik tegen iemand speelde die ik moeilijk kon raken.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nah...hij vind het irritant omdat andere spelers dat nooit gebruiken. Verder zijn de B moves alleen handig om terug te komen. Heel af en toe zit er een goede move bij iemand tussen alleen zijn ze te traag en na de move heb je altijd een tijd waarin je niks kunt doen en daarin krijg je juist 2/3x zoveel schade als dat jij met jou move kon doen....
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Pijlen schieten is juist wel relaxed imo. Aangezien niet elke character ze af kan weren dwing je ze dus om dichterbij te komen.. Want ze doen misschien minimaal damage, maar ze doen wél damage.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen kan ze terug kaatsen...
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De pijlen van pit? heb je wel goede timing nodig......
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daarom raadde hij me ook aan om het juist meer te doen als ik een kans tegen hem wilde maken. =/
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan maak je nog geen kans of hij moet niet echt goed zijn ;)
     
  16. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, we kunnen nog wel een tijdje blijven twisten, maar om te zeggen dat je B-moves niet in je voordeel zou kunnen gebruiken is gewoon echt onzin. Er zijn zat B-moves die dusdanig snel zijn of een gebied in beslag nemen dat het risico van de lange hersteltijd elemineert, of die een voordeel bieden t.o.v. andere moves (bijvoorbeeld dat, net zoals bij vastpakken, de verdediging er niet tegen helpt).
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb Melee op toernooi niveau gespeeld en er zijn maar bar weinig B moves die echt nuttig zijn of die uberhaupt gebruikt worden. Misschien leuk tegen de CPU maar tegen spelers te langzaam en je heb altijd een seconde recovery nodig (iets minder).

    Als je in het begin gaat spelen lijken ze goed echter zijn ze dus vaak alleen goed om terug op het veld te komen. Jij gebruikt B move op mij >> 12% damage en je staat ff stil. In die tijd combo ik je met A voor 40-60% damage. Snap je wat ik bedoel. Check eens filmpjes op youtube dan zie je wat ik bedoel.
     
  18. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van mening dat er zat goede B moves zijn. Alleen je moet ze op een goed moment gebruiken en niet alleen maar die dingen doen. Een goed voorbeeld is die steen vorm van kirby. Dan ben je niet te raken en je kan gaste dik uit het scherm knallen :cool:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Noem je meteen 1 van de slechste op. Waarom denk je dat toernooi spelers zelden B moves gebruiken? Juist....

    Kirby down B. Ik block of sidestep dodge en grab je meteen combo voor 40% plus smash is waarschijnlijk al een offscreen. Misschien leuke moves tegen de CPU op lvl1 maar tegen ervaren spelers is het gratis kills...
     
  20. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen is hier een toernooispeler...

    Maar ik vind kirby down+B inderdaad een slechte move. Gewoon een stapje opzij doen, en dan heb je ook nog lekker tijd om een smash move op te laden om wat anders leuk voor te bereiden. Het toppunt was toen ik tegen iemand speelde in With Anyone die ongeveer 5 wedstrijden op rij alléén maar die move gebruikte. Daarom speel ik ook geen With Anyone meer, kom je bijna alleen maar doebers tegen die geen idee hebben wat ze doen.
     

Deel Deze Pagina