1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Al ge-update naar 7.8? Want 7.5 is oud.

    Daarnaast zal er geen cleaner nodig zijn want virussen, spyware etc zijn op WP zo schaars dat er amper gevallen zijn. Dus dat zal zeker niet het probleem zijn.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Toestel is net een week terug uit de fabriek met de laatste software updates. Dus ook daar ligt het niet aan. Ik heb ondertussen al meer verhalen gelezen hierover en het lijkt gewoon een bug in whatsapp te zijn die er al veel langer is. Ze doet het er maar even mee tot ze een nieue koopt!
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stap ook over. :)

    Van de LG Chic E720 3.2" naar de Samsung ATIV S 4.8" en beide via ibood. ;p

    Begin volgende maand binnen. Kijk er toch wel naar uit. Vrij weinig met android altijd gedaan (kwa apps) wat weer door een combinatie komt van oude androidversie, klein(er) scherm e.d. wordt pas me 2e telefoon eigenlijk. :p

    [​IMG]
    (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1587761/0)

    Gewoon de frontpage alleen al vind veel mooier en lijkt me fijner/efficiënter werken.

    Zoek nog wel een hoesje. Me huidige phone heeft een simpel (soortgelijk) model; http://www.ebay.nl/itm/Etui-Housse-...uis_housses_coques&hash=item35c9f46660&_uhb=1
    welke ik toen voor $3 van chineesjes gekocht had.
    Ik zie heel veel van die "pull up modellen" maar kweet niet of dat wat (voor mij) is. Maar ik kan eigenlijk niks soortgelijks vinden wat ik voor me vorige phone had.
    Wil em gewoon lekker snel en simpel omhoog kunnen knijpen en met de andere hand in 1 beweging pakken. 1 beweging minder weer. :b:

    Misschien i.c.m. zo'n gelcover ding. Ook niet duur. Heb de telefoon toch niet veel in me zak.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn homescherm:

    [​IMG]
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Ik heb een Lumia 920 Nederlandse Country Variant, maar ik woon in Canada en mijn telefooninstelling staat op Amerika. Krijg ik Cyan tegelijk met NL CV, Canada of Amerika?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goeie vraag idd.

    Volgens mij als je een Country Variant hebt krijg je hem gewoon als hij ook in Canada is. Maar als je bijvoorbeeld een KPN toestel zou hebben tja dan duurt het nog wel even met dat leuke testen van ze. Daarom nooit een toestel kopen van een provider en altijd los.
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga vandaag twee weekjes naar Duitsland en vroeg me af of iemand een app kent waarmee ik enkel whatsapp toegang tot het mobiele netwerk kan geven? Whatsapp verbruikt relatief weinig MB en ik ben bang dat mijn dataverbruik zonder dergelijke app onbewust uit de hand loopt.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welke telefoon?

    Battery Saver app kan je dingen blokkeren van achtergrond taken...
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Holyshit wat een mooi scherm heeft de Lumia 930! Zwart is zwart, wit is wit en kleuren zijn super! Echt een verschil tov de 920. Ook voelt ie sneller. Alleen geen glance dus, maar dat overleef ik wel met double tap to wake. Batterij is ook wel wat beter gelukkig.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [​IMG]

    Hoezo blijft alles op pending staan?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Geen idee. Ik zie dat Bing Translator op je scherm aan het installeren is. Waarschijnlijk heb je al een hele poos geen updates gedraaid?! ;)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Telefoo batterij was leeg gegaan, na het opladen en het opstarten van mijn telefoon gingen ze downloaden.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ziet er wel tof uit, is wel redelijk traag moet ik zeggen. Zal wel bij de beta versie horen :)

    Gebruiken jullie overigens gewoon Explorer als browser of hebben jullie een alternatief?
     
  16. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Gewoon de Explorer, die is verrassend heeel goed op smartphones ;)

    Maar sinds ik de lockscreen beta app heb geïnstalleerd, ondervind ik problemen.
    Als ik mijn gsm wil ontgrendelen dan moet hij altijd eerst laden voor hij echt ontgrendelt...

    Ondertussen heb ik de app verwijderd, gsms herstart enzo maar niets helpt. Heeft er iemand dit ook?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat heb ik ook! Heel irritant :mad:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer komt die update nou voor de Lumia 920? Jezus duurt lang zeg.

    Eén van de flagship phones (of is dat al achterhaald?) en dan zo lang moeten wachten. :mad:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat het opgelost lijkt te hebben is bij de instellingen de achtergrond terugzetten op Bing. Nu laadt ie weer gewoon snel.

    Instellingen > Vergrendelingsscherm > Achtergrond > Bing.

    ...Geen wonder dat ik al dagen met dezelfde foto zat, als ie zichzelf van de Bing setting had afgehaald :+
     

Deel Deze Pagina