1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 21 mei 2007.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel gister gehaald! alleen jammer dat mijn wii wss wéér kapot is :mad: zometeen evengoed maar ff spelen dnek ik :)
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: Laat maar weet het al...
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren toch maar de game gekocht.

    Wat een heerlijke game is dit.
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was voor mij een beetje een gok omdat het me eigenlijk niet zo leuk leek, maar door alle positieve geluiden heb ik het deze week toch maar gekocht.

    Echt een fantastisch spel! Veel humor, leuk gebruik van de Wiimote (meestal dan), en heerlijke puzzels. Het enige minpuntje wat ik heb is dat niet alle oplossingen even logisch zijn. Maar goed, dit zijn dus de spelen waarvoor ik een Wii heb gekocht.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb de game nog steeds niet (shame on me, ik ben nog wel de topicstarter), maar ben nu toch echt aan het twijfelen of ik deze nu zal kopen of niet. Ik heb namelijk nog genoeg games te spelen, maar aan de andere kant doet kijken naar deze game me toch wel verlangen hem op te pikken. Wat zouden jullie doen?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeker kopen! Vind het een van de beste Wii games (de game is trouwens flink ondergewaardeerd).
     
  7. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    jip echt een aanrader...maar wel geduld hebben....het is een trial-error game. Ik heb m nu uit maar dan is er nog een verassing!
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zelfs als je nog een hele lijst te spelen hebt + binnenkort MGS 4?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kom er niet uit, vind het wel leuk maar kom steeds niet verder. Dus elke keer na 10min kap ik er weer mee :)
     

Deel Deze Pagina