1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf, strafpunten?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dioga, 8 okt 2006.

  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bijvoorbeeld. Hier zullen we natuurlijk ook niet meteen strafpunten voor geven, maar eerst vragen of het desbetreffende persoon zijn taal gebruik eventueel kan wijzigen.
     
  2. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    foutief taalgebruik wordt lastig denk ik... denk dat 80% van de reacties op een forum veel fouten bevatten en niet kloppende zinnen...
    Ik heb toch echt geen zin om elke reactie door de spellingscontrole te gooien voordat ik hem post..
    Dit is toch een xbox community en geen 'tien voor taal' forum?
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder in deze thread is aangegeven, wordt er niet op spelfouten beoordeeld. Wel op beroerd taalgebruik dan wel vreemde talen als breezah e.d.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mij maken die strafpunten eigenlijk helemaal niks uit, dat is tenminste een teken dat de moderators en admins een beetje actief deelnemen aan het forum. Ik heb dit liever dan bijvoorbeeld het nederlandse forum op xbox.com, dit is echt verschrikkelijk er zijn heel veel zinloze threads die worden aangemaakt en hierdoor worden de belangrijke threads verwaarloost omdat ze zo ver afzakken. Ook wordt hier zelden iemand gewaarschuwd of gebanned omdat er simpelweg te weinig activiteit is van de moderators, dit is eigenlijk de reden waarom ik weer op xbw zit.
     
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, idd, daar zijn volgens mij niet eens mods, je kunt elkaar overal kapot schelden zonder dat er iets gebeurd ofzo.
    En mij maken die strafpunten ook niet uit, weinig kans dat ik al een waarschuwing krijgO-) , en dan moet je ook nog eens punten krijgen na een aantal waarschuwingen, en dan óók nog eens genoeg punten voor een straf.

    en daarnaast, ik vind dat er regels moeten zijn, en als die gebroken worden dat je dat gestraft wordt, dit maakt een forum een stuk aangenamer en is het leuker om er te komen.

    Dus laat die strafpunten maar lekker zitten, en doe er voor mijn part nog maar een portie strengheid bij.;)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij is er toch een member: LeGenDarIsch oid
    dat kan dan dus ook niet meer :+

    Maar volgens mij is het nu verder wel duidelijk toch? :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en onze goede vriend Z3RO dan ;)

    yep alles is nu duidelijk, mag ook wel na 12 pagina's (was voor mij al na de nieuwspost waar de regels in stonden duidelijk, maar niet iedereen is zo bovennatuurlijk intelligent als mij natuurlijk :+)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij is Fardo ook moderator op xbox.nl, of ben ik nu gek?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben ook moderator op xbox.nl :) daar ben ik niet zo streng O-) omdat de members dat ook niet willen
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hey, geen reclame maken hè? :cool:
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Iedereen heeft het hier altijd erover dat dit forum vroeger veel leuker was, omdat de sfeer veel losser was. Ook tussen de mods en de members. De laatste tijd is deze sfeer tussen beide partijen een stuk minder geworden. Maar in plaats dat er dan iets wordt geprobeerd om dit te verbeteren, wordt deze belachelijke regel weer ingevoerd. Dit maakt de verstandhouding er echt niet beter op en laat staan de sfeer bevorderen. Je ziet nu gewoon members die bang zijn dat ze strafpunten krijgen en die zich druk maken om hoeveel ze er hebben.

    Stel nou eens dat je ziet dat iemand een topic opent die dubbel blijkt te zijn. Jij, als member ziet dat, maar wat moet je doen? Een link geven naar het bestaande topic of beter je mond houden en weer weggaan en ook geen strafpunten krijgen. Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Het is nou net alsof we als een stelletje kleuters behandeld worden.

    En nee ik praat niet uit frustratie ofzo, want ik heb nog nooit een probleem gehad met een mod/admin O-) Maar het zou wel wat leuker zijn als de sfeer weer wat beter wordt en er niet zo tegen mods wordt opgekeken.

    Een goede mod, is een onopvallende mod. Een member hoort niet eens te weten dat jij mod bent, dan ben je een goede :thumbs:
     
  12. Ruud

    Ruud Guest

    Goed over nagedacht, hulde.

    Druids zijn gay btw :p
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    de crew kent elkaar niet eens:):
     
  14. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou mezelf voor mijn aanwezigheid hier al 5 strafpunten geven. :+
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Done :cool: 8)
     
  16. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, maar volgens mij zijn er teveel forums om in de gaten te houden, en te weinig mods. verbeter me als ik geen gelijk heb.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    op xbox.com valt het wel mee. Alleen het beleid is daar anders. ;) Hier zijn wat strengere regels
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    xbox.com is gewoon een spam forum :9
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    uhmmm |:- zoals eerder werd gezegd is het 1 groot spam forum geworden, ik ben daardoor weer hierheen verhuist omdat er veels te veel onnodige threads waren en maar bleven bijkomen. Er zullen genoeg members zijn die voor strengere regels zijn daar, al is het alleen maar het sluiten van nutteloze of dubbele threads. Maja we zitten op xbw dus ik zal het hier ff bij laten :x O-)
     

Deel Deze Pagina