1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    SD kaartje heb je niks aan :9 de 920 heeft geen SD slot.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaah :+ was ff in de war met micro-sim.

    Spijtig dat die wireless laders echt duur zijn :eek:!
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb er nog niet eens voor gekeken je hebt volgens mij de keuze uit die JBL of Fatboy dingen die er wel gaaf uit zien, nog niet echt in verdiept het eerste wat ik er nu voor ga kopen is een screenprotector en een hoesje.

    [​IMG]
    Deze vind ik wel tof als oplader.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Op bol.com staan ze voor *uch uch* € 70,- !

    Het is overigens ook wel nice dat je gewoon een nieuwe cover kunt kopen, zodat je alsnog die zwarte kunt hebben :). linkje
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dingen zijn ook echt gemakkelijk. M'n 820 had standaard al een cover met wireless charging in de charging plate gratis kunnen bemachtingen via die actie van Nokia. Het ding ligt nu gewoon op m'n bureau en iedere avond hoef ik gewoon m'n gsm er maar op te leggen.

    Een kabeltje insteken is eigenlijk niet veel meer moeite, maar eens je de luxe gewoon bent wil je niet meer terug :+.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik overweeg het nog wel :p

    De fatboy lader is wel € 100,- & en de normale is ongeveer € 55,-.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    denk dat ik mn sim gewoon zelf knip trouwens, moet wel lukken
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja jammer dat die dingen zoveel geld kosten nu nog, maar uiteindelijk wil ik er ook wel een kopen en dan gewoon die van Nokia zelf. Er zitten toch wel een stuk meer functies in WP8 dan in 7.8 en vooral Nokia Music vind ik echt geweldig gewoon lekker gratis naar muziek luisteren! _O_
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zonder reclame?

    Hij is onderweg, nog een paar uurtjes :+
     
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Waar vind ik Nokia Music?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja zonder reclame! :)

    Ligt eraan als je een Nokia hebt dan staat het gewoon in de Marketplace of zelfs standaard op je telefoon.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zooo :) binnen!

    Vanavond ff de boel laten knippen, anders heb ik nog steeds niks aan deze telefoon :+.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik ga het zo zelf proberen... moet niet zo moeilijk zijn
     
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja ik heb een Lumia 620 maar vind het niet in de store alsook niet op mijn telefoon.

    Misschien is het niet beschikbaar in België?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    klote post nl is weer laat. Ik heb straks een afspraak...
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Even de screenshot functie uitgeprobeerd werkt goed! :D Is trouwens een leuke game die Ice Age.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik krijg trouwens als het goed is zaterdag mijn micro-sim.
    [​IMG]
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oh, dus je kunt nu ook eindelijk screenshots maken met Windows Phone? :+.

    Nee maar for real, wat is je eerste indruk van de 920? :)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee heb je gelijk in hoor heeft veel te lang geduurd dat die functie erin zat hoewel het nou ook niet echt een functie is die ik veel zal gebruiken maar toch leuk. :)

    Mijn eerste indruk t.o.v van mijn HD7 is :

    - Accu gaat lekker lang mee wat voor een nieuwe telefoon natuurlijk normaal is maar ja toch is dat op het moment echt een plus punt aangezien mijn HD7 nog geen 4 uur mee ging.

    - Camera echt prachtige foto's voor smartphone begrippen dan maakt hij maar ook dit is een functie die ik niet echt heel veel ga gebruiken omdat ik een mooie digi-cam heb die uiteraard veel betere foto's maakt. Het is wel makkelijk om even snel een foto'tje te maken.

    - Design ligt echt heel goed in de hand alleen wil wel zo spoedig mogelijk een hoesje kopen omdat de achterkant van de telefoon glad is komen er denk ik snel krassen op. Een screenprotector is ook echt een must maar dat geldt voor elke smartphone eigenlijk. Het ziet er gewoon geweldig uit vind vooral omdat ik een gele heb de combi met zwart erg mooi, al met al een zeer opvallende en unieke telefoon vooral bijgeleken mij saaie HD7 die een standaard uiterlijk had.

    - Nokia diensten tja was te verwachten dat dit gewoon alleen al het kopen van een Nokia WP toestel waard is zoveel meer extra's dan bijvoorbeeld Samsung of HTC WP toestellen. Nogmaals Nokia Music en dan de radio/mix gebeuren is geweldig en gratis zonder reclame!

    - Eindelijk weer covers (+ mooie effectjes) bij het afspelen van nummer op de telefoon zoals dat vroeger op mijn Zune HD ook was, daarnaast uitgebreide biografie en zelfs een optie om lyrics er gelijk bij te krijgen al is dat weer een functie die ik niet ga gebruiken omdat ik toch geen goeie zanger ben. :+

    - De Marketplace is een stuk overzichterlijker dan die in WP 7.8 alles netjes geordend eindelijk.

    - Het scherm op zich mooie felle kleuren 10x (oke dat is misschien wat overdreven maar ja) mooier en scherper dan de HD7 ook dit is natuurlijk te verwachten van een telefoon die recent is bijgeleken een die 2/3 jaar oud is. En daarnaast start elke app (en browser) veel sneller op en voelt alles ook vloeiender nog aan al was dat ook al in 7.8 erg vloeiend.

    Al met al echt een prachtig toestel die voor die 366 euro die ik heb betaald een prikkie is geweest. :) Ik heb nog niet alle functies geprobeerd maar ja dat vind ik later wel uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina