1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee weet ik ook wel anders zou je niet zovaak in deze topic komen. :+

    Voor WP7 heb je ook roms/launchers om de hele layout aan te passen, maar ik heb het dan ook niet over custom-roms ik heb het over Android niet over custom-roms van XDA developers. :) Ieder heeft zijn eigen keuze wat hij/zij het fijnste vind werken, en gelukkig is er door WP7 nog een OS keuze bij gekomen want als MS het had gehouden bij Windows Mobile 6.5 dan was ik waarschijnlijk ook aan de Android gegaan want iOS had ik wel gezien. Maar ben gewoon erg blij dat MS eens wat vernieuwing heeft gebracht in de interfaces, en niet mee gegaan is met de rest. Ik wil net als die gast die ik hierboven poste (en dat was geen aanval op Android fans, maar gewoon omdat het een grappige gast is) na WP7 geen ander OS meer. Ik hoop daarom ook dat Windows Phone 8 een waardige opvolger gaat worden van Windows Phone 7. En niet al teveel lijkt op Windows 8 kwa interface want die vind ik een stuk minder geslaagd t.o.v. van de Metro UI in WP7. :)
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja relaxt inderdaad, alleen de prijzen vallen mij een beetje tegen wel extreem duur met een abbo. Zonder is het wel te doen bij die PDAshop maar 600 euro vind ik veelste veel, al helemaal omdat we nog steeds niet weten of ook de Lumia 900 een upgrade kan verwachten naar WP8. Als blijkt dat dat niet zo is, tja dan wacht ik liever op de WP8 toestellen.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik geef ook de voorkeur aan WP8. Dit vind ik altijd zo frustrerend te lezen: ''Bij KPN wordt het toestel wel eigendom van de koper, maar moet er zelfs bij het allerduurste abonnement nog worden bijbetaald. In de VS, waar Nokia het toestel het eerst introduceerde, wordt het juist erg goedkoop aangeboden bij abonnementen en in sommige gevallen gratis. Het nieuwe vlaggenschip is in Nederland iets duurder, zo lijkt het''.

    In Nederland moet iedereen weer dik betalen.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep zo gaat het altijd helaas, en dat voor een Nokia ik bedoel een Europees merk weet je die Amerikanen mogen van ons Europese merk eens dik betalen vind ik. Maar ja, er schijnt dus nog 300 euro bij betaald te moeten worden.

    Sterker ik denk hoe jammer ik het ook vind om te zeggen, dat de Lumia 900 geen succes zal hebben door deze veelste hoge prijzen. Ik had juist verwacht dat de Lumia 900 een succes zou worden, aangezien veel mensen de Lumia 800 te klein vonden en dan was de 900 ideaal. Maar door deze prijzen kan het op geen enkele manier een succes worden, teveel concurrentie en teveel onzekerheid met vooruitzicht op WP8. Balen!!
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]VmKYcEO-rF8[/yt]

    Daar is ie weer, deze gast is geweldig. Niet omdat hij Android afzeikt maar omdat hij grappig is en van zijn Lumia 900 houd. :D Niet helemaal WP7 topic waardig maar voor de 'laughs' altijd goed.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35

    Wel een beetje tegenstrijdig zo eigenlijk. Ik snap wel wat je bedoeld hoor, daar niet van. Maar dat blijf je gewoon houden, ongeacht het OS of het merk. Het is nooit duidelijk of de volgende versie gaat draaien op de oudere hardware.
    Daarnaast is er natuurlijk het bekende voorbeeld die Apple geeft, wel veel updates maar die updates maken je telefoon tegelijk ook zo langzaam dat hij bijna onbruikbaar is, waardoor je of weer moet downgraden of een nieuwe telefoon moet kopen. Dat is mijns insziens een erg vervelende marketingtruc om je gewoon te laten wennen aan een nieuwe software versie, zodat je niet meer terug wilt naar de oude en maar gewoon een nieuwe telefoon koopt.

    Daarnaast betekend fragmentatie in de context van Android heel wat anders. De fragmentatie heb jij als normale gebruiker in principe geen last van, alleen de developers hebben er last van. Er wordt bedoeld dat er veel verschillende toestellen zijn met verschillende hardware, specs en versies. Daardoor is het voor ontwikkelaars lastig om een breder publiek te bereiken met hun apps.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Alleen gaat het bij Android wel wat rapper dat je achterloopt met een update dan met Windows Phone aangezien wij nu op 7.5 zitten en nog een update krijgen maar zekerheid over WP8 is er natuurlijk niet omdat het weer (helaas) een geheel nieuwe OS schijnt te worden en naar verluid meer op Windows 8 lijkt dan op Windows Phone 7 dat is wel even wat anders dan hoe het bij Android gaat he. ;)

    Maar ik reageerde ook erop dat ik het jammer zou vinden als ik een toestel koop dus de Lumia 900 als na een aantal maanden blijkt dat ik er geen WP8 op kan draaien. ;) Bij Android weet je waar je aan toe bent, bij Windows Phone niet dat is het hele verschil, MS houd die informatie nog steeds achter en dat zuigt voor ons WP7 gebruikers.

    Bij fragmentatie versta ik bij Android eronder dat developers en gebruikers problemen tegemoet zien bij elke update die ze wel of niet kunnen verwachten. En ik weet precies wat die fragmentatie in houd, en dat Android er momenteel als enige last van heeft, OF WP7 hier ook last van gaat krijgen moet nog maar blijken.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    WORDAMENT is in het Nederlands te spelen voor de mensen die het nog niet wisten. :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ben toevallig gisteren 2de geworden. 8):+
     
  10. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nice thanks voor het delen, gelijk even checken! :thumbs:
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Lumia 800 is voor de tweede keer terug voor reparatie. Apps wilde eerst niet openen en Wifi bleef vastlopen, wat nu ook weer het geval is.. Dammit geeft gewoon een nieuwe, zit namelijk krasje op het scherm.. :p
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja met de 800 had ik inderdaad wel wat problemen gelezen, maar het meer een deel is na een update van Nokia zelf opgelost. Ik zou ook gewoon om een nieuwe vragen als de problemen maar terug blijven komen, denk dat dat niet zo'n probleem is.
     
  14. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung galaxy 3 wordt nu aangekondigd waarschijnlijk, dit heeft niks met windows phone te maken maar de specs van samsung galaxy 3 zouden ook voor samsung focus 2(windows phone) zouden ongeveer de zelfde specs krijgen en vorm.

    hier is een livestream:http://www.thenextgalaxy.com/
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Gerucht! Hierboven zou Apollo draaien op de Lumia 900, of dit niet gewoon een screenshot/photoshop is niet bekend. We komen dit over enkele weken te weten op de Microsoft's Windows Phone Developer Summit de 20e/21e van deze maand. Mocht het dus echt zo zijn dat hierboven Apollo op de Lumia 900 draait, dan hebben wij ook de update van Apollo op onze Windows Phones.
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb echt geen idee of de 2e gen Windows Phones wel of niet Apollo gaat draaien.
    Aan de ene kant: De Lumia's zijn vrij nieuw en er wordt nog veel in de marketing gestoken. Het zou een grote teleurstelling zijn als ze dan al verouderde software hadden.
    Aan de andere kant: Voor Apollo is misschien wel snellere hardware nodig, zoals een dual-core processor.
    Ik wacht in ieder geval in spanning af op de aankondiging van MS :)
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nieuwe oordopjes van senheiser voor extra goede bas maar nu is de bas weer te hard. Zit er een equalizer ergens op de titan want zo is het ook weer niet lekker luisteren.

    Edit, volgens mij kan je het geluid niet regelen. Is er ook geen app die dit wel kan? Beetje irritant dit.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    sound enchanger downloaden of kan je al vinden onderin settings. :)
     
  19. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bijna de duizendste post, en dus tijd voor goed nieuws om dit deel mee af te sluiten.

    Heel langzaam gaat het dus toch de goede richting op, ik heb de voorpagina (eerste pagina post) al wat aangepast en mochten er dingen ontbreken die jullie er graag in terug willen zien laat maar weten! :)

    [yt]fZNM4QmN-aY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina