1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet of het fijn is om dan aan de Horde side te zitten. Kan me voorstellen dat je vaak niet mee kan doen aan Tol Barad en dat de Battleground Queues ook lang zijn.

    Een super raid week gehad trouwens! 3 bosses down: Conclave of Wind (De eerste boss) en in Blackwing Descent Omnitron Defense System en Maloriak. Die laatste boss was echt een pain in the ass! Stuk of 5 wipes op 1%. Eén keer op 0,1. Boss had nog 13K HP. 8)

    Maargoed, op de allerlaatste poging ging hij toch neer. :cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij bent echt aan een inhaalslag bezig he? :eek:

    Ik denk dat ik Pim maar tegenover je zet. Kijken wat dat doet in een duel ofzo. :+

    Edit: Ik wil even jullie mening horen.

    Ik word gek van het idee dat ik op mijn main soms 40 minuten moet wachten op een Heroic als DPS. Ik zie op AH o.a. dat er meer tanking items zijn dan DPS.

    Aangezien ik voor Cata ook getanked heb, heroics gingen best chill, dacht ik eraan dat nu weer te doen. Ik heb alleen gehoord dat het nu een stuk moeilijker is, en bij DK is de tankspec verplaatst naar Blood.

    Ik zou graag wat advies willen van een ervaren Tank. Neem trouwens van mij maar aan dat ik voor Cata echt geen problemen had met tanken van heroics, daarna weet ik nog niet. Hoop dan ook binnenkort wel heroics te kunnen doen. Vind het niet leuk zo achter te moeten lopen op bijvoorbeeld mijn guildies.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    http://wow-talents.com/class/deathknight/25 veel plezier.

    Tanken in Wrath of the Lich King heroics zal geen uitdaging zijn geweest. Als je een beginner bent kan je misschien beter even beginnen in normal. Dat zal wel ongeveer op het niveau zitten van wat jij nog kent van WotLK (cakewalk dus). Voor heroics moet je namelijk wel weten waar je mee bezig bent.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. :thumbs: Heb het opgeslagen. Ik moet dit echt goed doorlezen wil ik niet vreselijk falen. Heroics zijn inderdaad behoorlijk pittig.

    Ik heb net een tijd zitten zoeken naar die DK Tank Addon via Curse. Hoe heet dat kreng ook alweer? Ik kan hem niet vinden die waslijst met DK add ons is best groot. 8)
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Dk tank addon? Waarvoor?

    Je hebt trouwens 2 punten bij die spec over. Imo kan je die het best in Abom's Might gooien maar dat is jouw keuze.

    Edit: Een van deze? Alleen zijn ze bijna allemaal outdated: http://wow.curse.com/downloads/wow-...ank&Category=death-knight&lu=All&mr=-1&lgvo=0

    -------

    Trouwens gistered LK10HC met een groep failers (PuG) gedaan. Tank steeds door traps dood (van platform af) maar met 1 tank die een clue heeft was het te doen. Echter zo veel Defile of Valk wipes....

    SM room kan je lekker freestylen; die explosies outheal je zo (als je een selfheal class/spec hebt zoals m'n Lock met Affliction).

    In ieder geval die title nog binnen (had hem al bijna op 25% op level 80 met een alt run van de guild).
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    No problemo. Succes.

    Oh, en geen klootzak zijn en zonder te vragen needen op dps gear als je gaat als tank met instant queue's heh! Denk aan al die mensen die wel 40 minuten wachten en dan vervolgens hun dps gear weggekaapt zien worden.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik net zin in dit spel op de drukste periode van het jaar. Het is helemaal niet realistisch om tot aan februari ook maar in te loggen. :+ Ik stel het sowieso nog eventjes uit.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op Curse zelf staat dat TankadinTps wel geupdated is voor 4.0.3a
    Ik heb deze volgens mij voor Cata ook gebruikt.
    Hij registreert wel mooi je threat/aggro en dat vind ik wel relaxter spelen, mits ik me niet lelijk vergis in de naam van de add on. Sommige lijken erg veel op elkaar. Ik zal er vanavond eens naar kijken en een beetje oefenen op mijn DPS spec en gear. Niet om serieus te nemen dan, maar meer om de add on even te testen, vrij basic dan.

    Als het allemaal werkt zoals ik wil en ik snap het, dan ga ik op zoek naar een geschikte tank spec voor mijn DK. Alle glyphs heb ik al, dus dat is geen probleem. Ik denk dat ik er wel eentje pik van iemand op WoWHead met 9K points ofzo. :+ Daarna natuurlijk een geschikte rotation vinden.

    Ik heb echter ook nog die handige website, van een van jullie, die speciaal voor DK's is. Ik durf ook wel te wedden dat die gemaakt is omdat DK's de eerste echte Hero class waren.

    We zullen zien. Ik zoek het zelf allemaal wel op, maar laat het wel door XBW controleren. :+

    Edit: Deze website bedoelde ik: http://deathknightbuilds.com/ Geweldig als je DK je main is. Krijg daar zo nu en dan wel reacties over op mijn server. Waarom je DK als main? Ik zeg dan gewoon dat ik het heerlijkste Plate class vind om te spelen. Paladin komt zeker op 2.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind DK verschrikkelijk.. al is het maar omdat ie meteen met lvl 55 begint. :+

    Btw. Paladin is net lvl 80 geworden.. Mijn eerste lvl 80!:cool:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Valt wel mee, best leuke class om mee te spelen hoor.

    @ Rydan: Las dat laatste net pas. Ik roll zeker niet op gear dat op dat moment mijn spec niet is. In mijn guild hebben we daar duidelijke afspraken over en daar hou ik me in pugs ook aan. Zitten op mijn server namelijk best wat gasten die veel misbruik maken van andermans geduld. 40 minuten is gewoon dikke kut en helemaal als je niks krijgt dankzij anderen, met misbruik dan.

    Net iemand gesproken van een van de beste guilds op mijn server, niet de beste. Hij heeft me al een aardig eindje op weg geholpen. Heb ook even wat overzicht gemaakt in mijn Internetfavorieten, kan ik de WoW links makkelijker terugvinden die ik heb opgeslagen.

    Die gast, van de Runetotem Alliance guild Borderline, verwees me door naar een guildie van hem die DK Tank is. Die gast heeft echt al best zieke gear. Zoek Haffér maar eens op op Armory.
    Ik ga dat van hem overnemen en morgen, of wanneer die maar online is, vraag ik hem even naar een rotation.

    Mijn DPS gear hou ik voorlopig, evenals de spec, ter reserve. Ik denk niet dat ik nu nog wat nodig heb direct, dus hulp hoeft even niet. Rydan en DutchNeon dus hartelijk bedankt voor de hulp.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    You can say that!

    Gisteravond weer een toffe raid gehad. Baradin Hold en de eerste drie bosses van Blackwing Descent neer. Nog een dagger gewonnen! Heb ook genoeg Valor points verzameld om m'n tier 11 chest te kopen. Dus even een update:

    [​IMG]

    Armory (Nog niet up-to-date)

    Posten jullie ook eens een screenie? Tof om te zien hoe iedereen erbij loopt. :cool:
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er na een maand weer mee gestopt, het kan me toch niet zoveel boeien als ik dacht en heb nu nog playtime tot 16 februari. Je account kan je zeker niet verkopen?
     
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net tanking voor het eerst in tijden weer geoefend.

    Lees wel goed dat ik nog behoorlijk crappy gear heb en toch op een raid boss 10500 tps haal en 2217.6 K

    Mijn gemiddelde is 322 qua item level, volgens armory dan.

    Ik heb echter zelf 321 berekent, maar dat ene punt maakt niet zo heel veel uit.

    Kreeg net wel een complimentje/motivatie voor dat kleine feit. Dit kwam van iemand van de Borderline guild, een van de beste op mijn server.

    Hij moedigde me gewoon aan door te gaan en zei dat ik nog wel veel mooiere getallen zou halen als ik eenmaal een paar goede items had.

    Naast dat komt er ook nog bij dat ik nog niks heb kunnen gemmen, geen slots, maar ook geen enchants. Heb even geen gold meer.

    Wat zeggen jullie hiervan?
    Doorgaan ga ik nu zeker. Werd een beetje ziek van die guildies en andere gasten op het internet die zeiden dat ik dit nooit zou kunnen. Straks dus maar ff op Normal het tegendeel proberen te bewijzen. \o/
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hier is mijn Goblin dan:

    [​IMG]
    (Pic was 1mb, vandaar de thumb :+)

    Armory link
    *Die PVP items horen natuurlijk niet bij mijn vaste PVE gear, Ik zit op Ilevel 350 met 154k HP, 26 Expertise, +- 10% dodge, 11%parry, block 46%*

    Niks bijzonders, op de bracers na (Ramkahen Exalted) zit ik aardig aan de max van mijn (pre raiding) gear. Ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen of ik wel weer wil raiden, mijn huidige guild (social) heeft een vast groepje dat 10 mans wil gaan doen. Ik ben 1 van de weinige tanks in de guild en ze kunnen me zeker wel gebruiken. Helaas loop ik dan wel het risico dat ik hitcapped moet zijn voor het interrupten (afhankelijk van de groep). Ik zie wel wat ik ga doen, misschien ben ik over een week wel weer helemaal WoW-uit, maar ik zou ook weer helemaal over the top WoW-in kunnen zijn :9
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Download de mod InspectEquip. Kun je heel makkelijk zien wat iemands equiped itemlevel is. :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Goede keuze van Blizz om Worgen te adden. IMO het mooist uitziende race in WoW. Gnomes en Goblins vind ik maar niks. Beetje de Tarutaru uit FFXI ;)
     

Deel Deze Pagina