1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vond zelf Paladin altijd leuk om te spelen, heb echter wel altijd voor een retri gekozen. Warrior trok me nooit echt maar dat is puur persoonlijke voorkeur.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toch voor een Draenei Paladin gegaan. Gister alle Heirlooms gekocht op 1 trinket na. Gelukkig was ik met mijn Hunter nog honored+ bij een guild zodat ik legs en head ook kon kopen. Nu level 1, vanavond beginnen. Ga in tank spec voornamelijk zodat ik lekker snel dungeons mee kan pakken. En ik hier nog niet bekend mee ben. Direct vanaf het begin oefenen.
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    lol.. net een undercity cockroach verkocht voor 5 gold:p
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Is wow speelbaar op een macbook?
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, Paladin krijgt geen mount meer op 40? Of bubble? is dit allemaal veranderd?
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Die invasions = easy en veel XP haha. van 58 naar 60 door 1 te doen. Ben level 60 nu gaat lekker, afgelopen vrijdag begonnen. Alleen maar dungeons gedaan en sinds level 50 invasions erbij.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Paladin geleveld tot 68. Toen toch maar naar mijn 75 mage gegaan en die is nu bijna 81. Paladin werd erg saai met zijn 6 aanvallen en 5 "power-ups". En mage gaat stukken sneller dankzij de portals flak bij elke invasion. Niet zoveel zin in Mount Hyjal en die onderwater wereld al helemaal niet dus ga dungeons doen + invasions.
     
  9. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje zitten hier ook mensen bij een leuke guild? Zit zelf op de server nagrand.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Guilds zijn ook cross realm =)
     
  11. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow serieus haha dat wist ik niet. Ben er een tijdje tussen uit geweest.
    Maar heb je nog een aanrader voor een guild? Heb gister een request gestuurd naar evil orangies,
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee geen idee man haha. Ben zelf ook pas vorige week vrijdag weer beetje begonnen met nieuw mannetje te levelen. ( maat van mij zat op Alliance ineens en had daar geen characters op ). En zit in een guild om gewoon maar even ergens in te zitten.... Kijk ik straks op 100 nog wel keer naar haha
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ondertussen op low pop server Runetotem... onderweg naar een invasion vlakbij Ironforge. Echt in jaren niet meer zo'n treintje gezien. :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
    Pride vindt dit leuk.
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Level 100 mage, easy peazy met die invasion. Level per invasion ongeveer als je die bazen mee dood. Nu ook maar even warlock 10 levels up helpen. Net 3 invasion gedaan en ben 92 half. Kan sneller met heirlooms maar die heb ik helaas niet.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik level wel met looms en als je nog laag zit met je level gaat het rap. 3 invasions en met een beetje mazzel ben je 12 levels verder. 26-38 en gisteren twee invasions 38-43. Vandaag ook nog even verder.
     
  16. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    die shards (kristallen) die je krijgt van die invasions , ideaal om je character de laatste trinckets en rings te geven van lvl 700 ( bij de demonhunter groep in stormwind bij de mage quarter).
    de rest van m`n gear is al ilvl700 door invasions. nu alleen nog een wapen.

    zijn we weer een beetje up to date :p voor 30 augustus
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    And the queue ing has begun. In een queue van 3 daarnet op low pop server Runetotem. :+
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Warlock ook maar even naar 100 gedaan. Slaat nergens op hoe snel dat is met die invasions. Priest ook maar gelijk doen denk ik
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je kan inderdaad maar beter doorpakken en je packages niet openen. Die schijnen mee te levelen, heb je gelijk 700 gear als je 100 raakt. :)
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt. Op 700 openen en je bent vrijwel fully geared. Alleen krijg je ook 100x hetzelfde dus het is random wat erin zit.
     

Deel Deze Pagina