1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Er hoeft al lang geen nieuw topic meer worden aangemaakt na 1000 posts hoor :+.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oh wist ik niet hoewel ik dat niet slim vind om de topic juist (en dan heb ik het voornamelijk over de startpost) up-to-date te houden. Wat je dus krijgt als je oneindig door blijf gaan.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook na 1000 posts is een startpost nog gewoon te editten hoor ;) Ook met een nieuw topic is de OP toch al weer na 2 pagina's vergeten.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Best sluit hem dan maar...

    Nou blijkbaar gaan we hier dan toch verder omdat deel 3 gesloten is en dit nog steeds open is. Nu graag dan weer on-topic en als je dingen zoals hierboven mede wil delen kan dat ook altijd via privé berichten hoeft niet persé in dit topic! ;)

    Edit:
    [yt]VUQmzYrJ1tg[/yt]
    Spannend!! :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2014
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 3 jul 2014
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht nog wel een jaartje met een nieuwe telefoon, de 930 is voor mij niet bijzonder genoeg om de overstap te maken.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde vind de 930 echt een hele matige upgrade van de 920. Er schijnt eind dit jaar weer een high-end toestel uit te komen die misschien wel interessant is, helaas is alle informatie daarover ook op geruchten gebaseerd. Daarnaast hoop ik echt nu het smartphone gedeelte van Nokia bij Microsoft is getrokken dat ze eens zorgen dat als er een nieuwe telefoon aangekondigd hebben dat hij wereldwijd eens gelanceerd wordt en niet dat we nu net als met de 930 ruim een half jaar erop moeten wachten. Trouwens de 930 heeft ook geen glance screen, en ik moet wel zeggen dat ik dat echt een hele handige functie vind.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan ;) het hele HD verhaal is ook niet iets waarom ik een 930 zou halen, nu al helemaal niet meer aangezien 8.1 gewoon 3 tile's naast elkaar bied.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee precies als je een 930 neemt zou je toch ook iets moeten inleveren (Glance) Het design van de 930 vind ik ook niet mooier dan die van de 920. Alleen die groene achterkant van de 930 vind ik dan wel weer tof. HD op een telefoon is nou niet echt schrikbarend veel beter/mooier het scherm is immers toch te klein daarvoor.

    [​IMG]
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach voor Windows vind ik het momenteel nog geen must, daarnaast vind ik het design wel erg mooi maar niet een reden om over te stappen, daarbij komt ook nog eens dat er nog een rode versie uit is :)
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hopelijk word die 830 een beetje een leuke midranger, kan ik me ook eindelijk eens aan WP wagen na :).
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel een goede keuze, Nokia blijft een sterke naam.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh idd goede keuze. De tablets schijnen in de toekomst ook geen Surface meer te heten maar ook Lumia net als de 2520 (die jammergenoeg hier voor dezelfde prijs verkocht wordt als de prijs een half jaar geleden in de VS alleen dan met een euroteken ervoor... ja logica 8))
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is altijd zo hoor, in Amerika is de BTW per staat verschillend dus alle prijzen worden ex. BTW aangegeven ;).
    Dus de prijs in Amerika inc. btw is ongeveer hetzelfde als in Europa inc. btw.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er gaan geruchten dat MS bezig is met alle mobiele apparatuur Lumia te gaan noemen. Dus geen Surface meer (wat wel een prima naam is) maar Lumia, de Lumia Tablet series en de Phone series? Ach is wel duidelijker denk ik.

    Die prijzen zijn wel belachelijk :mad: ik wacht ook wel even met het kopen van een nieuwe Pro, zeker als er allemaal dingen gaan veranderen en de prijs.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan nog dat ding is al meer dan een half jaar oud en brengen ze hem dus nog steeds voor de volle pond uit terwijl het nu al 'verouderde' hardware is.

    Geen reden dus voor mij om er nu 1 te kopen... a little too late. Misschien als de prijs drastisch omlaag gaat want vond het wel echt een gave tablet. Vooral in combi met mijn 920.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Na die Nokia X vertrouw ik nog maar amper in Microsoft. Dus het zou mij niet verbazen dat ook dit gerucht waarheid wordt.

    Dit zou dan toch wel eens het einde voor Windows Phone kunnen betekenen althans voor mij wel mijn vertrouwen in Microsoft en de kant waar ze blijkbaar (weten ze volgens mij zelf niet eens... met dat draaikonten van ze. Lees: Xbox One) heen willen snap ik echt niet. Daarnaast heeft de Windows Phone aanhang al woedend gereageerd en ik denk dan ook dat mensen echt geneigd zijn om hun vertrouwen in het WP platform op te zeggen. Ik vind dit niet raar, sterker een logische reactie... want blijkbaar als dit gerucht waar is laat MS toch echt zien dat ze geen vertrouwen meer hebben in hun eigen platform. Wij moeten immers al tijden wachten op nieuwe features, updates en echte high-end toestellen. Dat nieuwe X2 toestel ligt nu al in de winkels en na maanden ligt pas eindelijk die 930 in de winkels. Ongelofelijk... =(

    En ik zal niet ontkennen dat ik al tijden niet meer een MS aanhanger ben maar zie WP nog als enige goede product van MS.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, ik zou het jammer vinden dat ze WP niet meer willen pushen... waarom zou je als gemiddelde (onwetende) consument nu een WP halen als er ook ''nokia'' toestellen zijn met Android? Ik zou het gewoon jammer vinden dat het zo moet, ik hou erg van m'n WP en wil ook niet overstappen naar Android (dan ga ik voor iOS) maar ik zit er helemaal niet op te wachten om over te stappen.

    Wat ook opvallend is, is dat MS ook bezig is met ''gear-fit'' en die device gaat waarschijnlijk ook op Android en iOS werken. Mooi dat dat kan, ik snap dat er dingen verkocht moeten worden, maar het is dan niet meer een USP voor m'n WP of ik moet extra mogelijkheden krijgen omdat ik gebruik maak van een WP.
     

Deel Deze Pagina