1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eerste indruk, damn wat een groot ding! Had hem toch kleiner verwacht dan m'n Titan :+.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja groot is ie idd alleen niet zwaar vind ik zoals veel van die gasten zeggen in die reviews. Hij is voor mijn gevoel zelfs iets lichter dan mijn HD7.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Screenprotector is bij mij nog nooit nodig geweest :+ en van wat ik zie aan testfilmpjes is het scherm absoluut niet kwetsbaar
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In mijn geval stop ik soms nog wel eens per ongeluk mijn sleutels erbij dus voor de zekerheid koop ik wel een screenprotector zoveel kost dat ook weer niet.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hij is er :D Beetje jammer dat ie niet gelijk aan kan als ie helemaal leeg is en je hangt hem aan het stroom. Sim is geknipt, hoop dat ik straks merk dat ie het nog doet haha
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Moet geen probleem zijn! Een vriendin had gewoon al het plastic rond de sim zelf geknipt en die doet het nu al dik een half jaar zonder wegvallen in haar Lumia 900 :+
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bij mij zat hij nog half vol maar is ook niet zo'n heel probleem even laden. Hoop voor je idd dat je hem niet kapot knipt :+ ik gok het er niet op.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even opgeladen :) en vanavond even laten knippen & we kunnen los.

    Heb je nog dingen kunnen back-uppen enzo @excess?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zag een functie van dat je een backup van je telefoon kan maken alleen nog niet echt gedaan eigenlijk. Heb wel gewoon alle apps die ik veel gebruik weer opnieuw gedownload want ga ervan uit als ik mijn HD7 backup dat ie niet al die apps terug kan zetten omdat er natuurlijk een verschil zit in versie (7.8 vs 8 ) ik denk ook niet dat ik alle (ranzige :+) gesprekken uit mijn Whatsapp terug kan zetten maar ja het zei zo. Emails gaat automatisch als je je email accounts toevoegt, sms berichten zullen verloren gaan en contacten staan op de simcard en zijn gekoppeld aan je @live/@outlook account dus die gaan ook nergens heen.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gebruik anders dit:

    [​IMG]

    Hoef je de deur ook niet meer uit :+
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Cool :thumbs:.

    Heb nog zo'n appje van Microsoft gedraaid op m'n Android telefoon en 82% van de apps die ik heb is er ook op Windows Phone (of iets vergelijkbaars), valt me nog mee.

    Ik denk/hoop dat ik eind dit jaar overstap naar een Windows Phone toestel, hopelijk komt Nokia met een leuke opvolger van de 820 met een 720p scherm en een Snapdragon 400 :).

    Oh, en de HTC 8x was net 250 euro bij de iBood Hunt :eek:.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een nieuw deel aangemaakt, zou een mod deze kunnen sluiten? Thanks alvast! :)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina