1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    topspel.

    heb een hoop ''achievements'' gehaald.

    kill 5 enemy's in cruel melee. (die is moeilijk!)
    beat classic on normal/hard/very hard/intense
    win 15 games on shadow moses island (boring map)
    win 10 games on norfin (zo heette die toch?)
    win all-star on normal/hard
    beat target test lvl 1/2/3 with every character.
    beat the target test time in lvl 1/2
    beat 100 man melee in within 3,30 seconds. ik haalde hem in 3,01 ik hoop niet dat je hem ook onder 3 minuten moet halen:eek:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Norfair heet die map. Als je cruel melee op de 'normale' manier haalt is die idd erg moeilijk. Maar met bepaalde chars kan ik eindeloos door gaan totdat ik een fout maak.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat is dat dan..? ik heb het iig met mr game and watch gedaan. dan spring je van de map, doe je een ontwijk manouvre en hoop je dat die enemy's er van af springen. dezelfde manier dus als bij event 40 bij ssbm
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Check maar eens filmpjes van Kirby of Jugglypuff. Met Pikachu kan ik ook veel halen maar is een stuk moeilijker.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat is dan de zelfde manier als ik met mr game and watch deed denk ik. want jigglypuff en kirby kunnen lang vliegen waardoor je makkelijker de bad-boys van het platform af lokt.

    heb jij al veel ''achievements''?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah had ongeveer 75% en toen heb ik niet meer gespeeld. Misschien dat ik binnenkortweer ga spelen.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hoe kan je ooit de boss battles op intense halen! je mag niet eens continues gebruiken! ik zit al vast op normal!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Skills en geen B-moves gebruiken ;) Ik had ze op hard gehaald dan zijn ze nog wel te doen. Moeilijker nog niet geprobeerd.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt ik gebruik ook geen B moves, enkel die combo's met a met Toon-Link enzo...
    die event dat je tegen Dark Link op hard moet is vet:cool:

    heb ook de target test van lvl 5 binnen 30 seconde gehaald, vond ik wel knap:+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Netjes ja. Ik weet niet of je ook SSBM gespeeld hebt? Ik den dat de ervaring gewoon telt. Veel spelen en dan haal je de boss rush modes dadelijk makkelijk. Veel is scripted dus je kunt ze zelfs halen zonder damage.
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe moet je die allerlaatste doen(tabuu)? ik haal alles maar daar word ik steeds vermoord:mad:
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat heb ik ook, ik kom met 0% het gevecht met Tabuu in en dan wordt ik afgemaakt, dat valt toch niet te doen op intense..

    heb de op 1na laatste battle in all-star mode (pikachu,lucario,jugglypuff,charizard,squirttle en bulbasaur allemaal achter elkaar) heb ik gedaan zonder schade te verliezen! ook geen recovery item dus, vond ik wel knap, wel in totaal een paar continues gehad in potjes ervoor uiteraard;)
     
  13. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moet met die boss battles alleen nog even doorhebben wat het patroon van die laatste eindbaas is. Vooral de Master/Crazy Hand vind ik erg makkelijk om te doen. Die bewegingen zijn gewoon zo voorspelbaar.
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kvindt dit eigenlijk helemaal niet zo'n leuk spel als ik had gedacht
    op de n64 was deze legendarisch, maar kvindt het hem nu toch niet waard om 45 euro aan uit te geven, blijft niet zo lang leuk als simpele n64-versie
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    N64 versie was echt waardeloos vergeleken met de Gamecube versie. Die was echt legendarisch.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagaanbieding 7 februari a.s 30 euro bij Intertoys en Bart Smit
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Bart Smit heeft geen dagaanbiedingen, en als je hem wil ga dan maar om 9 uur voor de deur campen :emo:
     
  18. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    toch maar eens aanschaffen voor 30 piek.
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Good ol' Super Smash. Het enige spel wat mij nog steeds bezig houdt op m'n Wii. 8)
     

Deel Deze Pagina