1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wolfenstein: The New Order

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 19 apr 2014.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    The new order occupied Edition toch maar even op de kop getikt voor 19.99 bij dixons. Goedkoper dan Marktplaats :)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! Alleen in de winkel nog?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Helaas wel.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmm, morgen maar ff in de stad kijken...
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Zoals mijn bovenbuurman al zei: helaas wel. De gewone editie daarentegen ook 19.99 dus als alternatief ook prima geprijsd. Als je hem online reserveert houden ze hem 7 dagen voor je vast in het gekozen filiaal en mag je gewoon contant afrekenen.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tnx, ik zie de X1 versie helaas niet staan.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, the new order uitgespeeld.

    Het was echt heel erg vet om weer eens ouderwets te gamen met nieuwe graphics. Simplistisch verhaal, maar wel vet gebracht. Mooie cutscenes en goede characters die een goede balans brengen in een verder bizarre roller coaster game. Dat is voor mij is ook gelijk het grootste minpunt van deze game. Het werd op het einde iets te en dat werd vooral duidelijk op de momenten dat er een nadelige checkpoint was aangemaakt. Sta je dan tegenover een groepje enemies met niets meer dan een paar kogels van jouw pistool en een throwing knive. Op het einde werd het qua tegenstand ook gewoon onnodig vervelend.

    Maar goed, final verdict: de game was zijn geld dubbel en dwars waard. 7.5/10
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Toffe game inderdaad. Sleeping hitje.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Zeker een hele vette shooter. Gewoon simpele gameplay in een nieuw grafisch jasjes. En nu hop door naar Old Blood!!!!!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In voorbereiding op het nieuwe deel deze week eindelijk uitgespeeld! Wow, wat een game was dit, op twee bazen na!

    Ik begon eraan met de verwachting alleen maar op hordes nazi's te schieten, maar werd positief verrast door de grote variatie in gameplay (en settings!). Stealth geeft in deze game zeer veel voldoening, maar ook de hardcore shooter actie was heerlijk, zoals het een Wolfenstein game betaamt. Het verhaal en de sfeer waren in mijn ogen nog wel de hoogtepunten van de game, een goede afwisseling tussen serieuze momenten, over de top actie en humor. Ik kan niet wachten op het volgende deel!

    Dikke 9 voor deze game.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    The New Order was en is gewoon een snoei goede FPS. Begrijp gewoon niet waarom niet meer mensen deze titel kennen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Waarschijnlijk omdat er jarenlang middelmatige Wolfenstein games uitkwamen, sommigen beter dan anderen, en op een gegeven moment de release van ieder nieuw deel een beetje voor kennisneming aannam, 'het zal wel', en de schouders ophaalde.

    Tenminste, dat had ik. Eerdere delen boeide me nooit zo, maar het nieuwste deel ziet er veelbelovend uit, paar goede trailers, goede marketing-campagne, etc.

    Beetje hetzelfde als met Metro btw. Die XBO X trailer maakte grafisch ook een dikke indruk, waarna het toch even je attentie heeft, terwijl eerdere delen niet zo bijzonder waren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ken hem wel, maar ik kon er gewoon nooit goed inkomen. Kijk altijd Gameplay video's als er een nieuwe game in de serie aangekondigd word, maar sinds deze titel uitkwam heb ik eigenlijks niet zoveel behoefte meer aan over de top bloederige actie. Gears of War 4 bijvoorbeeld ook nooit gespeeld. Heb onlangs nog weer Black Ops II met Nuketown en Bad Company I gekocht.

    Shooters speel ik tegenwoordig ook meer voor tussendoor, even snel een stukje spelen tussen het ene checkpoint en het andere. Voor de rest gewoon niet zoveel meer, ben al redelijk shooter af en daar maakt een goed uitziende game als Wolfenstein niet zoveel verschil in. Uiteraard gun ik andere hun plezier wel en volg ik shooter topics nog wel, want wie weet ooit weer.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat ook. Wolfenstein uit 2009 was idd niet zo geweldig. Maar The New Order was op zichzelf staand ook een goede titel, ondanks zijn voorgangers. Het bewees, en ik hoop dat hetzelfde ook geldt voor het nieuwe deel, dat dit soort FPS games nog steeds kan.

    EDIT: http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-22-revisiting-ravens-wolfenstein
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerdere metro delen niet zo speciaal? Oke..
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Staan ze in hetzelfde rijtje als klassieke 1st person shooters als Bioshock en Half-Life 2!? Volgens mij niet, toch? Vast prima shooters, maar gewoon gematigd positief ontvangen, zowel kritisch alswel door de gaming community.

    Eerdere delen deden ook grafisch niets bijzonders, terwijl dat bij het nieuw aangekondogde deel wel het geval lijkt te zijn.

    Net als met Wolfenstein dus; nieuwe deel maakt ook grafisch een goede indruk, terwijl eerdere delen gewoon goed waren, maar ook niets bijzonders.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerdere delen waren voor de tijd ontzettend mooi van Metro. Waren een van de meest grafisch indrukwekkende shooters met goed ontvangen verhaal en survival elementen.

    De nieuwe delen doen in mijn ogen juist niks speciaals. Gewoon een vervolg op goede games.



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  18. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Stealth in metro vind ik beter kwa omgeving dan in wolfenstein. Vind beide echt goede games maar nu doe je metro wel te kort.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zou als ik jullie was voor the old blood gaan. dlc maar in wezen gewoon een steen goeie SP van 7 uren. Geeft nog meer het oude gevoel van wolfenstein weer dan the new order. in de ps store nu 6 euro. heerlijk voorspel voor the new collosus.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Peter Bijl en Maddmonkey vinden dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Old Blood heeft zombies en die vond ik lang niet zo leuk om te bevechten als de nazies.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina