1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Windows] Gebruik rechtermuisknop wordt gestraft met foutmelding

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door bl0kkie, 22 nov 2004.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste medeforummembers :cool: !


    Ik heb al enige tijd een (regelmatig) terugkomend probleem. Dat luidt alsvolgt:
    Als ik in Deze Computer zit te "browsen" en ik wil iets knippen cq. plakken krijg ik deze foutmelding, dit gebeurt ook wanneer ik DIRECT op bestand druk. Het gevolg hiervan is dat het venster wordt gesloten en ik dus niet verder kan.


    De foutmelding:
    [​IMG]

    Het Foutrapport:
    [​IMG]

    Ik hoop dat iemand van jullie een oplossing heeft voor dit probleem, want het is tamelijk erritant :'-(.

    Groetjes, bl0kkie _0/
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    hmmzz complete herinstall zou wel werken denk ik, grof, maar het werkt.
     
  3. Ice Thunder

    Ice Thunder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook met je internet-browser werken :) Gewoon in adresbalk C:/ intikken
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is maar 1 oplossing niet meer met je rechtermuisknop klikken :)
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa het enige wat ik kan aaraden is je pc een keer te formateren en windows opnieuw te installeren. Is zowieso wel aan te raden om dat eens in de zoveel tijd een keer te doen om je pc schoon en snel te houden.
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Tjah...dat dacht ik dus ook...maar als je ctrl+c gebruikt dan doet ie het ook. En wanneer ik naar bestand ga loopt hij ook meteen al vast.

    En om windows opnieuw te installeren heb ik geen antwoord op mijn vraag. Dan ontloop ik het probleem (imo onnodig) gewoon.

    Dus er zal vast wel een oplossing voor zijn :)

    @ Ice Thunder: heeft geen nut, je werkt zowieso al via je IE browser.
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb opeens ook allemaal gezeik met mijn pc, sinds ik die nieuwe windows pack heb geinstalleerd :mad:

    ik kan me pc niet meer afsluiten namlijk, ik moet me eerst afmelden en dan pas afsluiten :mad:

    heb jij dat probleem gekregen ook door die windows pack>?
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Windows update runnen?
     
  9. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook altijd met ie dat ie vaak vast loopt. maar ik gebruik nu firefox misschien is dat een idee om firefox te gaan gebruiken. oops sorry dacht dat het over IE ging brb
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien eerst nog even de eerste post gaan lezen _0/
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor muis heb je? Misschien moet je nieuwe drivers installeren. Ik had met mijn logitech muis het probleem dat de scroller het niet deed, na de installatie van de drivers deed hij het wel.
     
  12. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @blokkie 15

    Zou je nog een maal verder willen klikken bij die foutmelding. Je post 2 plaatjes, in de onderste heb je nog 2 "klik" mogelijkheden.
    Je moet dan klikken op de bovenste " als u de technische gegevens van deze.......".

    Het volgende scherm zal wat meer technische info omterent je probleem geven. In Windows is dat meestal een reeks letters en cijfers.

    Als je die code op MS.com bij zoeken invoert krijg je naar alle waarschijnlijkheid antwoord op je vraag. Windows houdt een database bij van alle tot nu bekende fouten, dus ik denk dat jou probleem hier ook naar voren zal komen.

    Mocht je er niet uitkomen post dan die code, zal kijken of ik in de gekrochten van het internet iets kan vinden.

    Succes
     
  13. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    [Windows] Gebruik rechtermuisknop wordt gestraft met foutmelding

    waarschijnlijk heb je spyware op je comp staan ik zou eerst die erafgooien en dan eens kijken wat hij dan doet.

    www.lavasoft.de kijk hier maar eens

    kijk ook naar spybot (search and destroy) en spywareblaster
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    @Angelus: ik heb de Logitech Mx310 maar daar ligt het niet aan. want als je goed had gelezen doet ie het ook als ik op bestand klik. Het heeft niks met de muis te maken.

    @patrickm: ik heb adaware er al doorheen gegooid, en dat hielp niet.

    @DalaiPsycho: Ik kan wel kijken wat het is, maar kan de code niet copy-pasten. Ik maak er wel ff een screenshot van :)

    Daar issie dan:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  15. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    beste man,
    als je toch iets wil cntr + c, Cntrl +v'en maak dan gebruikvan de bron.
    je gaat naar beeld en vervolgens naar de bron..
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste Jurjen,

    Als je mijn posts had gelesten (lees: 1e post) dan kon je zien dat het niet om het ctrl+c'en of ctrl+v'en gaat. Maar om het principe dat ik niet bij bestand kan komen van een file dat is gestart BINNEN Deze Computer. Dus EN de rechtermuisknop niet EN ctrl+c/ctrl+v EN als ik op bestand klik linksbovenin. Bij al deze dingen loopt hij vast... _0/
     
  17. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    de almachtige oplossing gebruiken: format. Je ontloopt het probleem niet je bent er 99% zeker vanaf. that's the way it is.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar alles is wel weg, je kan ook een nieuwe HD kopen, van 20 GIG, en daar alles opzet wat je niet weg wilt :)
     
  19. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je het ook zolang even op een andere partitie opslaan toch???
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    DAT, is een heel goed idee :)
     

Deel Deze Pagina