1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    [​IMG]
    [yt]cAu0YgPnuXM[/yt]
    [​IMG]
    [yt]kmw2kBGo-GY[/yt]
    [yt]x7eMY45Fw0M[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [yt]VidquQ_Bnxs[/yt]
    [​IMG]
    [yt]Z19vR1GldRI[/yt]
    [yt]GCji6TiJjbE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooi nieuw topic :)

    Vanavond de telefoon even helemaal inrichten & weer alle apps installeren :D.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks! Ja ik was daar zelf ook een poos mee bezig om alles weer goed te zetten maar is niet echt vervelend werk heb alles weer kunnen vinden daarnaast ook nog wat apps die niet op 7.8 te krijgen waren.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zo, fijn! Even wennen wel, en hij is denk ik 3 keer zo zwaar als mn S2 :+ Vooral wennen qua apps, en tot hoeverre in mn social media in het besturingssysteem zelf wil integreren of aparte apps wil gebruiken.

    Een minpunt: Geen Online Soccer Manager app :mad:
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ben wel benieuwd hoe jij het vind ook na de S2 zal idd wel even wennen zijn, maar denk dat je het uiteindelijk erg fijn/vloeiend vind werken. Ik kom zelf vanaf de iPhone sinds ik daarna een HD7 (en een Dell Venue Pro) heb gehad wou ik echt niet anders meer weet niet waarom maar het werkt gewoon fijner. Maar idd er zullen vast apps zijn die nog niet in de Marketplace te vinden zullen zijn maar misschien staat er een goed alternatief tussen en komt later die app ook naar WP8 toe.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is wel jammer ja. Helaas is de mobiele site van osm ook waardeloos!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een prachtig toestel :eek: dat ''bolle'' scherm is ook super tof. Het voelt gewoon goed aan, nou'ja beter dan m'n vorige WP.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja ook dat!

    Nokia Music is wel echt fantastisch zeg. Gratis genre-mixen luisteren, downloaden voor offline gebruik en periodiek kunnen updaten, echt super.

    Ik kan ook niet echt op dit forum, omdat Board Express for Tapatalk niet werkt...
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik typ dit gewoon via de browser die echt snel werkt! Hoef geen app om dit forum te bezoeken gewoon in je favorieten onder de browser zetten :)
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was er nu ook een app waar je jouw dataverbruik kon zien?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja er schijnt een app voor te zijn ik kan hem alleen niet vinden. (klik)

    Edit: ik lees net dit...
    Deze app is ook tof van Nokia, dan kan je films, muziek en foto's naar je tv streamen (ik doe dat via de Xbox).
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen die klote marktplaatsadvertentie steeds.. :+
    Vandaag voor zusje de Lumia 620 gehaald, is overgegaan van een LG Optimus 7 en dus bij Windows Phone gebleven. :)
    Ook bij een aantal vrienden hard Windows Phone aan het promoten, waarvan één ervan een 720 heeft gehaald en twee andere voor de 520 gaan zodra die hier fatsoenlijk uit is. :9
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha mooi om te horen hoe meer zielen hoe meer vreugde en hopelijk ook nog meer support (apps) voor WP maar de vooruitzichten zijn al goed want het is op dit moment al de 3de "grote" OS. Een vriend van mij die nu een Samsung Note en gaat zodra hij de Surface Pro heeft ook een Lumia 920 kopen omdat zoals hij zegt het goed samenwerkt met elkaar dat klopt ook wel.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor de mensen met een minder grote beurs, maar die wel graag WP8 willen. Vandaag is er bij wehkamp de HTC 8S in de aanbieding voor 166 euro!
    Het is dat ik nog erg tevreden ben over m'n Lumia 800, anders had ik hem waarschijnlijk wel gekocht!
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga ervan uit dat je deze site toch zeker wel als favoriet op je homescreen heb staan!

    Enige waar ik van baal is dat met 7.8 geen mogelijkheid is om screenshot te nemen, staan wel een paar pagina's met mensen die dev unlock zijn of met 8.0 die showen maar ik wil meer ideeen zien en mijn schitterende home page laten zien.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is nu het voordeel van Nokia music ten opzichte van Xbox music? (ben ff lui :+)
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nokia Music is gratis en Xbox music moet je pleuros voor neer leggen. (Denk ik)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aah, nou'ja ik werk nog met van die mp3 bestanden :+
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach screenshots maken doe je toch niet veel het is een leuke optie maar zou er ook wel zonder mee kunnen leven. :) En anders moet je toch echt upgraden naar WP8, de telefoons zijn niet zo duur meer.

    Nokia music is idd gratis althans de radio mixes die je ook kan downloaden dan weer. Alleen jammer dat je die niet ook kan streamen naar je tv dat er vette coverart op je tv hebt want ze ondersteunen geen HDMI out helaas. En via Play To kan je geen Nokia Music gebruiken wat wel erg jammer is want dat zou dan de enige mogelijkheid geweest zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina