1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nokia heeft patent aangevraagd op dit geniale cover/toetsenbord :thumbs:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Vooral dat toetsenbord zo half over je scherm lijkt me wel wat.

    Windows 8 topic :+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat patent was toch een aantal jaren terug aangevraagd? Wordt i.v.m. de Surface volgens mij neit meer zo veel mee gedaan.

    Maar wel super bruut.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Windows 8 games.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik kan ze niet vinden in de Store :eek:
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit is toch een heel ander concept? Het is meteen de standaard en je kunt hem op een paar manieren vouwen, ook zit er een pennetje in het schanier deel :)

    Oh ok :+ Dezelfde aanbieding geld ook voor de Windows Phones, wist niet dat ze ook een Win8 versie hadden, my bad!:9
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie ze allemaal gewoon staan als ik op naam zoek of kijk bij Gratis Favorieten.

    Probeer het anders via deze links

    http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/gravity-guy/d5f82edc-0cbd-4a61-9d64-597ff3b7b1ce

    http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/istunt-2/c9d81c7a-9513-4632-8118-b8cfb16553a6

    http://apps.microsoft.com/windows/en-US/app/monster-island/24596a34-049e-4952-8803-ba4078b9abeb

    Was helaas net te laat om gebruik te maken van de aanbieding van Rocket Riot (afgeprijsd van 3,99 naar 2,49 :p)

    Hoe is Fruit Ninja op Windows trouwens? Is maar 1,70 en de Kinect versie vond ik erg leuk.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Thanks, het is nu wel gelukt :)
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuk, easy achievements (behalve fucking 20 pruimen in Classic mode slicen, die lijkt zo makkelijk maar dan moet je echt een score van 700 halen en dan nog mazzel hebben xD). Maar het is gewoon net als op een telefoon, gewoon over je scherm slicen...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb geen telefoon wat Fruit Ninja kan draaien. :+
    Ik zie dat er een trial is, dus die maar eens uitproberen. Het slicen lijkt me gewoon wat onhandig met de muis.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ohh muis.. Dan lijkt het me ook een stuk minder leuk! Sorry, ik heb 'm op m'n surface dus doe het met touch screen, dan is ie erg leuk ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Store is sowieso wat apart, ik kon die gratis games ook al niet vinden :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kon het iig wel via de search vinden. Dat is al wat. :+ Maar dan moet je dus wel weten dat de game überhaupt bestaat. 8) De store kan iig wel wat updates gebruiken.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De store van Windows Phone 7 is ook zo irritant onoverzichtelijk, kennelijk hebben ze daar bij MS niet echt van geleerd. Daar zijn in ieder geval verschillende vervangende apps te krijgen die je een betere store ervaring geven, het is te hopen dat die ook op W8 uit gaan komen.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hoe gaat windows 8 om met wachtwoorden? Ik las er al een keer wat over, maar ik heb nu een klein laptopje met windows 8.. en ik merk als ik via mail op een link klik..bijvoorbeeld bol.com.. ik automatisch daar aangemeld ben zonder dat ik überhaupt een wachtwoord heb ingevuld. Hoe de fack kan dat??
    Ook raar was dat ik met mijn normale account had aangemeld.. ik even mijn mail ging checken van mijn spam mail.. en meteen een mail kreeg van microsoft of mijn computer wilde toevoegen aan vertrouwde apparaten van mijn andere account.. wtf? Hoezo krijg ik die mail.

    Ben nu een beetje huiverig om al in te loggen op PayPal of bank want heb geen idee hoe windows 8 met wachtwoorden omgaat.. en ik vind het een beetje dubieus dat ie al mijn wachtwoorden al weet..
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gebruik je misschien Firefox? Die kan tussen verschillende browsers/pc's al je wachtwoorden, geschiedenis etc synchroniseren.

    Ik heb het iig niet gehad dat Windows opeens wachtwoorden van me wist die ik nog niet eerder had ingevuld (of niet van had aangegeven dat ie het moest onthouden)
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bol.com geeft waarschijnlijk links in de mail die je direct laten inloggen. Als je veilig wil zijn moet je elke keer als je je browser afsluit gewoon al je sessies laten eindigen, je cookies en je temp files laten verwijderen en meer van dat soort opties. Ligt beetje weer aan je browser waar ze staan. Chrome/FireFox gaan sowieso al beter met privacy om dan IE.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Het zou kunnen met die mail, maar ik start em net voor het eerst op en de eerste link die ik klik word ik meteen aangemeld. Dat vond ik wat vreemd.
    Heb er ook een hekel aan dat ik meteen wordt aangemeld ben als ik op mail klik. Gebruik vaak mijn werk mail.. nu moet ik me elke keer steeds afmelden :mad:

    Mja ben een beetje aan het bitchen, maar ik kan slecht tegen privacy gedoe zonder dat ik erom vraag :+

    edit: fack deze.. ik meld me voortaan lokaal aan.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Groot nieuws, we kunnen de Surface Pro eind mei in Nederland verwachten!

    Tweakers
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wacht nog even op de tweede generatie.

    Ik zou de Pro wel willen, maar schijnbaar zuigt de batterij dan (4-5 uur). De RT mist net een paar programma's die ik zou willen installeren, hoewel het niet essentieel is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina