1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In mijn geval was het zo dat ik na 2/3 jaar wel weer eens wat nieuws wou hebben en de prijs bij Saturn is aantrekkelijk. Daarnaast wou ik al een poos een Nokia inplaats van een HTC. Er zitten misschien niet heel veel nieuwe opties in maar wij (de 7.8 gebruikers) kunnen nu weer verder firmware updates ontvangen iets wat van 7.5 naar 7.8 echt bijna een half jaar heeft geduurd daar had ik ook geen zin meer in om op te wachten. Maar het schijnt dat 7.8 gebruikers nog een update krijgen naar 7.9 alleen dan zijn we dus weer maanden aan het wachten.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kut dat die zwarte er nu toch ineens is... gelukkig ziet deze telefoon in het wit er een stuk minder gay uit dan een iphone in het wit
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :+ ik zag dat de zwarte er weer was.

    Meh, vind de rode denk ik toch toffer... Jammer genoeg is hij nog steeds niet verstuurd.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het juist tof dat ze bij Nokia al die kleurtjes hebben. Niet zo saai alle andere telefoons (en apparatuur) zijn al zwart lekker opvallend zo.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu zou ik dan ook een rode cover willen voor als een Surface haal... Mooi gestroomlijnd :+.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is trouwens wel snel gegaan bij de webshop ze zijn eigenlijk allemaal nu een beetje uitverkocht op zwart moet je 1 tot 2 weken wachten, wit is helemaal niet meer leverbaar, geel ook niet, rood moet je zelfs meer dan 4 weken wachten. Hoop dat dit weer een goeie boost geeft aan WP hier in Nederland! :D
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoop vooral dat er dan geen foutje is gemaakt en die van mij gewoon morgen geleverd wordt :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha, daar ben ik dus ook bang voor. Had verwacht dat ie gisteren verstuurd zou worden :eek:!
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als het er gisteren nog niet stond en gewoon 1 a 2 dagen dan krijg je hem waarschijnlijk gewoon morgen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat verwacht ik wel ja, ik laat hem namelijk op m'n werk bezorgen & daar is niemand zaterdag. :)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha ik hoop het. Voorlopig nog geen mail gehad!
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had hem maandag ochtend besteld, dinsdagavond kreeg ik pas een bericht dat hij verzonden was. De postbode is nu onderweg! :) Dus denk dat jullie hem dan ook morgen krijgen, als jullie nog weten wat er gisteren stond bij levering op de website anders zou het nog wel eens een paar weken kunnen duren hehe
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oeh hij is verzonden. Heb jij hem al binnen?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Yep! :D Zit nu eerst alles weer goed te zetten zoals ik het op mijn HD7 had, de snelheid is echt een heel stuk beter maar ja dat is nogal logisch maar je merkt het vooral bij het openen van apps. Heb alleen nog geen micro-sim die moet ik nog even aanvragen morgen. Wat mij ook gelijk opviel dat mijn HD7 in vergelijking zwaarder is dan de Lumia 920 maar volgens de vergelijking sites moet de Lumia veel meer wegen klopt dus niet helemaal maar ligt goed in de hand de telefoon en ziet er lekker flashie uit! :)
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    kak ik heb ook geen microsim. Maar even langs de belboer lopen om te laten knippen dan
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :+ FOOOK, ook helemaal vergeten!

    Morgenavond maar ff laten knippen O-).
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op Youtube staan veel video's dat je het ook zelf kan doen maar ga dat toch niet gokken ook omdat als die simkaart beschadigd is hij het niet meer doet en het mijn werk nummer is.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In drachten zit wel een winkeltje waar kaartjes geknipt kunnen worden :) dus ik wip daar wel even langs.

    Vervelend dat dit nodig is...
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja snap ook niet waarom ze niet gewoon de normale formaat hebben gehouden is weer 'hip' die micro-sim want het heeft naast dat het kleiner is geen enkel voordeel alleen dat je het sneller kwijt kan raken.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het neemt minder ruimte in beslag, dus er meer ruimte voor andere dingen. Tsja, beetje jammer maar het is niet naders.

    Nu nog even zo'n draadloze lader scoren samen met een SD kaartje i guess.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina