1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    oh...na dan maar even kijken of ik de order nog kan cancelen. aan de andere kant, heb ik alle voorgaande doosjes dus is wel zo leuk om het compleet te hebben. heb hem voor 18 euro gekocht (moet nog wel binnen komen.) maar inderdaad wel raar voor mensen die ervoor betaald hebben.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @NuclearGoat slechte zaak ik heb hem gewoon gekocht destijds. Dus Legion maar gewoon laten liggen tot hij gratis is.
     
    heuft vindt dit leuk.
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik snap je punt, en ben het er ook wel mee eens. maar als je dus nu het basis pakket koopt van 15 euro zit dus alles erin, vanaf het eerste deel tot Draeanor. ik heb tot pendora ook 40 euro perstuk betaald. ik twijfel nu ook wel om het laatste deel al te pre-orderen. ik wacht ook wel even denk ik.
    i
     
    Pride vindt dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Maar die word echt pas gratis een half jaar voor de volgende expansion hè.
    Als je echt WoW speelt kun je niet zolang wachten :+.
     
    heuft vindt dit leuk.
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dat is waar. maar ik lvl liever dan riads enzo.

    hoe zit het met mining en zo in Dreanor. ik kan wel wat dingen hakken, maar op wow head zie ik er niets van terug. dan stopt het allemaal (ook engineering) bij lvl 605.
    ik hoop wel dat ik weer wat kan maken.
    ben nu in frostridge brigde.. moet van alles bouwen. wel grappig, maar krijg nu het gevoel alsof dat allemaal dialy questen zijn.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Waar komt de verbazing vandaan dat WoD nu in het basispakket zit? :+ Dit doen ze al jaren. En zoals bijna bij elke game is het echt niet meer de volledige prijs na 2 jaar. Je kan wachten en dat is je eigen keuze maar verwacht dan maar dat je Legion pas in het basispakket ziet zo'n 2 jaar na de release.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    service is wel goed bij Blizzard.
    ik had WoD besteld omdat ik A: het doosje wou en B: de boost tot lvl 90
    maar bij het invullen van de redeem code kwam de melding dat ik WoD al had en een ticket moest inschieten voor de boost.
    dit gedaan, en tadaa..ik kreeg de boost naar lvl 90. ik moest alleen wel een foto sturen van de code.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Boost level 90? Tegenwoordig is die boost al tot level 100. :)
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja maar dan moet je al de pre oder van Legion hebben toch?
    ik heb nog geen poppetje tot lvl 100 dus wel wel gewoon lvl tot 100. maar tot aan 80 had ik al 7 poppetjes en om nu weer alles helemaal opnieuw te doen daar had ik geen zin in.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zit even met een GM te chatten nu. We krijgen o.a. een soortgelijke launch als Overwatch zei die net tegen me. Dat zou een zegen zijn gezien Draenor.

    En meer verhaal gebonden in Legion dan eerdere expansions. We gaan voorbij Mythic and solo spelen word nog leuker. Raids, verzekerde de GM mij, ga je vaker naar terug keren omdat ze dat zo ontwikkeld hebben.

    Daar komt bij dat gearen moeilijker word in Legion dan in Draenor and the professions worden ook gemakkelijker ingedeeld en verbeterd.

    Als dit allemaal klopt, dan word dat weer 1.000 uur of meer aan mijn totaal toevoegen. :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    10 dungeons en 3 raids om mee te beginnen. Dit is al meer content dan ik dacht. :)
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    pfff... weer alles gereset, had ik net alles weer op een rijtje, talents en rotation enzo. kan ik weer alles opnieuw doen.
    ik kreeg ook een melding over mijn macro, een regel weg gehaald en melding weg, nu maar hopen dat dat het was (in die melding stond iets van, dat ik items kwijt kan raken door die macro...vaag)
    en polearm voor Survival?? wel leuk, maar had liever weer een combi gehad van boog en bijl.
    en dat transmorg gedoe, ik zie erbij staan dat ik naar een transmorg toe moet. maar heb nog niet kunnen vinden waar dat is.

    en klopt het dat je hoofdeksel nu altijd zichbaar is?
    ik kan bij interface niet meer de optie vinden op dat uit te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2016
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Heuj... weer eens opgestart. Na 15 minuten begeeft mn laptop het. Einde wow :'-(|:-
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Minder.
     
  15. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    Tramsmog kan je in stormshield doen. FF een guard vragen waar het is. Als je je helm wilt verwijderen zal dat nu daar moeten. Idd een vervelende verandering.
    Daarin tegen vind ik het nieuwe transmog systeem wel erg mooi en overzichtelijk geworden.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, zit te denken om deze game weer te proberen, maar maat van mij is weer van server geswitched waar ik geen characters heb. Nou kan ik daar een nieuwe aanmaken maar hoe zit het met Heirlooms? Kan ik deze daarheen sturen of? Anders duurt levelen wel ernstig lang. En direct legion kopen voor een 100 boost is geen optie. Ga niet direct 45 euro neer tellen als ik niet weet of ik blijf spelen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, Heirlooms die je hebt komen direct in een speciale tab en hoef je nooit meer in een vault te bewaren. Kun je gewoon uit je slots verwijderen en vanuit de tab werken. Had ze ook standaard in mijn tassen in de bankkluis, maar heb nu een zee aan ruimte vrij kunnen maken door deze nieuwe wijziging.

    Overigens zo meteen Demon Hunter testen. :9
     
    Pride vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Proloog Demon Hunter is echt vet, al vind ik de DH wel veel op de rogue lijken. Teveel denk ik, maar je kan ook niet zomaar een DH aanmaken gelukkig. Hij speelt wel makkelijker dan de rogue. Makkelijker onder controle te krijgen. Quests zijn wel erg tof en in de DH proloog quest line een zeer minimale hoeveelheid fetch 15x dit quests. Dit is al meteen het grootste pluspunt aan de DH proloog. Nu beginnen aan de proloog voor mijn Human Main. :)
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wazig met die heirlooms, ging gister even kijken op mijn lagere characters hoe het eruit zag etc voor dat ik ging betalen, zie ik echt super veel er niet bij staan. Log een keer in op mijn rogue waarvan ik wist dat hij ze aanhad ( ook laga level ) en ineens staan ze erbij. Benieuwd wat ik nog meer mis? Of is dit normaal dat hij ze wellicht langer moet laden omdat ik ff niet on ben geweest?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Advies nodig. Ga dus weer beginnen met een nieuwe character. Ga vanavond heirlooms kopen maar weet niet goed voor wie. Paladin of Warrior? Heb nooit de tank rol gespeeld dus ga dit een keer doen. Heb maar 10K gold dus wil wel de juiste heirlooms kopen. ( en upgrade op level 60 want ik las dat dit veranderd is ). Wat is de leukere class? Verdere classes heb ik allemaal op Rogue, Pandaren, Paladin en warrior na. Rogue word hem dus sowieso niet.
     

Deel Deze Pagina